BB1 was verreweg de saaiste, als in waar het minste gebeurde. Maar dat kon idd toen omdat het nieuw was.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
[..]
dat laatste, ja.
anders konden ze communiceren met elkaar zonder dat wij mee konden luisteren.
BB1 was net zo saai als dit, ms nog wel saaier, alleen dat zijn we of vergeten, of we keken minder of we idealiseren het , omdat het de 1e was en dus nieuw
Ik vind het vrij normaal dat je meer saaie beelden ziet, dan heftige, ze kunnen toch niet konstant de fik erin zetten, qua discussies en roddels etc.
Bovendien, ze zitten er nog niet lang genoeg om echt te gaan balen van elkaar
Vond BB1 Prachtig op TV gevolgd en via Fok de streamverslagen. Alle latere BB vielen me zwaar tegen en haakte meestal af na 1 week ofzo....Wat je zegt met vd nepfiguren die het alleen voor het bekend worden deden.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:05 schreef jalla het volgende:
vond bb1 geweldig
pure cult
edit, ik vind dat saaie gewone dus veel leuker dan al die clowns die er daarna in kwamen, en het programma zelf werd ook een zirkuz
was slechte stap van big jonny
Vooral dat laatste zou voor mij echt not done zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook , hoor, dat gezapige met af en toe een lekkere rel vind ik prima.
En ze knutselen maar raak, je zal er maar zitten , zonder tv, boeken, kranten, radio, muziek
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
BB1 was verreweg de saaiste, als in waar het minste gebeurde. Maar dat kon idd toen omdat het nieuw was.
Alleen een groep mensen die hele dagen zit te schaken, ganzeborden, dammen, triktrakken en wat ze allemaal maar fabriceren
Een schaakspel van kaarsvet. En ik denk gewoon om de tijd door te komen, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:10 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn ze trouwens aan het knutselen? en waarom? is dat een opdracht ofzo?
Hij mompelt idd een beetje erg zacht.. Dat gesprek met Lieske kon ik net praktisch niet volgen...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:08 schreef wickie het volgende:
ik versta ralph amper das wel vervelend
Schaakbord + Stukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:10 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn ze trouwens aan het knutselen? en waarom? is dat een opdracht ofzo?
Als het om de tijd door te komen is, zouden ze nu toch wel gaan slapen lijkt me... maargoed.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Een schaakspel van kaarsvet. En ik denk gewoon om de tijd door te komen, maar weet het niet zeker.
Ja, die baalde er volgens mij stevig van dat Ralph ook continue bleef zittenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
Roel : ik ga slapen
Lieske meteen : ik ga ook slapen
Yeah, tandenborstelshow zometee!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
Roel : ik ga slapen
Lieske meteen : ik ga ook slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |