quote:Mannen prefereren brunettes
AMSTERDAM - Lange blonde lokken waren decennialang het schoonheidsideaal maar de moderne man heeft het nu gehad met blondines. Brunettes genieten nu de voorkeur.
Blond haar werd altijd gezien als symbool van jeugdigheid, maar mannen stellen tegenwoordig andere eisen, zo concluderen onderzoekers van de universiteit van Londen. Ze legden 1500 mannen een drietal foto's voor van dezelfde vrouw, met drie verschillende haarkleuren. De deelnemers werd vervolgens gevraagd om puur op basis van uiterlijk een profielschets van de vrouw te geven. De brunette werd door iets meer dan de helft van de mannen het aantrekkelijkst gevonden, en werd daarbij door 81 procent als onafhankelijk en intelligent omschreven. De blondine werd door de mannen betiteld als vriendelijk, maar afhankelijk. Een roodharige vrouw komt volgens de ondervraagden intelligent over, maar ze wordt daarnaast afgeschilderd als een zenuwpees.
Dat het ideaalbeeld van de blondine wordt verdrongen, merken ook leveranciers van haarkleurproducten. "We zien een lichte tendens dat vrouwen bij haarkleuring steeds meer neigen naar bruintinten. Ook in onze collectie neemt het bruin toe", zegt een woordvoerster van l'Oreal Nederland.
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef Echo99 het volgende:
ik prefereer blond. Sorry.
Ik heb nog zussen en nichtjesquote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik prefereer pinda's ende halfbloedjes.
We kunnen niet allemaal hip zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef Echo99 het volgende:
ik prefereer blond. Sorry.
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef knox_ het volgende:
Helemaal mee eens, brunettes stralen gewoon veel meer uit
Ik heb al een pinda als chick hoorquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef knox_ het volgende:
Helemaal mee eens, brunettes stralen gewoon veel meer uit
wat is een pinda?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik heb al een pinda als chick hoor![]()
.
Toch aardig dat je me in je familie probeert te laten komen [afbeelding].
oh hahahahquote:Op woensdag 7 september 2005 13:30 schreef Aventura het volgende:
Iemand van (al dan niet deels) Indonesische afkomst
Overrijpe pruimquote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens bruin en rood haar. Wat is daarvan te maken?
als ze nou 3 foto's van n lkkr ding nemen en dan een kleur (zelfde stijl) haar nemen,.. tja.. dan snap k zo'n onderzoek welquote:Op woensdag 7 september 2005 13:07 schreef Pharkus het volgende:
Vind een drietal foto's erg weinigHangt er volgens mij ook een hoop vanaf hoe het kapsel zit.
Ik ben een Pindaquote:
Ja donkerblond haar is veel mooier dan licht/gewoon blond haarquote:Op woensdag 7 september 2005 14:17 schreef Speth het volgende:
Donkerblondines.
Hallelujah!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:14 schreef jpg97 het volgende:
Ik preferreer zeker brunettes!
Veel sexier en mooier!
aan je spelling te zien ben je zelf ook blondquote:Op woensdag 7 september 2005 14:00 schreef type_29 het volgende:
Ik vindt blond haar mooier.
Heb van nature heel donker bruin haar(koffie kleur), maar aangezien ik van de zomer highlights erin heb gepleurd, is mijn haar iets donkerder dan de teckel op mijn avaterquote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef danni het volgende:
hey, ben jij net zo brunette als die lieve tekkel in je avatar?
koffie met melk-kleur (dus licht bruin), of neigt het naar zwart?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef Brunette het volgende:
[..]
Heb van nature heel donker bruin haar(koffie kleur), maar aangezien ik van de zomer highlights erin heb gepleurd, is mijn haar iets donkerder dan de teckel op mijn avater![]()
nee naar koffiebonenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef danni het volgende:
[..]
koffie met melk-kleur (dus licht bruin), of neigt het naar zwart?
Ik hoef geen heel harem, dus ik geloof dat het wel goedkomt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dan zou ik me zo snel mogelijk gaan voortplanten![]()
Dat hoop ik maar voor jou, want jullie sterven uitquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik hoef geen heel harem, dus ik geloof dat het wel goedkomt.![]()
brunettes vind ik op eerste gezicht ms. wat intelligenter overkomen,quote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef Tobbes het volgende:
Brunnettes vind ik mooier.
Stijl, Klasse, Intelligentie, Romantiek, Begrip, Timide, dat stralen ze uit.
Een blondje is meer nieuwsgierig en geil.
maar wat voor haarkleur heb jij?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef danni het volgende:
[..]
brunettes vind ik op eerste gezicht ms. wat intelligenter overkomen,
tot je ze leert kennen en dan zie je toch dat ze wel heel erg kunnen mutsen.
geef mij dan maar zo'n blonde muts die de hele dag lekker truttig doet enzo.
Jij?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:00 schreef Brunette het volgende:
[..]
maar wat voor haarkleur heb jij?![]()
Maar dan zou ik weer meer uniek zijn en dat wordt ook wel weer geprefereerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar voor jou, want jullie sterven uit![]()
jah das waarquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef Avani het volgende:
[..]
Maar dan zou ik weer meer uniek zijn en dat wordt ook wel weer geprefereerd.
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ik prefereer alles, mij maakt het werkelijk geen donder uit wat voor kleur haar een meid heeft. Het gaat mij meer om het innerlijke, en daar heeft haarkleur niets mee te maken.
Ow...je hebt zeker zo'n donkerblondgroeniggrijs haar zoals een vriend van mijquote:Op donderdag 8 september 2005 00:01 schreef danni het volgende:
weet ik eigenlijk niet. zal ik es proberen een foto te maken dan?
zeg maar 'mooi'quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ow...je hebt zeker zo'n donkerblondgroeniggrijs haar zoals een vriend van mij![]()
Nee, daar heb ik ook geen naam voor![]()
quote:
Niet alle mannen zijn hetzelfde hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef la-nina het volgende:
De brunette werd door iets meer dan de helft van de mannen het aantrekkelijkst gevonden,
en werd daarbij door 81 procent als onafhankelijk en intelligent omschreven.
mannen ...
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn hetzelfde hoor![]()
M'n wereld stort in jaquote:Op donderdag 8 september 2005 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb haar gevoelige snaar geraakt![]()
Je hebt al genoeg gedaan lijkt me zoquote:Op donderdag 8 september 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zal ik je helpen met de wederopbouw?
Dan nietquote:Op donderdag 8 september 2005 02:34 schreef la-nina het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg gedaan lijkt me zo![]()
Fuck it, I´m turnin´ around! Omg, wat een ongelovelijk knap en geil meisje.quote:
iddquote:Op donderdag 8 september 2005 12:08 schreef Speth het volgende:
[..]
Ze kijkt en zit net alsof ze zojuist betrapt is bij het in de bosjes pissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |