Als je geneeskunde studeert ben je echt niet ineens een volleert arts... En ook als je wel klaar bent met geneeskunde ben je nog geen alwetende "god" (al denken sommige mensen dat wel)...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:43 schreef AnnekeM het volgende:
Ik zie in je profiel dat je geneeskunde studeert. Waarom open je dan een topic op FOK!Je zou het zelf toch beter moeten weten of het goed is voor je of niet...
Beetje experimenteren met medicijnen![]()
Oh, dat hebben we in België niet. Staat wel op de bijsluiter, maar ze vermelden het bij zowat alle medicijnen, daarom vond ik het wel handig te weten met welke pillen er ook effectief meer ongelukken gebeuren.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
Staat ook op alle verpakkingen hoor. Zo'n geinig neonkleurig stickertje met de mededeling dat het de rijvaardigheid beïnvloedt.
Je kan idd het beste gewoon de volgende dag op een normaal tijdstip opstaan, anders blijft je bioritme in de war zitten.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Plonky het volgende:
Bij mij op de verpakking staat:
"If sleepy next day do not drive / use machines. Avoid alcohol."
Ik heb vrijdag een rijles, dus ik begin pas vrijdag avond (tenzij ik weer uit ga, en dan begin ik zaterdag) - ik heb geen zin om tot 4 uur s'middags op bed te liggen - liever moe rond lopen de rest van de dag.
Ik heb me laten vertellen dat temazepam vooral een inslaper is en kort werkt. Ik heb trouwens ook wel eens als ik het inneem dat ik een paar uur later weer wakker wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:37 schreef Plonky het volgende:
Ik heb het gisteren voor de eerste keer het genomen.
Ik viel redelijk snel in slaap... maar 3 uur later was ik weer wakker (is dit normaal? omdat mijn probleem is juist dat ik 's nachts te vaak wakker word)
Tsja, dan 's middags wat meer drinken en 's avonds niks meer... Zodat je blaas voor het slapen gaan helemaal leeg is en je 's nachts niet tot nauwelijks wakker zult worden om te gaan plassen. Misschien helpt dit?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:54 schreef Plonky het volgende:
Maar Temazepam werkt niet bij mij.... nu 3 nachten geprobeerd... en nog steeds slecht geslapen.
Binnen 2 uur sta ik weer op om te gaan plassen.
Wow, 4-5 keer? Klein blaasje dan...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef Plonky het volgende:
Heb ik al geprobeerd. Maar dat lukt gewoon niet. Ik word 's nachts wel 4-5 keer wakker om te plassen (en, nee, ik heb geen diabetes of zo).
Ik heb echt slaap problemen, hahaah
Dan zou ik eerder naar de dokter gaan om je blaas na te kijken, zo vaak is niet echt gezond if you ask mequote:Op donderdag 15 september 2005 10:54 schreef Plonky het volgende:
Maar Temazepam werkt niet bij mij.... nu 3 nachten geprobeerd... en nog steeds slecht geslapen.
Binnen 2 uur sta ik weer op om te gaan plassen.
ik zou ze echt niet iedere avond nemen, uiteindelijk snij je jezelf daarmee lelijk in de ingers.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:19 schreef suus21 het volgende:
wat is beter: temazepam iedere dag (periode van 10 dagen) nemen, of het 2x per week nemen en de rest van de week dus niet slapen.....zou ik na 4 of 5 dagen achter elkaar deze pillen te nemen uit mezelf ook beter slapen? Ik denk het namelijk niet en ik wil er niet aan verslaafd raken...iemand tips...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |