ja?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed gezien! Daarom weet ik ook zeker dat ik voor 12.00 10k posts heb
hoiquote:
Jaquote:
Vertel!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:15 schreef dawg het volgende:
Nu snap ik waarom jullie in de top10 dan dagpostings staan.
mooi!quote:
Nee was douchenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muie moet nog daar posten. Of ze werkt even
Jaquote:
Ja, wie van hen ben je danquote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, dat zou je niet verder vertellen![]()
Zal ik daarna een nieuwe nick aanmaken of toch maar doorgaanquote:
Nieuwequote:Op woensdag 7 september 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik daarna een nieuwe nick aanmaken of toch maar doorgaan
quote:
PetitBeurre was het tochquote:
je spreekt wartaal... geen touw aan vast te knopenquote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
boe
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik daarna een nieuwe nick aanmaken of toch maar doorgaan
Wow, ik voldoe aan beidequote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen leven. Of je doet geen fuck op je werk.
Lees je eigen post nog es, hoe duidelijk moet ik het makenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je spreekt wartaal... geen touw aan vast te knopen![]()
Laatstequote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is de doelgroep voor dit topic toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Nietusquote:
damn... sterkte man!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
Dit is de vriend van petitlapin. Ze is deze nacht opgenomen in het U.Z. van Jette wegens bloedverlies en hevige pijnen. We weten niet waaraan we ons moeten verwachten. Ik ga weer naar haar toe.
Ja nou zeg, ga je nou blijven ontkennenquote:
Ik haal geen 200+ postings op fucking 1 dag!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dat is de doelgroep voor dit topic toch?![]()
Wat is jouw excuus?
WTFquote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
Dit is de vriend van petitlapin. Ze is deze nacht opgenomen in het U.Z. van Jette wegens bloedverlies en hevige pijnen. We weten niet waaraan we ons moeten verwachten. Ik ga weer naar haar toe.
sterkte!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
en toch ben je hier....quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik haal geen 200+ postings op fucking 1 dag!![]()
Met fucken erbij haal ik nog 200+quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 7 september 2005 11:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja nou zeg, ga je nou blijven ontkennen.
dat komt omdat je niet fucktquote:
quote:
Vraagje, waarom post je dit niet onder je eigen nick?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef dawg het volgende:
[..]
of gewoon onder je kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja
Of ik moet een wel heeeel grote douche hebben
wat zou je zeggen dat wij allemaal niet weten wie hij dan is?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraagje, waarom post je dit niet onder je eigen nick?
Voor de rest sterkte enzo
Ik weet gelukkig beterquote:
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zou je zeggen dat wij allemaal niet weten wie hij dan is?
Kan ik beter mijn telefoonnummer geven, kan je het uittekenenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog es, hoe duidelijk moet ik het maken.
houden zoquote:
Zet je telefoonnummer dan meteen op fok, dat is makkelijker voor de rest van de geilaards hierquote:Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan ik beter mijn telefoonnummer geven, kan je het uittekenen![]()
Je stond onder mijn douche schatquote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja
Of ik moet een wel heeeel grote douche hebben
hebbie soms zin in nog meer leuke sms'jesquote:Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan ze te delenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
houden zo
ben niet geinteresseerd in de details
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je stond onder mijn douche schat.
Ik mail je wel een tekeningtjequote:Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet nu!!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet je telefoonnummer dan meteen op fok, dat is makkelijker voor de rest van de geilaards hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |