Virtua Tennis!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb nu de volgende games:Ridge Racers Everybody's Golf F1 Grand Prix Untold Legends
Ik wil nog een game maar weet niet welke, welke is nog meer leuk? (Lumines niet, ik houd niet van puzzel spelletjes)
Als mp3 speler? Gewoon in m'n broekzak, ik draag nogal baggy shit dus vandaarquote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef spenky het volgende:
waar laten jullie je psp als je hem gebruikt als mp3 speler... of al je hem gewoon meeneemt??
ik zelf doe hem altijd in me rugzak en doe dan gewoon het kabeltje eruit...
Dat is dan wel lullig als je beltegoed op is. Kun je weer een nieuw kaartje kopen...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef YourMaster het volgende:
[..]
duh! Bellen natuurlijk.
Tis een telefoon.
En ik kan je toch Lumines aanraden, Max_westerman vind puzzel games ook geen hol aan, maar ik heb hem Lumines aangeraden en hij is er toch vet blij meequote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb nu de volgende games:Ridge Racers Everybody's Golf F1 Grand Prix Untold Legends
Ik wil nog een game maar weet niet welke, welke is nog meer leuk? (Lumines niet, ik houd niet van puzzel spelletjes)
in me broekzak gaat niet lukken.. want ik heb daar ook me telefoon inzetten en een shitload sleutelsquote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als mp3 speler? Gewoon in m'n broekzak, ik draag nogal baggy shit dus vandaar
Waar staat ie dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:18 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is dat scherm toch hoerig mooi
ben nu naar Natasha Bedingfield - These words aan het kijken op de Demo Disc
wat een beeldkwaliteit!!!
je moet naar muziek gaan daar zie je als het goed is een muziek umd symbooltje staanquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef Pecker het volgende:
[..]
Waar staat ie dan?
Als ik m als film umd start, krijg ik alleen Spiderman te zien.
Had het gevonden, toch bedanktquote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef MIster911 het volgende:
morgen zouden er wel eens heel goed veel mensen zijn die illegale games spelen
[..]
je moet naar muziek gaan daar zie je als het goed is een muziek umd symbooltje staan
Want?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef MIster911 het volgende:
morgen zouden er wel eens heel goed veel mensen zijn die illegale games spelen
[..]
Dat wordt hier uiteraard niet besproken.quote:
eh 1 of andere freaky bende kaapt een vliegtuig en eist ''pythagoras'' wat dat is weet ik nog nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Watskebeurt wat gebeurt er in het spel?
Zeg dan niks.. en ik hoop niet dat je het over die vette hoax van psphacks.net hebt.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef Pecker het volgende:
[..]
Dat wordt hier uiteraard niet besproken.
Lumines... heb 't spel nog maar net en de verslaving begint nu al op me te werken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:19 schreef Sickert het volgende:
lumi dinges (puzzle spel) )op de DS vind ik polarium ook leuk
Maar dit ding ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Crashcat het volgende:
En voor bescherming heb ik gewoon deze ipv. de logitech playgear.
Hier kan ik tenminste nog twee umd's, accu en oordoppies in kwijt
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en sommige stukjes zijn echt creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het verhaal word ook best goed.. ben nu zo'n 3 uur onderweg (op t gemakje)
en elke map is een uitdaging om zonder kleerscheuren heen te komen
het leukste is om niet gezien te worden dit is lastig omdat je maar een bepaald aantal kaarten hebt, je kunt er wel 2 omwisselen aan het begin van je beurt alleen moet je dan wel weer wachten op je tegenstander
enige jammere vind ik de dialogen tussen de personen![]()
deze kunnen lang duren soms wel 15 minuten
(mgs fans weten dat dit niks is en je bij mgs3 op een gegeven moment 45 minuten naar je scherm zit te staren)
maar het zijn tekst dialogen met 2 plaatjes van de personen die met elkaar een gesprek voeren.
dit is het enige jammere aan het spel vind ik![]()
verder is de gameplay top!!
MGS in een turned based jasje![]()
ik ga slapen en me morgen weer lekker vermaken
[ Bericht 23% gewijzigd door Sickert op 09-09-2005 03:26:17 (shizzle erbij gezet enzo :)) ]Narf!
MGS hoort niet op een handheld vind ik. Daar is Kojima het mee eens gelukkig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:17 schreef nlboy het volgende:
Mij lijkt MGS met dat vage kaarten gedoe niet zo heel erg leuk.
Ik zie liever MGS 1/2/3 op de PSP verschijnen
Hollander!quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:59 schreef devv05 het volgende:
Is de PSP al ergens goedkoper te krijgen?Is er geen mooie actie ergens of bij de MM ofzo? Ik moet nog over de streep getrokken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |