ja in amerikaquote:Op woensdag 7 september 2005 07:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Leuk
Wist niet dat deze serie bestond. Komt hij ook op tv oid?
alles is te downloadenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:40 schreef method21 het volgende:
Beetje "kijk dit kan ik kijken en jullie niet " topic.
Mischien een opmerking uit jaloezie want het lijkt me inderdaad een leuke serie.
Niet in nederland te ontvangen met een schotel ofzo ??
quote:
Dat was een goeie jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef Mike het volgende:
Ik heb nu de eerste 6 afleveringen gezien en het is zeker een van de betere nieuwe series van dit seizoen.
Een van de leukste grappen tot nu toe, die alleen maar te begrijpen is door degenen die de serie volgen:
'What do you call that thing between the dick and the asshole?'
'A coffee table'
De eerste reeks is gewoon voorbij. Wachten dus maar op de volgende.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef neggix het volgende:
Wat is er gebeurd met de serieGecancelled ofzo
Op tv.com staat niks meer over de volgende ep
Ohh, zo snel alquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:38 schreef Mike het volgende:
[..]
De eerste reeks is gewoon voorbij. Wachten dus maar op de volgende.
Pete Seeger, me dunkt...quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
"little boxes, on the hillside, litlle boxes made of ticky tacky litlle boxes on the hillside, little boxes all the same"
Malvina Reynolds - Little Boxesquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 2 april 2006 01:49 schreef neggix het volgende:
Seizoen 2 : First aired: 7/17/2006
dan begint het weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Kristin @ E!OnlineI love it when a plan comes together !
Iets later dus, maar in het najaar op donderdag om 22.00.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf 13 juli komt de serie op Talpa!
Ik heb 3 en 4 ook zitten kijken, maar het lijkt erop dat ze iedere ep een andere versie van dat nummer doen ....wel grappig...juist vanwege het thema van de song..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:17 schreef neggix het volgende:
En Seizoen 2 is begonnenZag ook al dat 2 en 4 uitgelekt waren...
1 was weer grappig... Jammer dat ze de intro tune elke keer veranderen.. Tis nu wat meer swingie geworden.. Vond die vrouwenstem wel kewl.....
Heb net 3 en 4 gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist aflevering 2 gezien, einde zag ik nooit aankomen ben benieuwd hoe het verder zal gaan dan
jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef Hellrazor het volgende:
is het seisoen nu afgelopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |