dacht ut wel... maar ga er niet op het forum over uitweidenquote:
Hij haalt lunch, hij eet het nog nietquote:
wel zo hygquote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dacht ut wel... maar ga er niet op het forum over uitweiden![]()
Of vind jij het ook nodig te melden dat je iedere ochtend in de weer bent met je vaginaal douche??![]()
heb net al vermeld dat ik was gaan douchenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dacht ut wel... maar ga er niet op het forum over uitweiden![]()
Of vind jij het ook nodig te melden dat je iedere ochtend in de weer bent met je vaginaal douche??![]()
Vooruit dan, daar gaan we. Nog 1 postquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wel zo hyg
* Ynske wil trouwens een nieuwe douchekop
Slijtageproblemen?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
* Ynske wil trouwens een nieuwe douchekop
detailniveauquote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb net al vermeld dat ik was gaan douchen![]()
tromgeroffel...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:38 schreef Ynske het volgende:
nou übernerd... gooi die post er eens tegenaan
was t maar zo..quote:
Dan is het nog wel vroeg... Kantine is hier nog niet openquote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij haalt lunch, hij eet het nog niet
feli dude!!quote:
Goed, ik ga het heugelijke nieuws naar mijn baas brengenquote:
Je weet dat het officiële geen leven pas bij 20.000 begint, toch? Nog even doorpostenquote:
Vraag em gelijk om opslagquote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed, ik ga het heugelijke nieuws naar mijn baas brengen
Vandaag gaat het helaas niet meer lukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat het officiële geen leven pas bij 20.000 begint, toch? Nog even doorposten.
Litpho ook niet, dat scheeltquote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag gaat het helaas niet meer lukken
Ik heb van 12:00-14:00 vergadering, dus dan maar ervoor eten, anders ga ik van mijn stokkiequote:
Die haal ik nog wel in voordat hij bij de 20k isquote:
Ben het ook aan het etenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij haalt lunch, hij eet het nog niet
Nou, veel succes hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die haal ik nog wel in voordat hij bij de 20k is
niet met de mond vol posten he?quote:
Eten boven het toetsenbordquote:
Hoeft niet hoor, ik heb het hier al meegelezenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed, ik ga het heugelijke nieuws naar mijn baas brengen
iddquote:
paneermeelquote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
als je t toetsenbord van mijn collega omkeerd
kun je nog een week eten
Ik FOK! op mijn klaptop, ik werk op mijn PC, ik eet er ergens tussenquote:
Okey, das een geldig excuus!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb van 12:00-14:00 vergadering, dus dan maar ervoor eten, anders ga ik van mijn stokkie.
was dat maar zoquote:
Scheelt me weer de gang oplopenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik heb het hier al meegelezen.
stel je voor... dan had je misschien die 10.000e post niet meer gered voor 12 uurquote:
Of nog erger: nagelsquote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
als je t toetsenbord van mijn collega omkeerd
kun je nog een week eten
kruisje...quote:
Dat zou erg zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 11:50 schreef Elcaro het volgende:
[..]
stel je voor... dan had je misschien die 10.000e post niet meer gered voor 12 uur
heb jij ff mazzelquote:
hou op.... die liggen er ookquote:
Was dat voor je het uitgekotst had of erna?quote:
mooi hequote:
hahahahahahhahaahquote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef Rafterman het volgende:
Middag...![]()
* Rafterman wacht op vlotje vol met knäckerbröd![]()
Tis gewoon een lekkere bak slaquote:Op woensdag 7 september 2005 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was dat voor je het uitgekotst had of erna?
Ja, nu heb ik tenminste wat te vertellen in de pauze tegen de cursisten: "zeg, jullie hebben me een hele tijd niet gezien he. Weet je wat mij gelukt is?"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |