ik zie dan weer liever mooie mannen in een lijstjequote:Op woensdag 7 september 2005 15:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Een lijstje met mooie tieten mag dan weer wel....
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie dan weer liever mooie mannen in een lijstje![]()
gelukkig heb ik dat gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al eens een blote-mannen-vraag gedaan hier, maar toen waren jullie er zeker niet?
zeker zoiets als wie trad er op met alleen een sok om hun geslachtsdeel?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al eens een blote-mannen-vraag gedaan hier, maar toen waren jullie er zeker niet?
Nee was een foto van een Rolling Stone-Cover met een naakte band eropquote:Op woensdag 7 september 2005 15:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeker zoiets als wie trad er op met alleen een sok om hun geslachtsdeel?
ehm cafca, ik had het over 'mooie' mannenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee was een foto van een Rolling Stone-Cover met een naakte band erop
Ik zal hem niet posten, om de heren te sparen, maar hier staat de foto: http://i6.photobucket.com/albums/y209/camilero/naamloos.jpg
en ik kan hier ook niet luisteren
tja...daar heb ik natuurlijk niet zoveel verstand vanquote:Op woensdag 7 september 2005 15:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm cafca, ik had het over 'mooie' mannen![]()
voor die tijd wellicht wel...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:49 schreef RichardQuest het volgende:
Is het origineel ook dance?
We have a winner !quote:Op woensdag 7 september 2005 15:49 schreef Berkery het volgende:
Alphaville - Sounds like a melody?
zolang?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:48 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik wacht vanavond nog af, en anders gooi ik er tegen die tijd wel een hint tegenaan![]()
je moet nog wel even 2 puntjes aan berkery gevenquote:
Moet nog wel even punten geven. In bold en deze keer 2 punten omdat we in elke tiende topic dubbele punten geven. Zo dus:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |