Richard Roxburgh!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Richard Roxbury ofzoiets?
Speelt ze nu nog steeds in B&B, of is dat alweer jaaaaaaaren geleden?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is met name bekend van The Bold & the beautiful.
Brooke's zus Donna. Ze is wisselend te zien geweest van 1987 tot 1991, 1994, 1996, 2000, 2001 en 2003.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speelt ze nu nog steeds in B&B, of is dat alweer jaaaaaaaren geleden?
Ik heb vroeger (jaaaaaaaren geleden) weleens B&B gekeken, ze lijkt op een dochter/zus van iemand ofzo, die eigenlijk nooit te zien was.
Haha, beetje vaag he?
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik nog een verhaaltje verzinnen?
Robert en hij is dood.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, Brooke's zus zou kunnen. Hoe heet haar grootvader?
[..]
![]()
![]()
Carrie Mitchum,de kleindochter van Robert.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
Ik weet even geen dode Roberts.... Ik wilde natuurlijk ook zijn achternaam weten
Langdon is een boekpersonage!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik nooit geweten. Ik zat al met namen als Robert Redford en Robert Langdon in mijn hoofd![]()
Hahaha, geweldig!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Spookverhaal
Weet ik welquote:Op woensdag 7 september 2005 02:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Langdon is een boekpersonage!![]()
Morgen zal ik er weer eentje bedenken. Welke was leuker die van het spookhuis of die van de pinguins?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig!Maar volgens mij kun je van kist beter kast maken!
Je moet vaker zulke verhaaltjes bedenken!
Doet me denken aan Are you afraid of the dark! Daar keek ik vroeger bijna elke zondag naar. Jammer dat het niet meer op tv is.
De pinguins, dat was een lief verhaaltje.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen zal ik er weer eentje bedenken. Welke was leuker die van het spookhuis of die van de pinguins?
Keek ik ook wel naar was altijd wel leuk.
Da Vinci Code komt trouwens 19-5-06 in de bios.quote:
Ik ga ook maar slapen denk ik. Ben moe trusten Wyc.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
De pinguins, dat was een lief verhaaltje.
Ik ga er morgen ook eentje bedenken.
Ik denk dat ik nu maar een poging ga doen om te slapen.
En ik één voor tactloosheid.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm.........ik mis een smiley voor kromme tenen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
spannend verhaal
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:40 schreef Z het volgende:
Is dat niet die Australische zwemmer? Mike Thorpe oid?
Hey Bren!quote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef BwennieBren het volgende:]
![]()
Morgen allen!Heb een paar sessies gemist door bruiloft, optreden en ongeluk....
Zit helaas nu in een rolstoel te FOK-ken...Maar ben gelukkig wel weer thuis
Nee.quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey Bren!Wat is dát voor een verhaal?
Jeetje...
Veel beterschap, en goed dat je er weer bent, hoor!
[afbeelding]
Heb ik je dag goed gemaakt?quote:
Erik de Jong indrdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef pyl het volgende:
Tja, Anni inderdaad - en Spinvis?
't Lijkt een biljarter, hè!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:28 schreef Tokay het volgende:
Echt?
't Is een begin.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:49 schreef Tokay het volgende:
Ik weet alleen dat die trui iets met bergétappes te maken heeft.![]()
Wat heb je toch met Servais?quote:Ik kijk overigens wel graag naar wielrennen hoor.
Vooral naar Servais Knaven.
Kijk, de ware wielerliefhebber laat zich gelden.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:57 schreef pyl het volgende:
Tony Rominger?
Nu enkel nog wat schaven aan mijn tact, geloof ik......quote:Op woensdag 7 september 2005 11:00 schreef Bolkonsky het volgende:
Kijk, de ware wielerliefhebber laat zich gelden.![]()
Ach, het is alleen dat je met zulke opmerkingen talent al in de kiem smoort.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Nu enkel nog wat schaven aan mijn tact, geloof ik......![]()
Vooral niet op mij letten joh. Soms doe ik gewoon een beetje vervelend.quote:
Hoe sarcastisch ook, het woord 'talent' schuurt mijn esthetische ziel, maar voor het overige heb je het uitstekend begrepen!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:06 schreef Bolkonsky het volgende:
Ach, het is alleen dat je met zulke opmerkingen talent al in de kiem smoort.
![]()
Pyl is in vorm!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef pyl het volgende:
Abram de Swaan
En mij uitlachen omdat ik niet weet wie Karl Lagerfeld (?) is...........quote:Op woensdag 7 september 2005 11:15 schreef Tokay het volgende:
Zo, die Henk Westbroek is tegenwoordig echt zwáár aan de drank zeg!![]()
't Is al goed. Ieder z'n niche, pyl.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef pyl het volgende:
En mij uitlachen omdat ik niet weet wie Karl Lagerfeld (?) is...........![]()
Ik las nicht.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
't Is al goed. Ieder z'n niche, pyl.
't Is al goed, Tokay.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:21 schreef Tokay het volgende:
't Is al goed. Ieder z'n niche, pyl.
Okay, pyl.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay, pyl.
Plaatje maar doen, dan?![]()
Tja, zo kun je het ook interpreteren........quote:
Dat klinkt zelfs uit jouw mond vreemd.........quote:Op woensdag 7 september 2005 12:17 schreef Treinhomo het volgende:
Dexy's midnight runners ?
Hij doet wel zijn best, dat staat vast.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef Z het volgende:
Is dat Ché, in het midden?
Maar pyl toch; ik zit hier op m'n werk hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:48 schreef pyl het volgende:
(...) pak 'm beet (...)
Treinhomo!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
Maar Tokay toch; ik zit hier op m'n werk hoor... [afbeelding]
Ik geloof dat 'le-zen!' nu het geijkte antwoord is.............quote:
Treinhomo!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef Treinhomo het volgende:
Zie het al...is al rechtgezet.
Nou ja,..........gunst........... ik heb altijd gedacht dat Treinhomo niet meer dan een nom de plume was.........quote:
ik zit hier clean en weet er ook geen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 13:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik geloof dat de pijnstillers me parten spelen... ik tuur en tuur en ik weet er geeneen....
'k weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoef 't niet...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:09 schreef pyl het volgende:
Nou ja,..........gunst........... ik heb altijd gedacht dat Treinhomo niet meer dan een nom de plume was.........![]()
Er staat dan ook, bij hoge uitzondering, niets open...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:10 schreef BwennieBren het volgende:
Ik geloof dat de pijnstillers me parten spelen... ik tuur en tuur en ik weet er geeneen....
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef Treinhomo het volgende:
'k weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoef 't niet...![]()
Ik weet niet wat jij gebruikt, maarrrreuhhhhhhh..........quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
Maar pyl toch; ik zit hier op m'n werk hoor... [afbeelding]
ook niet dat dansende setje van Tokay?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er staat dan ook, bij hoge uitzondering, niets open...
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef BwennieBren het volgende:
ook niet dat dansende setje van Tokay?
Jij dacht...dat ikke....zo vaneeehhh.....en dan de broertjes Coen....quote:Op woensdag 7 september 2005 13:16 schreef pyl het volgende:
Ik weet niet wat jij gebruikt, maarrrreuhhhhhhh..........![]()
Da's William H. Macy met z'n wuuf...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef BwennieBren het volgende:
ook niet dat dansende setje van Tokay?
Er waren eens twee meisjes. Wyccie en Tokay. Ze waren al heel lang beste vriendinnen. Ze zaten altijd naast elkaar in de klas van Juffrouw Diaan. De twee pestkoppen van de klas, Andy en TH, plaagde ze erg veel maar daar trokken de meiden zich niks van aan. Wyccie en Tokay woonde vlak bij elkaar.
Tokay woonde aan het begin van de Fok!straat en Wyccie aan het eind.Om de hoek van de Fok!straat stond een oud huis. Een spookhuis beweerde Andy en TH altijd. Juffrouw Diaan had al vaak gezegd dat het niet waar was, maar Wyccie en Tokay waren er erg bang voor. Op een dag liepen ze naar huis
en zagen ze Andy en TH. Ze gooide met steentjes. Ineens gooide ze een raam in. Meneer Tong kwam woest naar buiten een rende achter ze aan. Wyccie en Tokay rende mee want ze waren bang voor Meneer Tong. Ze vluchtte het spookhuis in. Het werd al donker maar ze durfde niet naar buiten want Meneer Tong was erg boos. Andy en TH gingen enge verhaaltjes vertellen over het spookhuis. Wyccie en Tokay werden steeds banger. Het begon ook nog te regenen en te onweren. Nu werden Andy en TH ook bang. Buiten blafte de Dolle Hond van meneer Tong. Tokay haalde haar caviaatje uit haar tas en drukte hem tegen zich aan. Ineens werden ze nog banger. Er klonk gestommel beneden. Er liep iemand door het huis.... Tokay en Wyccie begonnen te huilen en hielden elkaar stevig vast. Andy had zich achter een oude matras verstopt. TH was in een oude kist gekropen.
Er klonken stemmen en voetstappen die steeds dichterbij kwamen. De voetstappen stopte vlak voor de deur.Langzaam ging de kruk naar beneden. De kinderen hielden hun adem in. Langzaam ging de deur open. Toen zagen ze wie het waren Het waren geen spoken maar twee politieagenten. agent Pyl en agent Peaceman. De halve buurt zoekt jullie viertjes. Jullie ouders zijn harstikke ongerust. Kom gauw mee. De kinderen gingenmet de agenten mee. Ze waren maar wat blij dat er geen spoken waren.
Die was volgens mij al verdwenen, nog voordat jij geregistreerd was...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:19 schreef peaceman het volgende:
de structuur in dit topic is wel een beetje verdwenen he?![]()
Er waren eens twee meisjes. Wyccie en Tokay. Ze waren al heel lang beste vriendinnen. Ze zaten altijd naast elkaar in de klas van Juffrouw Diaan. De twee pestkoppen van de klas, Andy en TH, plaagde ze erg veel maar daar trokken de meiden zich niks van aan. Wyccie en Tokay woonde vlak bij elkaar.
Tokay woonde aan het begin van de Fok!straat en Wyccie aan het eind.Om de hoek van de Fok!straat stond een oud huis. Een spookhuis beweerde Andy en TH altijd. Juffrouw Diaan had al vaak gezegd dat het niet waar was, maar Wyccie en Tokay waren er erg bang voor. Op een dag liepen ze naar huis
en zagen ze Andy en TH. Ze gooide met steentjes. Ineens gooide ze een raam in. Meneer Tong kwam woest naar buiten een rende achter ze aan. Wyccie en Tokay rende mee want ze waren bang voor Meneer Tong. Ze vluchtte het spookhuis in. Het werd al donker maar ze durfde niet naar buiten want Meneer Tong was erg boos. Andy en TH gingen enge verhaaltjes vertellen over het spookhuis. Wyccie en Tokay werden steeds banger. Het begon ook nog te regenen en te onweren. Nu werden Andy en TH ook bang. Buiten blafte de Dolle Hond van meneer Tong. Tokay haalde haar caviaatje uit haar tas en drukte hem tegen zich aan. Ineens werden ze nog banger. Er klonk gestommel beneden. Er liep iemand door het huis.... Tokay en Wyccie begonnen te huilen en hielden elkaar stevig vast. Andy had zich achter een oude matras verstopt. TH was in een oude kist gekropen.
Er klonken stemmen en voetstappen die steeds dichterbij kwamen. De voetstappen stopte vlak voor de deur.Langzaam ging de kruk naar beneden. De kinderen hielden hun adem in. Langzaam ging de deur open. Toen zagen ze wie het waren Het waren geen spoken maar twee politieagenten. agent Pyl en agent Peaceman. De halve buurt zoekt jullie viertjes. Jullie ouders zijn harstikke ongerust. Kom gauw mee. De kinderen gingenmet de agenten mee. Ze waren maar wat blij dat er geen spoken waren.
dus voor 22-12-02?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die was volgens mij al verdwenen, nog voordat jij geregistreerd was...
Yep. Mooi is dat, hè ?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:22 schreef peaceman het volgende:
dus voor 22-12-02?
Zekers....quote:
ruilen voor een 's nachts hard huilende peuter?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zekers....
anyway.... iemand nog behoefte aan een 's nachts miauwende kat?![]()
AHA!!!, dus door die peuter was ie aan het miauwen en werd ik wakker.. bedankt hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ruilen voor een 's nachts hard huilende peuter?
jij woont hier toch niet om de hoek hequote:Op woensdag 7 september 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
AHA!!!, dus door die peuter was ie aan het miauwen en werd ik wakker.. bedankt hoor![]()
Net on line na anderhalve dag en dan verwelkomd worden met Brammetjequote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
ik had er gisterenavond nog een openstaan:[afbeelding]
Die kennen jullie zeker wel
en dan snappen ze niet wie ik met BB bedoelquote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net on line na anderhalve dag en dan verwelkomd worden met Brammetje
Jij treft het maar!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
om de hoek? in de flat.....quote:Op woensdag 7 september 2005 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij woont hier toch niet om de hoek he
Heb je je wereldhit al af?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je dat nog weetquote:
Speciaal voor jou tongquote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of course... ben erg benieuwd naar de tekstquote:
Correct!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:55 schreef tong80 het volgende:
Iemand die er jong wilt blijven uitzien.
Dennis Weaver?quote:
Mais oui!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:57 schreef Tokay het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat meneer er vroeger heel anders uitzag.
Dunner (dat vooral), beetje hippie-achtig haar en dito kleding, en hij droeg een snor.
Nog eerder zelfs.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:14 schreef tong80 het volgende:
Hippie muzikant uit de jaren 70 ?
Nope, die andere.......quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef Neleos het volgende:
Scott McKenzie?
quote:
Nee hoor. Meneer is zo Amerikaans als het maar zijn kan.quote:
Ai dat klinkt niet zo best BB. Van harte beterschap toegewenst en:quote:Op woensdag 7 september 2005 10:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Het verhaal? Ongeluk met scooter, reed 35, bij een versmalling van een weg, dacht dat het nog fietspad was maar reed tegen een hoge uitstekende stoeprand aan, werd gelanceerd over mijn scoot kwam op mijn rechterheup terecht en brak zo mijn superior pubic ramus. 6-8 weken rust..Heb tevens een rollator om over 2 weken te oefenen met lopen.
![]()
Maar we blijven lachen want ga gewoon lekker 6-8 weken met julle FOK-ken en plaatjes raden
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hoor. Meneer is zo Amerikaans als het maar zijn kan.
Bart Smit?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef Tokay het volgende:
Meneer is entrepeneur.
Zijn eigen naam is zijn merknaam.
Lolbroek.quote:
Neequote:Op woensdag 7 september 2005 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
ted turner
Jaquote:Op woensdag 7 september 2005 16:06 schreef Z het volgende:
Tommy Hilfiger.
Heeft mooie liedjes gemaakt!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:09 schreef Neleos het volgende:
Woody Guthrie. Dat is hem zeker.
Grote inspiratiebron voor Dylan geweest.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik hem eigenlijk alleen van naam en faam ken.
Ja, daarvan ken ik hem ook. Ik ga eens wat nummers van hem beluisteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grote inspiratiebron voor Dylan geweest.
'This land is my land, this land is youuuuuuuur laaaaaand.'quote:Op woensdag 7 september 2005 17:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik hem eigenlijk alleen van naam en faam ken.
Man dat heb ik gisteren nog gegeten.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
Mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ton pauvre peuple...........![]()
quote:
Moet ik me zorgen om je gaan maken?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
Mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ton pauvre peuple...........![]()
Zorgen maken?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef Tokay het volgende:
Moet ik me zorgen om je gaan maken?
Dan is 't goed.quote:
Je vergeet je jokers in te zetten.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:34 schreef Tokay het volgende:
[per seconde wijzer-modus]Daar waar ik Woodpecker zei, dat moet Allen zijn. En daar waar ik Allen zei, dát moet Harrelson worden! Stop de tijd.[/per seconde wijzer-modus]
Gut, wat flauw.
Het is de eerste ronde nog maar.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef Bolkonsky het volgende:
Je vergeet je jokers in te zetten.![]()
If I wood could.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:48 schreef Bolkonsky het volgende:
Wauw Tong, wat heb je nu weer in de kroeg opgescharreld?![]()
Uiteraard. En de vorige eeuw, dat wil ook nog nèt lukken. Soms dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:47 schreef Bolkonsky het volgende:
Deze eeuw, of niet, Tokay?
tjonge jonge, die tong!quote:
Maar het is wel een Woodquote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, die make up is definitely vorige eeuw.![]()
Ja, ken het hele verhaal niet meer maar iets met een autoongeluk dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:14 schreef Tokay het volgende:
Die was toch onder mysterieuze omstandigheden gestorven?
Nee joh, dat was Grace Kelly.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Ja, ken het hele verhaal niet meer maar iets met een autoongeluk dacht ik.
Kan ook alquote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee joh, dat was Grace Kelly.![]()
Volgens mij is ze verdronken, in zee of in een zwembad.
Had 'm gewoon laten staan joh...quote:
Geen idee, maar het is niet mevrouw Curie.quote:
'k was niet online...Sorry.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:40 schreef Bolkonsky het volgende:
Je vergeet je jokers in te zetten.![]()
Maar nu wel. Hup, plaatje raden!quote:
Ja, die oudere dame.quote:
Met Aaliyah, Sandra Bullock of Vanessa Mae kan ik ook prima leven, hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Tokay het volgende:
Ik ga niet wéér Amerie voor je plaatsen, hoor!![]()
Wat krijgen we nou?! Burgerlijke ongehoorzaamheid?!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Z het volgende:
Mevrouw Milka. Next!
Z is gewoonweg een zéér praktisch ingesteld jongmens...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Tokay het volgende:
Wat krijgen we nou?! Burgerlijke ongehoorzaamheid?!![]()
Schrijfster.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
Doe dan 's een partij hints, waar je eng en bang van wordt...![]()
Chicklit avant la lettre, dus ?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Tokay het volgende:
Schrijfster.
Bekend meisjesboek.
Vlechten.
Euhm, nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
Chicklit avant la lettre, dus ?
Toni Braxton.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef Tokay het volgende:
Treinhomo, ik weet niet waar je op wacht, maar die handdoek zakt echt niet, hoor!![]()
En ze gaat ook niet naar je zwaaien met twee armen.![]()
Nee, Engelandse.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Nance Coolen?
Naah, veel ouder. Zij presenteerde ooit een programma op MTVquote:Op woensdag 7 september 2005 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Natasha Bedingfield?
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
Vanessa Warwick.
Haar broer zat in 'The almighty'.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef Berkery het volgende:
![]()
Ik bleef meestal wel kijken na Beavis & Butthead
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Treinhomo het volgende:
Calamity Jane ?
Het is Domino Harvey. Trailer van the upcoming film over haar leven:quote:Op woensdag 7 september 2005 21:13 schreef Treinhomo het volgende:
De enige 'Domino' die ik ken zit in 't vleselijk vermaak...
Kregen we van onze ouders ijsjes, omdat ze zo ongerust waren geweest, maar nu heel opgelucht omdat ons niks was overkomen ?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe vond je je rol in het verhaaltje trouwens TH?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kregen we van onze ouders ijsjes, omdat ze zo ongerust waren geweest, maar nu heel opgelucht omdat ons niks was overkomen ?
Dan vind ik 't verhaaltje, en mijn rol daarin, helemaal geweldig.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar door editor werd dat er uitgeknipt.
Bepaalde Critici ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan vind ik 't verhaaltje, en mijn rol daarin, helemaal geweldig.![]()
Die editor moesten ze aan z'n ballen aan de hoogste boom hangen...![]()
Alleen wat vrouwen betreft toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben ik even blij en opgelucht dat ik nooit kritisch ben...![]()
'k ben eerlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Alleen wat vrouwen betreft toch?
Ach mensen die hun eigen stijl hebben krijgen meestal pas na hun dood erkenning.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben eerlijk.
Maar dat wordt dan weer niet op prijs gesteld...![]()
Misschien kom ik dan wel 'n leuke, necrofiele, Aziatische schone tegen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach mensen die hun eigen stijl hebben krijgen meestal pas na hun dood erkenning.![]()
Je kan je ook laten invriezen en je weer laten ontdooien op het moment dat er waren Treinhomomovement opgang komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien kom ik dan wel 'n leuke, necrofiele, Aziatische schone tegen...
Mwoah; 'k zit er niet op te wachten dat toute hip Amsterdam halfnaakt met bootjes door de grachten gaat, ter mijner eer en glorie...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Je kan je ook laten invriezen en je weer laten ontdooien op het moment dat er waren Treinhomomovement opgang komt.
Gordon en Joling zingen dan ook een lied voor je hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; 'k zit er niet op te wachten dat toute hip Amsterdam halfnaakt met bootjes door de grachten gaat, ter mijner eer en glorie...
Reden te meer om me alsnog op te knopen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Gordon en Joling zingen dan ook een lied voor je hoor.
Misschien volgen Gerard en Gordon dan wel jouw voorbeeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Reden te meer om me alsnog op te knopen...
Als ik zeker wist dat dát waar was, hing ik vanavond nog op zolder te bungelen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien volgen Gerard en Gordon dan wel jouw voorbeeld.
De 1e en de 4e letter komen overeen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
Tröckener Kecks ?
Nobel van je om je leven op te offeren voor de goede zaak.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat dát waar was, hing ik vanavond nog op zolder te bungelen...
Leven ?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Nobel van je om je leven op te offeren voor de goede zaak.
80 avonden per jaar niet. Dan zit je op festivals.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leven ?
'k zit elke avond op Fok!![]()
Nou ja; ook gewone concerten hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
80 avonden per jaar niet. Dan zit je op festivals.
Wel veel hoor. Allemaal verschillende bands?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja; ook gewone concerten hoor...
80s VARA Hilversum 3 bandje, tevens eendagsvlieg.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
Hintje, Modus ?
De Heideroosjes zie ik toch wel een keer of 10 per jaar. Osdorp posse en Peter pan speedrock toch ook wel een keer of vijf.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel veel hoor. Allemaal verschillende bands?
PH-D?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
80s VARA Hilversum 3 bandje, tevens eendagsvlieg.
Brede muziekvoorkeur. Hoe groot is je cd collectie dan wel niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De Heideroosjes zie ik toch wel een keer of 10 per jaar. Osdorp posse en Peter pan speedrock toch ook wel een keer of vijf.
Voor de rest; alles van Slayer tot Raymond v/h Groenewoud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |