quote:Op donderdag 23 november 2006 17:30 schreef Hellrazor het volgende:
De laatste ep is zeker de leukste van allemaal![]()
2 hier, verder geldt 't zelfde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben halverwege seizoen 1, dus ik kom later terug
Een jaar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nog even en we kunnen weer een jaar wachten.
De afleveringen zijn hoogstens 2 minuten korter dan in seizoen 1. Dus dat valt nogal mee vind ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:13 schreef IrfieJ het volgende:
jammer dat de aflveringen zo kort zijn geworden.. alles gaat een beetje te snel.. maar wel weer leuk de nieuwe afleveringen
hmm serieus? ik dacht dat ze 45 minuten waren.... maar jah moest ook zo lang wachten op s3 ..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
De afleveringen zijn hoogstens 2 minuten korter dan in seizoen 1. Dus dat valt nogal mee vind ik.![]()
Kan niet wachten op 304.
de muziek is echt geweldig in deze serie sowieos de intro...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Een jaar?Vertel.
Moet nu alleen nog 304 kijken trouwens. Geniale serie. Die cliffhanger van seizoen 2 was echt sick.
Heb de soundtracks ook maar gedownload, zit erg veel vette muziek in vind ik.
Dus de aflevering vóór ep. 01 seizoen 1. Ben d'r wel benieuwd naar.quote:Special
S- 0 1 Aug 05 Suburban Shakedown
Is volgens mij geen episode maar een preview...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heeft iemand deze trouwens (gezien)?
[..]
Dus de aflevering vóór ep. 01 seizoen 1. Ben d'r wel benieuwd naar.
quote:This is a great series.
This is a review of the series as a whole. I don't get to watch a lot of TV. I forget when things are on. But when I happend upon an episode of Weeds, I drop everything and settle in for some quality time with the ol' idiot box.
The premise is fresh, edgy and reflective of the lives of real people. The characters, while funny and stereoptypical, totally come from a real place. THeir concerns are real, their motivations believeable, their reactions humourous.
Kevin Nealon is one of the funniest people on TV. If I have anythign to say to the people who put the show together it would be: keep up the good puff..., er stuff!
Ik heb 1 versie die het gewoon niet doet, ik heb codecs zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:49 schreef Mirel het volgende:
noobie :p
Ik bedoel dat laatstequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb 1 versie die het gewoon niet doet, ik heb codecs zat.
Ik heb 1 bestand dat niet verder komt dan 90.3%![]()
Yup.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:32 schreef SoupNazi het volgende:
Iemand die ook de eerste 4 afleveringen van seizoen 3 al heeft gezien?
idd, vage shit..quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:37 schreef SoupNazi het volgende:
Maar wat was dat nou met die straaljager aan het eind van E4?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk weinig liefhebbers hier want topic loopt niet echt.. jammer..
misschien kan een admin ook eens US toevoegen aan topic titel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |