De zoute pinda's van de Spar zijn daar erg geschikt voorquote:Op donderdag 8 september 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, aan alle wedstrijden meedoen, een jaar lang, en overal een gemeenschappelijk element in laten terugkomenBen benieuwd hoe ik dat ga doen, maar dat zien we dan wel weer
die zijn overal uitstekend geschikt voor.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb een Minolta XG-1 al een jaartje of 8
En voor het snelle tussendoortje een Canon Powershot A75 (sinds anderhalf jaar)
Dus bedankt voor je vriendelijke aanbod AN, maar ik kom er zo wel uit denk ik
Misschien moesten we eens kijken of dat dit ook echt zo is. Blijkbaar gaat iedereen er van uit dat hier een stel soep-goden rondhangen.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar dan wordt het meer een fotobewerkwedstrijd dan een fotowedstrijd
Ja ach waarom ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 13:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien moesten we eens kijken of dat dit ook echt zo is. Blijkbaar gaat iedereen er van uit dat hier een stel soep-goden rondhangen.
Maak ff een zelfportretje danquote:Op donderdag 8 september 2005 18:30 schreef Rhanna het volgende:
Ik verveeeeel me.
Ik heb ook nog geen inspiratie...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Elefes het volgende:
Nou, dat valt nog niet mee
Een zelfportret...
Ik heb nog wel een foto van mezelf met een blik bier onder de douchequote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen inspiratie...
Foto's met blikken bier kunnen niet he...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van mezelf met een blik bier onder de douchemaar die valt buiten de policy
![]()
Oh dan wordt een zelfportret wel HEEL erg lastigquote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Foto's met blikken bier kunnen niet he...
hehe, zonder bier, verrassendquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfportret ZONDER blik bier
[afbeelding]
Gaaf istie hč?
Deed je dat niet expres dan?quote:
Ik kan de spiegel ook nog ff lappen trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hehe, zonder bier, verrassend
knip ff dat lampje eraf aan de rechterkant
quote:
Nee, die mooie donkere dromerige ogen staan juist heel mooi boven dat boek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:36 schreef PeRi het volgende:
Ik vind dat ik juist wel suf kijk haha, heb 'm ook nog in kleur. Kan even kijken of mn vriend de schaduw iets eraf kan soepen.
Hmm, wel mooi, maar er is iets raars mee? Je huid ziet er een beetje onnatuurlijk uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |