Klopt. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit hoe dat dan moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de k_man-variant mag je ook zelfportretten van iemand anders maken
Of een onderwerp al geweest is of niet, is tegenwoordig geen criterium meer.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef apestartje het volgende:
[..]
Dus het is gewoon portret fotografie,en die is al geweest![]()
neequote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Of een onderwerp al geweest is of niet, is tegenwoordig geen criterium meer.
Nee, maar in dat geval doe maar een foto met jurk aan.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Had ik al verteld dat ik een man ben van 2 meter en 100+ kilo?
Wel verdorie.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:06 schreef Schanulleke het volgende:
Had ik al verteld dat ik een man ben van 2 meter en 100+ kilo?
mij boeit het niet zo, een goede foto is een goede foto, daar kan photoshop echt niets aan veranderenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar serieus; nou alle mods uit het stenen tijdperk verdwenen zijn, is normaal Photoshopgebruik nu toegstaan?
Da's waar maar photoshop maakt een foto af en is bij digitale foto's sowieso onmisbaar. Als ik een storend element op een foto heb zitten dan verwijder ik dat want daar wordt de foto beter van.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:18 schreef Re het volgende:
[..]
mij boeit het niet zo, een goede foto is een goede foto, daar kan photoshop echt niets aan veranderen
in zoverre af dat op print of voor web er verschillende bewerkingen nodig zijn idd. of er nou een storend element weg wordt gesoept, ach, dat is niets nieuws dat deed men analoog ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Da's waar maar photoshop maakt een foto af en is bij digitale foto's sowieso onmisbaar. Als ik een storend element op een foto heb zitten dan verwijder ik dat want daar wordt de foto beter van.
Dat heb je sowieso. Als je PS verbiedt zijn analoge fotografen in het voordeel, want die kunnen ongemerkt in de DoKa bewerken.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar dan wordt het meer een fotobewerkwedstrijd dan een fotowedstrijd
Dat lijkt me wel grappig voor een keer. Maar Photoshop is (ja ook voor mij ja) een middel om een foto 'af' te maken. Extreme bewerkingen vind ik zelden mooi. Ik denk dat je bij zo'n wedstrijd dan ook tig dezelfde inzendingen zou krijgen, die waarschijnlijk ook nog allemaal goed zouden zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een idee trouwens... een fotobewerkwedstrijd. Iedereen krijgt dezelfde foto aan het begin van de maand, en maak er maar wat leuks van
Het lijkt me vooral lastig om uit te leggen waarom een fotobewerking niet goed zou zijn. Uiteindelijk is het net als met kunst: je vindt het prachtig, of je haat het.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig voor een keer. Maar Photoshop is (ja ook voor mij ja) een middel om een foto 'af' te maken. Extreme bewerkingen vind ik zelden mooi. Ik denk dat je bij zo'n wedstrijd dan ook tig dezelfde inzendingen zou krijgen, die waarschijnlijk ook nog allemaal goed zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |