Guru is ook een Amerikaanse rapper en geen Britse Dj...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef peaceman het volgende:
guru is het niet...die had geen bril meen ik me te herinneren...
Guru Josh van Infinity? da was geen rapper... of heb ik nu de naam verkeerd?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Guru is ook een Amerikaanse rapper en geen Britse Dj...
quote:Arguably the prime innovator in the development of jungle from its early status as an offshoot of hardcore techno into the respected, stylistic genre it became by the end of the 1990s.
Ah, ik dacht dat je doelde op de rapper Guru (van o.a. Gangstarr).quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Guru Josh van Infinity? da was geen rapper... of heb ik nu de naam verkeerd?![]()
aha, misverstandje dus... begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:05 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je doelde op de rapper Guru (van o.a. Gangstarr).
dat is volgens mij dezelfdequote:Op woensdag 7 september 2005 15:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
er is ook een guru van jazzmataz
quote:gained fame as an auteur in all fields of the drum'n'bass movement: as a top-flight breakbeat DJ, owner and label-head of the Good Looking/Looking Good stable of labels and, of course, for his recordings.
djmarcel.nl+2quote:Op woensdag 7 september 2005 15:25 schreef DJMarcel.nl het volgende:
LTJ Bukem ?
Ja, liefst eentje over Black Sabbath of eentje met/over tietenquote:
Of over sacks favoriete band: Radioheadquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, liefst eentje over Black Sabbath of eentje met/over tieten
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of over sacks favoriete band: Radiohead![]()
Een lijstje met mooie tieten mag dan weer wel....quote:Op woensdag 7 september 2005 15:33 schreef Charmian het volgende:
en geen lijstjes
ik zie dan weer liever mooie mannen in een lijstjequote:Op woensdag 7 september 2005 15:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Een lijstje met mooie tieten mag dan weer wel....
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie dan weer liever mooie mannen in een lijstje![]()
gelukkig heb ik dat gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al eens een blote-mannen-vraag gedaan hier, maar toen waren jullie er zeker niet?
zeker zoiets als wie trad er op met alleen een sok om hun geslachtsdeel?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al eens een blote-mannen-vraag gedaan hier, maar toen waren jullie er zeker niet?
Nee was een foto van een Rolling Stone-Cover met een naakte band eropquote:Op woensdag 7 september 2005 15:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeker zoiets als wie trad er op met alleen een sok om hun geslachtsdeel?
ehm cafca, ik had het over 'mooie' mannenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee was een foto van een Rolling Stone-Cover met een naakte band erop
Ik zal hem niet posten, om de heren te sparen, maar hier staat de foto: http://i6.photobucket.com/albums/y209/camilero/naamloos.jpg
en ik kan hier ook niet luisteren
tja...daar heb ik natuurlijk niet zoveel verstand vanquote:Op woensdag 7 september 2005 15:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm cafca, ik had het over 'mooie' mannen![]()
voor die tijd wellicht wel...quote:Op woensdag 7 september 2005 15:49 schreef RichardQuest het volgende:
Is het origineel ook dance?
We have a winner !quote:Op woensdag 7 september 2005 15:49 schreef Berkery het volgende:
Alphaville - Sounds like a melody?
zolang?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:48 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik wacht vanavond nog af, en anders gooi ik er tegen die tijd wel een hint tegenaan![]()
je moet nog wel even 2 puntjes aan berkery gevenquote:
Moet nog wel even punten geven. In bold en deze keer 2 punten omdat we in elke tiende topic dubbele punten geven. Zo dus:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |