Richard Roxburgh!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Richard Roxbury ofzoiets?
Speelt ze nu nog steeds in B&B, of is dat alweer jaaaaaaaren geleden?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is met name bekend van The Bold & the beautiful.
Brooke's zus Donna. Ze is wisselend te zien geweest van 1987 tot 1991, 1994, 1996, 2000, 2001 en 2003.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speelt ze nu nog steeds in B&B, of is dat alweer jaaaaaaaren geleden?
Ik heb vroeger (jaaaaaaaren geleden) weleens B&B gekeken, ze lijkt op een dochter/zus van iemand ofzo, die eigenlijk nooit te zien was.
Haha, beetje vaag he?
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik nog een verhaaltje verzinnen?
Robert en hij is dood.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, Brooke's zus zou kunnen. Hoe heet haar grootvader?
[..]
![]()
![]()
Carrie Mitchum,de kleindochter van Robert.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
Ik weet even geen dode Roberts.... Ik wilde natuurlijk ook zijn achternaam weten
Langdon is een boekpersonage!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
Dat had ik nooit geweten. Ik zat al met namen als Robert Redford en Robert Langdon in mijn hoofd![]()
Hahaha, geweldig!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Spookverhaal
Weet ik welquote:Op woensdag 7 september 2005 02:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Langdon is een boekpersonage!![]()
Morgen zal ik er weer eentje bedenken. Welke was leuker die van het spookhuis of die van de pinguins?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig!Maar volgens mij kun je van kist beter kast maken!
Je moet vaker zulke verhaaltjes bedenken!
Doet me denken aan Are you afraid of the dark! Daar keek ik vroeger bijna elke zondag naar. Jammer dat het niet meer op tv is.
De pinguins, dat was een lief verhaaltje.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen zal ik er weer eentje bedenken. Welke was leuker die van het spookhuis of die van de pinguins?
Keek ik ook wel naar was altijd wel leuk.
Da Vinci Code komt trouwens 19-5-06 in de bios.quote:
Ik ga ook maar slapen denk ik. Ben moe trusten Wyc.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
De pinguins, dat was een lief verhaaltje.
Ik ga er morgen ook eentje bedenken.
Ik denk dat ik nu maar een poging ga doen om te slapen.
En ik één voor tactloosheid.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm.........ik mis een smiley voor kromme tenen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
spannend verhaal
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:40 schreef Z het volgende:
Is dat niet die Australische zwemmer? Mike Thorpe oid?
Hey Bren!quote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef BwennieBren het volgende:]
![]()
Morgen allen!Heb een paar sessies gemist door bruiloft, optreden en ongeluk....
Zit helaas nu in een rolstoel te FOK-ken...Maar ben gelukkig wel weer thuis
Nee.quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey Bren!Wat is dát voor een verhaal?
Jeetje...
Veel beterschap, en goed dat je er weer bent, hoor!
[afbeelding]
Heb ik je dag goed gemaakt?quote:
Erik de Jong indrdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef pyl het volgende:
Tja, Anni inderdaad - en Spinvis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |