En dat is op welk vlak anders dan de overige 3 weken?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb anders altijd mega goede zin dan
Naast het feit megageil te zijn in die tijd![]()
Je verwisselt me echt met iemand andersquote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mukie is die week altijd heel sjago!![]()
Niet, dat issut um nu juistquote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat is op welk vlak anders dan de overige 3 weken?![]()
Geef ze gewoon een linkje naar dit topicquote:Op woensdag 7 september 2005 10:32 schreef RATMEN het volgende:
Ja lekker dit. Ik moet maandag een gastcollege geven aan vierdejaars HBO studenten. En die presentatie ben ik nu aan het maken, ik ben nu al dingen door elkaar het gooien.
"De strategie die wij hierbij hanteren is een lekkere vent, met mooie auto en een vette installatie erin".
aha een punt voor mn actieplanningquote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van het "zwemen", denk ik dan maar. Maar we laten Muuk gewoon een planning opmaken .. we hebben het er vanavond wel even over sjat
Nu ga ik roken, ja nu!
maar die helpen bij het eerder klaarkomen zeggen zequote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet, dat issut um nu juist
Enige verschil zijn de krampen
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat je maar even een planning moet maken!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet, dat issut um nu juist
Enige verschil zijn de krampen
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Elcaro het volgende:
Bij een ex van me kon je het bij de voordeur al ruiken als ze ongesteld was.....
kreeg ze zin in patat en ging frituren....
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die helpen bij het eerder klaarkomen zeggen ze![]()
Heb ik geen hulp bij nodigquote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zijn dezelfde spieren hequote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske zit te schudden van het lachen, maar zal t comment voor zich houdenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoo... tot hier en niet verder...
Wordt gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat je maar even een planning moet maken!![]()
wat nou?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoo... tot hier en niet verder...
wat? Line-up voor de gangb... uh.. mini-meet?quote:
werd vanavond hequote:
oh ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat nou?
Wil je niet weten hoe het in elkaar zit en zo de fakers druit kunt halen?
een voor eenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
wat? Line-up voor de gangb... uh.. mini-meet?
ahaaa nieuws, vertelquote:Op woensdag 7 september 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik geen hulp bij nodig![]()
Tenminste niet bij Mukie
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
een voor een
erm met maar 2 mensen he
I just love it when you talk dirtyquote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
een voor een
erm met maar 2 mensen he
alleen?????quote:
je receptje was mjammmmmmmmmmmquote:
Ik ben straks misschien geen Vikingsmeisje meer, maar alleen nog een meisjequote:Op woensdag 7 september 2005 10:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mooi, een knuffeldate zal het worden.
Enne dat illegaal bedoelde ik toch echt anders.
dat zei je al eens eerderquote:Op woensdag 7 september 2005 10:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben straks misschien geen Vikingsmeisje meer, maar alleen nog een meisje![]()
Ze hebben je bijl afgepaktquote:Op woensdag 7 september 2005 10:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben straks misschien geen Vikingsmeisje meer, maar alleen nog een meisje![]()
uit'gewerkt'??quote:
Ja, ik moet gisteren compenserenquote:
Spreek voor jezelfquote:
ja, je stond niet eens in de top10quote:
lolquote:
Al de hele week nietquote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, je stond niet eens in de top10![]()
t was een schandequote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, je stond niet eens in de top10![]()
schaam je!quote:
Ik ga het vandaag goed makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |