Dat is Sexy/Bnever douchegelquote:Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef debby1973 het volgende:
Ja, wat zit in het kleine ronde bakje?
En ik de jouwe ookquote:Op woensdag 7 september 2005 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Vava: ik heb vandaag je envelop op de bus gedaan.
Hehehe éxtra speciaal nuquote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Vava het volgende:
[..]
En ik de jouwe ooknet op tijd want de bus van de post kwam er al aangereden
ik rennen haha!
Haha jaquote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe éxtra speciaal nu.
Mijne is in de buurt van de Euromast op de bus gedaan, ook wel bijzonder he?
Milky Bar?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Een vriend wou me opvrolijken en heeft een stuk gekocht in Maastricht in de LUSH-shop. Hij is alleen de naam vergeten... Het is een zalm kleurig stuk en geurt heelijk.. iemand een idee welke dat zou moeten zijn?![]()
Wat voor soort geur zit er aan?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Een vriend wou me opvrolijken en heeft een stuk gekocht in Maastricht in de LUSH-shop. Hij is alleen de naam vergeten... Het is een zalm kleurig stuk en geurt heelijk.. iemand een idee welke dat zou moeten zijn?![]()
er zit toch altijd een zakje of papiertje met een sticker op?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef _Cara_ het volgende:
Hoe zie ik dat? het is een rechthoekig soort van blok..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Funnie het volgende:
soft touch misschien?
Of is het echt zeep?
ik ga ff kijken..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef debby1973 het volgende:
Je ziet hem ook niet op de site staan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef debby1973 het volgende:
Funnie! Ga eens slapen!!! ha ha ha je bent echt onrustig en eigenwijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |