Jaaa johquote:
net nog voorbij je huis gereden!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa johResize anders ff naar 15000 x 11000 of zo
Hmm dat zie ik liever dan harige kerels met zakken over hun hoofd. En nog uit Weert ook.. daar werk ik.quote:
Ja, eh, dat moet je in de context zien. Ofzo.quote:
Weet ikquote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm dat zie ik liever dan harige kerels met zakken over hun hoofd. En nog uit Weert ook.. daar werk ik.![]()
Altijd nog beter dan harige zekken met kerels over hun hoofd.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
harige kerels met zakken over hun hoofd
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm dat zie ik liever dan harige kerels met zakken over hun hoofd. En nog uit Weert ook.. daar werk ik.![]()
onderste is het orgineel. de rest in PS simpel met zwart wit.....sepia en de andere gewoon een beetje zitten spelen met de kleurquote:Op woensdag 7 september 2005 15:15 schreef k_man het volgende:
Best leuk.Maar hoe heb je die verschillende kleurtjes bereikt?
de dubbele fotosetting, hmmmm mijn idee kan nu ook weer in de prullenbakquote:Op woensdag 7 september 2005 15:23 schreef Auticia het volgende:
Hmz ja.
Ik had een grandioos idee, vond ik. Ik heb zojuist mijn hele kamer omgebouwd, doek opgehangen, oude camera vanonder het stof gehaald, G3 van zijn plekje en de telelens. Ik kon alleen die klote-converter niet vinden die tussen mijn G3 en de tele hoort.
Maarja, met mijn idee wilde ik al wel even pimpen, bedoeling is om dit verder uit te werken naar het uiteindelijke resultaat.
En ja, deze uitvoering is belabberd. Maar toch.
[afbeelding]
Bewust gefocussed op mijzelf, het idee is namelijk 'zelfportret' ().
Anyways, ik ga hier later nog even mee stoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |