Het goeie Brabantse Levenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:10 schreef PeuRac het volgende:
Idd, kom net uit t Zuije maar daar was meer te beleven.
Herkenbaarquote:Alleen beetje veel gedronken gisteren
quote:en mn vriendin moest er vanochtend weer vroeg uit![]()
Het was anders uiterst gezellig in de kroeg gisteren.quote:
Achja, ik heb er niet zo'n moeite mee (ga vaker door de week stappen als in t weekend), maar mn vriendin die had 2u nodig om uit bed te komen, te douchen en ontbijtenquote:Herkenbaar
[..]Kut voor je
die verwelkomen een geboren hageneesequote:Op woensdag 7 september 2005 13:58 schreef man_in_love het volgende:
wat vindt denhaag daarvan?
Daarom is die van ons dus goed afgeslotenquote:
enig idee van wie smc is ?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is die van ons dus goed afgesloten![]()
I know.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was anders uiterst gezellig in de kroeg gisteren.
[..]
Same here. ik kom in het weekend amperaan in de kroegquote:Achja, ik heb er niet zo'n moeite mee (ga vaker door de week stappen als in t weekend), maar mn vriendin die had 2u nodig om uit bed te komen, te douchen en ontbijten![]()
En je komt dan ook gewoon altijd dezelfde mensen tegenquote:
Waarom zou je ook:quote:Same here. ik kom in het weekend amperaan in de kroeg
Geen ideequote:
SMC is een brak klote merk wat het de eerste 2 maanden goed doet en daarna ermee stopt...quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
mukie waar zit je komen ballebek en ik ook![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
Ze geeft niet eens haar MSN dus echt denke dat ze ons langs wil hebben?
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
SMC is een brak klote merk wat het de eerste 2 maanden goed doet en daarna ermee stopt...
KAN IK MEE NAAR DE IAA ?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
mukie waar zit je komen ballebek en ik ook![]()
Constatering. Geen verwensing.quote:
We nemen het in overweging.quote:
hij heeft niet op mijn vraag gereageerdquote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je effe aan Ballebek vragen. Hij is de man met de auto![]()
Ik had er al één en ander over opgevangen jaquote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef ook_gek het volgende:
Weet waar je aan begint he. We gaan uber vroeg weg. Planken in 1X door naar dat moffen gebeuren. We zullen de top van die bak uittesten. De volvo trok de 190 net. Eens kijken wat dit gaat trekken. We zullen vast wel weer in achter volging gaan bij een 1 of andere auto. Laatste keer was dat een 645 die nog niet uit was. Helaas werden we vies zoek geredenOf ballebek moet de S80 mee krijgen ( als die gast hem nog heeft )
We gaan eten in een duits stadje waar je nog niet dood gevonden wilt worden en ze je raar aan kijken als je binnen komt daar. Zeker als je op het parkeer terrein even een stof wolkje achter laat
[afbeelding]
Volvo tijdens onze rit![]()
Niet slecht voor een V40 diesel![]()
He mannetje. Of Hugster mee mag naar de IAAquote:Op woensdag 7 september 2005 19:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
ZUCHT, als ik terugdenk aan die auto![]()
Fiat Pandaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef BazzoS het volgende:
Ben je er al over uit, wat voor auto de volgende wordt?
Als ie 2 meiden fixt wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He mannetje. Of Hugster mee mag naar de IAA
Noem eens wat gegevens van die dingetjes?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Fugie het volgende:
speakers binnengehad zoals vermeld in vorige topic en nu ingebouwt![]()
[afbeelding]
150 watt rms 6x9 inch speakersquote:Op woensdag 7 september 2005 21:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Noem eens wat gegevens van die dingetjes?
ik ben er toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
ik dacht van laat ik even opnemen hoe ik scheveningen en cola zeg. Maar 4X gaat het fout en ik scheld alles de tiefus en 1X in een gay versie gedaan
Wat een lol kan je hebben als je alleen bent![]()
koop een set batterijen en een ghettoblaster, kan je door de ghetto's blastenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Ik moet van het weekend dan maar gauw m'n 2e set speakers aansluiten (allemaal 3x nix, maar goed) Ik rij nu de hele tijd rond met maar 1 set en dat kraakt als de neten.. toch maar een extra setje er weer aan hangen..
Achterin en bij elke hobbel knallen je wielen in de wielkastenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef BazzoS het volgende:
Bal: Zet hugo niet voorin de auto! Bij een noodstop kopt ie een ster in je voorruit!
Achterin en bij elke hobbel knallen je wielen in de wielkastenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef BazzoS het volgende:
Bal: Zet hugo niet voorin de auto! Bij een noodstop kopt ie een ster in je voorruit!
Dat doe je snel.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Fugie het volgende:
speakers binnengehad zoals vermeld in vorige topic en nu ingebouwt![]()
[afbeelding]
MyComquote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef ook_gek het volgende:
Nu nog even dat chipset cooler ding ergens vandaan trekken in de buurt
is voor dit:quote:Op woensdag 7 september 2005 21:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
MyCom![]()
Ok, leuk, de iPod Mini bestaat niet meer, het is nu de iPod Nano:
[afbeelding]
Zo dom, hoofdtelefoonaansluiting aan de onderkant![]()
een standaard civic sedan stug geveerd?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu, moet dat nou 2 keer?
Hmm laat eens proberen in m'n stug geveerde Jap.. @ Drempel + Huug
op je radio boeit dat vermogen toch niet want dan knal je er max 25 watt doorquote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
KFC-6976 3-Way Speaker
160W peak power (55w RMS geloof ik)
Pearl-Mica injection-molded P.P. cone woofer
70mm water resistant cone Midrange
20mm dome tweeter x 2
Mounting depth 77 mm
Sensitivity 93 dB/W/m
Frequency response 30Hz -26kHz
Da's mooi danquote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
op je radio boeit dat vermogen toch niet want dan knal je er max 25 watt door
alleen hebben mijn speakers echt 0 bass, maar das nogal logisch omdat je deze speakers niet gebruikt zonder subwooferMaar het geluidsbeeld is echt 200% beter geworden nu
![]()
ik wil niet eens bij jou in de autoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu, moet dat nou 2 keer?
Hmm laat eens proberen in m'n stug geveerde Jap.. @ Drempel + Huug
ok danquote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Da's mooi dan
Ik heb wel een leuk geluidje in mn auto, niet echt superdikke bass enzo, maar gewoon lekker
ik heb een 4 cylinder opel, dat gepruttel moet ik dus echt niet horenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef Ballebek het volgende:
In een echte auto heb je geen speakers nodig, daarvoor je dan welgewenst een V8, V10 of V12 voor.
Kutbakquote:Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb een 4 cylinder opel, dat gepruttel moet ik dus echt niet horen
Ik kan het niet laten, maar:quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil niet eens bij jou in de auto
volgens mij draai jij van die heksen muziek en heb je het met je vriendin over de nieuwste spreuken
Oeh, interresant...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil niet eens bij jou in de auto
volgens mij draai jij van die heksen muziek en heb je het met je vriendin over de nieuwste spreuken
Ok, die zien we NOOOOOOOOOOOIT meeer terugquote:
quote:
Ik haat voetbal... Ga je gezellig met je vrienden bbq'en, zitten ze opeens allemaal binnen voor de TVquote:Op donderdag 8 september 2005 08:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn pa verkoopt die zooi en vandaag gaan alle champions league kaarten in de verkoop. Alleen heeft die lul zijn schouder gebroken dus mag ik dat lekker gaan doen om 9 uur 's ochtends op me vrije dag
2min voordat zij kwamen viel ik dus in slaapquote:
Maar jij kent ze niet dus dan ben jij niet stoer ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2min voordat zij kwamen viel ik dus in slaap![]()
Maar mn vriendin kent veel van die hockey meisjes![]()
Idd, echt een kut sport voor t paupere volkquote:Op donderdag 8 september 2005 08:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik haat voetbal... Ga je gezellig met je vrienden bbq'en, zitten ze opeens allemaal binnen voor de TV
Geef mij maar Polo of Criquetquote:Op donderdag 8 september 2005 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, echt een kut sport voor t paupere volk![]()
Ze gaan wel eens mee met stappen, en op hockey feesten komen ze ook altijd, dus ik kom ze wel eens tegen en spreek ze ook tijdens wedstrijden wel eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Maar jij kent ze niet dus dan ben jij niet stoer ofzo
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze gaan wel eens mee met stappen, en op hockey feesten komen ze ook altijd, dus ik kom ze wel eens tegen en spreek ze ook tijdens wedstrijden wel eens.
Ze vinden je gewoon leukquote:Op donderdag 8 september 2005 10:14 schreef Ballebek het volgende:
Zoooooooooo kansloos dat mensen niet snappen dat je vanuit huis ook een server kan configgen die bij hun op de zaak staat. Telkens vragen wanneer ik nou langskom
wat een smiley wel niet allemaal kan doenquote:
Zijn de heren een beetje aardig voor je?quote:
wat hij zegtquote:
Ik zei het nietquote:Op donderdag 8 september 2005 08:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ok, die zien we NOOOOOOOOOOOIT meeer terug
en honkbalknuppelsquote:Op donderdag 8 september 2005 10:11 schreef Fugie het volgende:
voetbal is vet, das tenminste een sport met emotie
Ben wel altijd heel gezellig volgens sommige, helaas voor hun reken ik ook de gezelligheid door in de facturenquote:
Heren?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zijn de heren een beetje aardig voor je?
Weet je wel wat een schroevendraaier is meisje?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag of morgen komt de Civic naar huis!
Kan ik eindelijk de audio-shit erin dumpen!
Hell Yeahquote:Op donderdag 8 september 2005 10:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Weet je wel wat een schroevendraaier is meisje?
Dat is iets anders dan audio goed inbouwenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell Yeah.
/ edit, wees gerust. Ik ben opgegroeid tussen de automonteurs.
Ik krijg hulpquote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan audio goed inbouwen![]()
Dan doe JIJ het niet dan ga je een poging wagen met hulp van iemand anders.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan doe JIJ het niet dan ga je een poging wagen met hulp van iemand anders.
Dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dan heeft diegene het ook nooit gedaan, want ik heb hem ook altijd geholpen.
Dus.
Lul dan niet zo stom, je komt toch niet uit Friesland ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus het slaat eigenlijk nergens op.
Ik had het over jouw opmerking.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lul dan niet zo stom, je komt toch niet uit Friesland ofzo?
I reject!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had het over jouw opmerking.
De enige mensen uit Friesland met internet komen hier en dat zijn er welgetelt II (schrijve: twee)quote:
En ik weet niet wiequote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De enige mensen uit Friesland met internet komen hier en dat zijn er welgetelt II (schrijve: twee)
en dat ene nieuwe wijf hiero, schijnt in hetzelfde inteelt gehucht te wonenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik weet niet wie.
Alexxxxxxxx vast.
MutZ ?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
en dat ene nieuwe wijf hiero, schijnt in hetzelfde inteelt gehucht te wonen
Ja hoi!quote:Op donderdag 8 september 2005 10:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
en dat ene nieuwe wijf hiero, schijnt in hetzelfde inteelt gehucht te wonen
Wat een lelijk dingquote:Op donderdag 8 september 2005 11:03 schreef PeuRac het volgende:
Deze krijgt mn vriendin voor dr verjaardag: http://shop.alfisti.net/F(...)Romeo-Sexy-Dames-Top::1987.html
[afbeelding]
Ja, dat is dat topje van de Alfa 147 reclame capagne![]()
1) MutZ is niet nieuwquote:
Owwww, jij bent de vriendin van Alexxxxxxxxxx.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja hoi!![]()
Geen idee of het een inteelt gehucht is... Klein is het in ieder geval...
Wat fijn trouwens dat je Civic naar huis toe komt Ijsmeis!
Je moet er wel het figuurtje voor hebbenquote:
Dan kan ik me nog mooiere truitjes (of wat het ook is) voorstellenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet er wel het figuurtje voor hebben![]()
Had ik niet al gezwaait?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Owwww, jij bent de vriendin van Alexxxxxxxxxx.!
Had ik nog niet in de gaten.
Nou hallo!
Denk dat ijsmeis dat zelf ook wel kan hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 10:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan audio goed inbouwen![]()
Hadden we jou wat gevraagd? Kowwwwwwwwwwlaaaaaaaaaa ?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk dat ijsmeis dat zelf ook wel kan hoor
Maar even serieus... Houd je vriendin echt van zulke kleding, of zou je haar graag in dit soort kleding zien? Het ziet er namelijk uit alsof je het uit de pabo besteld hebt...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:03 schreef PeuRac het volgende:
Deze krijgt mn vriendin voor dr verjaardag: http://shop.alfisti.net/F(...)Romeo-Sexy-Dames-Top::1987.html
[afbeelding]
Ja, dat is dat topje van de Alfa 147 reclame capagne![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk dat ijsmeis dat zelf ook wel kan hoor
Die hebben tegenwoordig alleen van deze sjit ja, vroeger zaten er nog wel is leuke dingen tussen maar ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Het ziet er namelijk uit alsof je het uit de pabo besteld hebt...![]()
http://shop.alfisti.netquote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Maar even serieus... Houd je vriendin echt van zulke kleding, of zou je haar graag in dit soort kleding zien? Het ziet er namelijk uit alsof je het uit de pabo besteld hebt...![]()
Dus je geeft toe dat het sjit is?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die hebben tegenwoordig alleen van deze sjit ja, vroeger zaten er nog wel is leuke dingen tussen maar ja.
Ah joh, heb vanmorgen de A12 ondergekotst dus ik heb een kut buiquote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ben je één dag weg, staat de hele SC op z'n kop
Dat is Ballebek. De ene die het aan zijn vriendin geeft is Peurac.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het sjit is?![]()
En toch geef je het aan je vriending???Wat?? Mag je haar niet meer of zo?
Wtf ?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ah joh, heb vanmorgen de A12 ondergekotst dus ik heb een kut bui
bohquote:Op donderdag 8 september 2005 11:10 schreef Sjoewe het volgende:
Morgheh, ik heb 13 uur geslapen
kater gister....![]()
Jaaaaaaaaaaajaquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Sandraugiga het volgende:
hahahaha... Die lult wel vaker uit zijn nek!
Sorry Ballebek.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is Ballebek. De ene die het aan zijn vriendin geeft is Peurac.
Teveel gewerkt, te weinig geslapen, en haat aan warm weer...quote:
Ik ben niet zo laf om het uit een boekie te bestellen en het dan in een blanco pakket aan de deur bezorgt krijgt. Ga gewoon naar die winkel, zet mijn auto dubbel en als er een parkeerwout komt ga ik tegen um schreeuwen dat ie mijn avond niet moet verpesten dat ik net een but plug heb gekocht en bla bla bla, altijd leuk, lopen ze door omdat ze zich schamenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Sorry Ballebek.
*wrijft nog eventjes in haar ogen...
Ik ben gister ook even over mijn nek gegaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Teveel gewerkt, te weinig geslapen, en haat aan warm weer...
Wat was er dan mis mee?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben gister ook even over mijn nek gegaan.
Van de cake die ik zelf heb gebakken.
Maar de rest vind ik hem wel lekker![]()
.
Nou, het smaakt niet als een cake behoort te smaken. Dat spul komt uit Amerika.quote:
Ja dat was ik gisteren toen was ik om 8:30 gaan slapenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
boh
Ik kan in mn handjes klappen dat ik 4u heb geslapen
Amerika!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het smaakt niet als een cake behoort te smaken. Dat spul komt uit Amerika.
Het stinkt (daar ging ik dus bijna van over mijn nek) en het smaakt naar citroen ofzo terwijl het vanille is.
En ik háát citroen.!
Ik heb geen idee!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:24 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Amerika!![]()
Daar hebben ze toch geen smaak? Komt vast omdat ze niet kunnen ruiken dan?
Neuh, 1x in de week vind ik al veel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:28 schreef Sandraugiga het volgende:
Maar toch niet elke dag?
Ik heb me zondag goed vermaakt in Apeldoorn, 3x mac op een dag (daarvoor een maand ofzo niet).quote:Op donderdag 8 september 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, 1x in de week vind ik al veel.
'vroegah' moest ik er elke week wel heen. Nu ben ik er niet meer zó dol op.
Yuckquote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb me zondag goed vermaakt in Apeldoorn, 3x mac op een dag (daarvoor een maand ofzo niet).
Ik gaat ff slapen want ik ben meer dood dan levend op dit moment.
Ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Als je het ziet valt het heel erg mee, het is eerder elegant als sletterig
Echt waar?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Als je het ziet valt het heel erg mee, het is eerder elegant als sletterig
Ik vind die "Anita's"meestal vrij sletterig...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak.
Ik vind het meer een 'anita-ding' mede dankzij dat rare ringetje.
Als je die ring druit haalt issut mooier.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:40 schreef PeuRac het volgende:
Wel als je er een foute spijkerbroek onder draagt en het haar strak naar achteren kamt jaEn vergeet vooral de ronde oorbellen in tennisbal formaat niet.
Met een leuke rok (niet te kort) en de haren leuk en subtiele bijpassende make-up is het heel leuk hoor, ze heeft wel meer van dat soort kleding
vanavond weerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat was ik gisteren toen was ik om 8:30 gaan slapen
Damn you vodka![]()
KFCquote:Op donderdag 8 september 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!
Ik vind de McDonalds en KFC op zijn tijd wel lekker.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Sjoewe het volgende:
Wheheh eindelijk de taalfout uit je sig gehaald zie ik
403 FORBIDDENquote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
http://img.nowthatsfucked(...)onablinddate_122.jpg![]()
![]()
Ziekquote:
dus ik kan niet mee?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef Ballebek het volgende:
zo ben ik weer.
ook_gek: De 2 lege plaatsen zijn opgevuld hoor als je begrijpt wat ik bedoel
Ze wilden mee op 1 voorwaarde: In leer of latex
Heb nooit ja tegen je gezegd, heb ook tegen Mark gezegd dat als de 2 sletten nog mee gingen die mee gaan.quote:
nee weet ik, van die 2 wijven was me niet bekendquote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heb nooit ja tegen je gezegd, heb ook tegen Mark gezegd dat als de 2 sletten nog mee gingen die mee gaan.
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef Ballebek het volgende:
Ook leuk: In mijn nieuwe huis ga ik massief eiken vloerdelen leggen, moet je ze eerst 2 a 3 weken MINIMAAL in de verpakking laten liggen in de woonkamer om te aclimatiseren...
Kutzooi.
Het is geen kliklaminaat gast...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerder dit jaar bij m'n pa ook gehad
beter doe je het wel anders anders heb je naden.
weet ik ook welquote:Op donderdag 8 september 2005 15:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Het is geen kliklaminaat gast...
Zijn echt eiken vloerdelen, daar HOOR je naden tussen de planken te hebben![]()
Nee dan trekken ze krom, details detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 15:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerder dit jaar bij m'n pa ook gehad
beter doe je het wel anders anders heb je naden.
ik wist dat het één van die wasquote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee dan trekken ze krom, details details![]()
Bouwvakkaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee dan trekken ze krom, details details![]()
Hoezo? What's loss?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef Ballebek het volgende:
Oh ja, en filemaker is een kankerbedrijf.
Dat jullie maar nooit met dat pakket in aanraking komen!
ga je het branden dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Bouwvakka
Ga het "roken" dan ziet het er gelijk 10 jaar ouder oud en daarna was eroverheen
Houten vloer die er nu in ligt is pas 83 jaar oud dus leek mij goed om die maar is te vervangen, net als de kozijnen die na die tijd maar 1x zijn geverfd
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
En Nijmegen was gezellig!
En nu dadelijk op naar Center Parcs!
Ik zit achter in tussne hun 2. Ik zit achter in tussen hun 2quote:Op donderdag 8 september 2005 14:40 schreef Ballebek het volgende:
zo ben ik weer.
ook_gek: De 2 lege plaatsen zijn opgevuld hoor als je begrijpt wat ik bedoel
Ze wilden mee op 1 voorwaarde: In leer of latex
Na 4 uurtjes slapen en drank op lukt me dat niet eens meer.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
boh
Ik kan in mn handjes klappen dat ik 4u heb geslapen
Jij bent in Den Haag geboren en gevlucht naar Friesland. Dus nee inteelt ben je niet....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef Sandraugiga het volgende:
Geen idee of het een inteelt gehucht is... Klein is het in ieder geval...
ik heb dan gisteren ook niet gedronken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Na 4 uurtjes slapen en drank op lukt me dat niet eens meer.
Sterker nog na die 4 uurtjes ben ik nog zo dronken als het maar kan. Moet zeggen dat alles dan opeens gemakkelijk gaat op het werk![]()
[..]
Jij bent in Den Haag geboren en gevlucht naar Friesland. Dus nee inteelt ben je niet....
Ik heb Maandag en Dinsdag een Beurs in Utrecht. Als ik ga maandag ben ik op zeker aan het eind dronken. Dus ben heel benieuwd hoe dat gaat aflopenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb dan gisteren ook niet gedronken.
Dat ga ik vanavond ff snel inhalen
en dan om half 6 op mn werk zijn morgen, mijn carpoolbuddy mag mooi rijden
Haha, dat jij Den Jaques bent dat je daar heen moet, is altijd sooooooooo suff daar.quote:
Ag ja beetje zuipen bij vrienden daar he.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Haha, dat jij Den Jaques bent dat je daar heen moet, is altijd sooooooooo suff daar.
jay voor compubeurzen?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag ja beetje zuipen bij vrienden daar he.
Sweex effe pesten. Qwerty ook even langs dat soort dingen. Ag we zullen het wel zien of ik wel of niet ga. En als ik ga zal ik me wel vol laten lopen. Dan is alles leuk wheheh
Ik zit de hele week in Dortmundquote:Op donderdag 8 september 2005 18:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb Maandag en Dinsdag een Beurs in Utrecht. Als ik ga maandag ben ik op zeker aan het eind dronken. Dus ben heel benieuwd hoe dat gaat aflopen![]()
Kut dealer info dagen![]()
Training, aangezien ik misschien onze Notes Admin ga opvolgen.quote:
Toch niet Lotus Notes he?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Training, aangezien ik misschien onze Notes Admin ga opvolgen.
Dan ben ik de eerste vrouwelijke Admin voor Notes op Europees gebied binnen ons bedrijf![]()
Leek me wel een leuke uitdaging
Yepquote:
Kom jij ook naar de Dealer info dagen dan. Kan je naar Ingram micro komen. Is officieel distrie van HP Kan je ondersteuning geven daarquote:
Alle twee kutproducten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Yep
Eens wat anders dan die Microsoftproducten
Die gasten heb ik ook bijna dagelijks aan de telefoon om een id file te recertificerenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Training, aangezien ik misschien onze Notes Admin ga opvolgen.
Dan ben ik de eerste vrouwelijke Admin voor Notes op Europees gebied binnen ons bedrijf![]()
Leek me wel een leuke uitdaging
Oh ja, jij was ook zoon Lotus geval...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die gasten heb ik ook bijna dagelijks aan de telefoon om een id file te recertificeren![]()
Nah, alhoewel ik wel denk dat het kan zijn dat een paar medewerkers van het bedrijf gaan langshkomenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de Dealer info dagen dan. Kan je naar Ingram micro komen. Is officieel distrie van HP Kan je ondersteuning geven daar![]()
Erm ik zou dat theoretische gezien ver boven je staan om je te zeggen hoe je dat moet doenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die gasten heb ik ook bijna dagelijks aan de telefoon om een id file te recertificeren![]()
mac-er?quote:
Haha de enige reden dat wij gaan is puur omdat je gratis kan zuipen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah, alhoewel ik wel denk dat het kan zijn dat een paar medewerkers van het bedrijf gaan langshkomen
wij mogen het zelf niet doen (heb ook geen flauw idee hoe ze het doen daar niet vanquote:Op donderdag 8 september 2005 20:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ik zou dat theoretische gezien ver boven je staan om je te zeggen hoe je dat moet doen![]()
Tsja de client gebruikt het dus moeten we het supportenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Oh ja, jij was ook zoon Lotus geval...
In het echt lijkt je stem veel meer op die van pinoquote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
Mesen ik ga jullie even leren Cola en Scheveningen te zeggen.
http://home.wanadoo.nl/smek/US/MOV00922.MPG
Luister u maar hoe het WEL moet..... En Mukie jij dubbel zo goed opletten want jij hebt nog aardig wat te leren
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
Luister u maar hoe het WEL moet..... En Mukie jij dubbel zo goed opletten want jij hebt nog aardig wat te leren
waar is een beurs anders goed voor?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha de enige reden dat wij gaan is puur omdat je gratis kan zuipen.
Heel die beurs steld niks voor om eerlijk te zijn. Het is gewoon een eet en zuip verhaal. Niet meer en niet minder![]()
wat klink jij gayquote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]!! wat klink je homo als je normaal praat
![]()
ik heb hem serieus een paar keer moeten lezen voor ik begreep wat er stondquote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
wij mogen het zelf niet doen (heb ook geen flauw idee hoe ze het doen daar niet van)
"Jullie" doen het pleuren het terug en ik configureer en service LN verder.
ik ben nogal een vage gozer jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb hem serieus een paar keer moeten lezen voor ik begreep wat er stond
quote:
ik zei toch ook wat klink je homo als je normaal praatquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En BoJo heeft me afgelopen zondag nog gehoord. En toen was het ook niet gay toch
Beetje loos zoveel powah op je voorwielen niet ?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:03 schreef ook_gek het volgende:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=AA411B94-402B-4E40-AB5A-D938C2368A4B&p=0
Tering gekElke keer als ze versnellen hebben ze mega wielspin
![]()
Zelfkennis isquote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef BoJo het volgende:
Vandaag een Fin aan de lijn, die had lopen kutten in zijn Lotus Notes, was ie ineens al zijn mails kwijt enzo. Zegt ie ja ik zat een beetje met die nieuwe pc en nieuwe versie van notes te spelen, maar volgens mij kan ik maar beter met mezelf gaan spelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zei toch ook wat klink je homo als je normaal praat![]()
dat versta ik niet eensquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/smek/US/MOV00925.MPG
ik versta d'r geen fuck vanquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/smek/US/MOV00925.MPG
quote:
Ja ik heb ook altijd moeite met die Belgen en hun AZERTY klavierquote:Op donderdag 8 september 2005 21:00 schreef ook_gek het volgende:
Moet je dus voor stellen dat ik vroeger elke dag met collega's van me in Belgie aan de tel zat. JEZUS wat was dat moeilijk![]()
Amai manneke, ge zijt toch hier gene ambrass ant maken zunne?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:00 schreef ook_gek het volgende:
Moet je dus voor stellen dat ik vroeger elke dag met collega's van me in Belgie aan de tel zat. JEZUS wat was dat moeilijk![]()
Zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Ballebek het volgende:
Limbo's zijn reserve belgen
he jij bent niet eens online bij mij en je lult niet eens tegen mequote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef Ballebek het volgende:
He ook_gek reageer is op mijn MSN gedoe!
En die kut belgen lulde ook nog eens SUPER snel met dat graf accent. En ik lul van me zelf ook snel. En nou ja er zijn nog wel eens mensen die mij niet verstaan. Dus zeker in het begin was dat vrij moeilijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Amai manneke, ge zijt toch hier gene ambrass ant maken zunne?![]()
daar moet je een juup op drinkenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En die kut belgen lulde ook nog eens SUPER snel met dat graf accent. En ik lul van me zelf ook snel. En nou ja er zijn nog wel eens mensen die mij niet verstaan. Dus zeker in het begin was dat vrij moeilijk![]()
Maar na een weekje daar werken en wat wezen stappen daar ging het PRIMA![]()
Sta dus al de halve dag als online terwijl MSN het niet eens doetquote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he jij bent niet eens online bij mij en je lult niet eens tegen me
Belgische sletjes zijn meestal ook iets losser dan de nederlandschequote:
Zou jij een belg willen zijn?quote:
Beter onderwijsquote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zou jij een belg willen zijn?
Die mensen sporen niet helemaal. Ze zijn super beleefd. Spreken alles en iedereen aan met U. En je mag niet direct zijn tegen ze want dan gaan ze over de zeik.
Maar we hebben wel als echte hollanders daar de sate sous ( schijf ik dit nou goed? ) geintroduceerd![]()
Elke dag naar de zelfde frituur toe. En ja hoor echte remia mayo en sate sous![]()
lang leven dyslectie
Zeg dat ja. Zeg dat.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Belgische sletjes zijn meestal ook iets losser dan de nederlandsche
Jezus dat is zwaar man. En ik ben niet de man van het bierquote:
Afwijking is het bij mij helaas. Maar he ik zeg altijd maar zo. Elke gek heeft zo zijn/haar gebrekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |