nee idd dat is het mooie van die hele serie er gebeurt zoveel bizars en onverwachts dat hele verhaallijnen ineens helemaal getwist worden enzo.. zit een goed team schrijvers achter volgens mij...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze speelt wel een erg leuke rol ook.En toffe aflevering weer inderdaad, blijft maar volzitten met plotchanges die ik écht niet zie aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Andy en die gozer hadden een telefoon gekregen die ze ergens moesten plaatsen, of ermee een positie bepalen, zodat die raket (eigenlijk dus een op afstand bestuurbare drone) daar neer zou komen, maar op dat moment maakte die gozer een foto van de kont van Andy.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:37 schreef SoupNazi het volgende:
Maar wat was dat nou met die straaljager aan het eind van E4?![]()
Beetje spoiler tags hier en daar zijn wel leuk voor nieuwe kijkers/mensen die 'm nog niet gezien hebben. Zeker als 't om recente afleveringen gaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef Mirel het volgende:
[verhaaltje, spoilertje hier, spoilertje daar]
Was wel redelijk verwacht.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Jammer dat U-Turn dood is, zijn verhaallijn was redelijk kort.
Als ik een ep nog niet gezien heb, dan check ik de topics niet. Ik denk zo dat dit de policy was in dit subforum hoor, nadat de ep uitgezonden is, geen spoilertags meer, en de rest moet nog niet de topics lezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beetje spoiler tags hier en daar zijn wel leuk voor nieuwe kijkers/mensen die 'm nog niet gezien hebben. Zeker als 't om recente afleveringen gaat.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
OT nieuwe ep:
Andy die rukt op leeuwen![]()
Ik drukte me wat ongelukkig uit, ik bedoel de laatstuitgezonden aflevering natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:09 schreef diedlaughing het volgende:
Maandag was niet de laatste aflevering. Volgens mij komen er nog 4 ofzo.
Nog 5 om precies te zijn. Das alweer 3 meer dan vorig seizoen, dus dat is een goed teken lijkt me.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:09 schreef diedlaughing het volgende:
Maandag was niet de laatste aflevering. Volgens mij komen er nog 4 ofzo.
gehehh die cliffhanger is best insane he van s2quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:54 schreef Michiel72 het volgende:
ik ben bij tot en met seizoen 2. Releasedatum van 3 is nog niet bekend...![]()
Tegen het einde van het jaar hebben we een schotel. Hoop dan met Amerika mee te kunnen kijken! Maar ja, dan moet 3 ook eerst gezien zijn natuurlijk...
ik denk dat er geen nieuw seizoen meer komt....quote:Op donderdag 22 november 2007 17:25 schreef planethugo het volgende:
net klaar met seizoen 3, leuke laatste aflevering. Kan idd alle kanten op. Benieuwd of de politie nu bij 'r uitkomt of dat Celia er voor moet opdraaien
al een idee wanneer seizoen 4 begint? Zal wel september 2008 ofzo zijn?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef linuxje het volgende:
[..]
ik denk dat er geen nieuw seizoen meer komt....
Showtime zou natuurlijk gek zijn als ze hun best bekeken programma al zouden stoppen na 3 seizoenen. Zou ook een beetje raar einde zijn trouwens.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef linuxje het volgende:
[..]
ik denk dat er geen nieuw seizoen meer komt....
quote:
Sit back, relax and think of Weeds… and how happy fans of the show will be that Showtime have just given the fourth season the greenlight. Thirteen new episodes are on the cards for the half-hour series which features actress Mary-Louise Parker as a pot-dealing mom, living in the burbs.
Weeds season 4 is expected to air Summer 2008 and Showtime are no doubt hoping the great feedback the series has had previously will continue (Weeds is Showtimes most popular original series). Hopefully the writers strike won’t have a knock on effect and act as weedkill, setting back the new season.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Showtime zou natuurlijk gek zijn als ze hun best bekeken programma al zouden stoppen na 3 seizoenen. Zou ook een beetje raar einde zijn trouwens.
Nooit gehoord voor spoilertags?????????quote:Op donderdag 22 november 2007 17:25 schreef planethugo het volgende:
net klaar met seizoen 3, leuke laatste aflevering. Kan idd alle kanten op. Benieuwd of de politie nu bij 'r uitkomt of dat Celia er voor moet opdraaien
al een idee wanneer seizoen 4 begint? Zal wel september 2008 ofzo zijn?
Mij nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het lijkt me een mooie plotwending om Nancy eens een paar maandjes te laten brommen voor iets knulligs en dan de rest van de familie eens de weed zien slijten zonder de MILF-factor.
Dan blijkt Nancy plots een dood gewaand jonger zusje te hebben dat opgegroeid is in Rusland en Svetlana heet en vele mannenharten sneller zal doen bonzen.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dan blijkt Nancy plots een dood gewaand jonger zusje te hebben dat opgegroeid is in Rusland en Svetlana heet en vele mannenharten sneller zal doen bonzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |