Vraag je je dat altijd af bij zelfportrettenquote:Op maandag 12 september 2005 10:18 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vraag me aleen af of je zelf op het knopje hebt gedrukt?
Als ik kijk naar de kringen in het water dan denk ik dat je veilig kunt aannemen dat hij er net een paar seconden ligt. Anders zou het water die kringen niet zo tonen. En de timer zetten reken ik als zelf indrukken.quote:Op maandag 12 september 2005 10:18 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vraag me aleen af of je zelf op het knopje hebt gedrukt?
tx Puckzzzquote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
@Shark: hele mooie foto die je hebt ingezonden
Dank je voor het verkapte compliment.quote:Op maandag 12 september 2005 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:met je kleren aan in het water liggen
Petje af
ik vind 3 en vier ook wel wat hebben. Maar toch denk ik dat jij met je fantasie wel meer kan hoor
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 12 september 2005 10:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de kringen in het water dan denk ik dat je veilig kunt aannemen dat hij er net een paar seconden ligt. Anders zou het water die kringen niet zo tonen. En de timer zetten reken ik als zelf indrukken.
Bijnaquote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Vette jas!!![]()
zijn je kleren alweer droog?
dank jequote:heel leuk idee, uitvoering is ook leuk gedaan. #2 past denk ik het beste in de wedstrijd
Daar wil ik me graag bij aansluiten.quote:@Shark: hele mooie foto die je hebt ingezonden
Wat een leuke serie!! Is dit een oude soldaten jas??quote:Op maandag 12 september 2005 09:52 schreef Vliegvrager het volgende:
Mijn zelfportret is een beetje uit de hand gelopen. Het is een zelf-serie geworden![]()
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
Ik overweeg #2 als inzending, maar commentaar op alle foto's is welkom natuurlijk
nou ja, het idee is leuk hoorquote:Op maandag 12 september 2005 11:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Dank je voor het verkapte compliment.Het valt me op dat niemand tot nog toe de knipoog achter de serie gezien heeft. Niet leuk genoeg, te vergezocht of te subtiel verborgen?
whehehehquote:Mijn echt goede id-en bewaar ik voor knappe jongedames natuurlijk
txquote:Daar wil ik me graag bij aansluiten.Doet me een beetje denken aan de zanger van Queensr’che.
Ja anders is het geen ZELF Portretquote:Op maandag 12 september 2005 10:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Vraag je je dat altijd af bij zelfportretten
We zijn ook niet zo'n beetje wantrouwend hequote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ja anders is het geen ZELF Portret
Dat idee had ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nou ja, het idee is leuk hoor
daar niet van, persoonlijk mis ik iets, maar ik kan er niet opkomen. Misschien heb ik last van een lichtelijk sadistisch genoegen om je nog een keer terug naar het water te sturen
Hij is leuk, dubbelu. Ik had zelf een iets andere bewerking in mijn hoofd, maar voor deze wedstrijd hoe ik m nog even in de 'nauwelijks bewerkt' modus.quote:Op maandag 12 september 2005 13:01 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Dat idee had ik ookIk geprobeerd om hem wat ouder te maken, ik vind de foto's nu te nieuw.
Zoiets dus met uw goedkeuring:
[afbeelding]
Dat is het in mijn geval dus wel. Ben toch benieuwd waarom je die vraag stelt. Kennelijk vertrouw je het (mij?) niet? Bij andere inzendingen zie ik je die vraag niet stellen.quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
om de discussie dan maar te startenquote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nope, dan is het een portret.. Maar meer kan ik ook niet bedenken.quote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
om de discussie dan maar te starten
wat is dan de definitie van een zelfportret... dat je zelf op een knopje drukt en het onderwerp jezelf bent? is dat het enige?
Als ik iemand vraag even het knopje in te drukken is het dus geen zelfprotret meer?
Ik heb idd zitten spelen met die gedachte. Als je toestaat dat een statief je camera vasthoudt, waarom zou je niet toestaan dat een assistent die ene simpele handeling verricht? Uiteindelijk gaat het toch om het idee, de styling, belichting, camerstandpunt, compositie, dat soort dingen. Het knopje indrukken is geen creatieve handeling, maar puur procedureel. En ik had bij deze serie vooraf wel mijn schrikbeelden over water en camera. Om gezeik voor te zijn heb ik gekozen voor de zelfontspanner, maar als ik gekozen had voor een assistent met exact hetzelfde resultaat, was het in mijn ogen nog steeds een zelfportret geweest.quote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
wat is dan de definitie van een zelfportret... dat je zelf op een knopje drukt en het onderwerp jezelf bent? is dat het enige?
Als ik iemand vraag even het knopje in te drukken is het dus geen zelfprotret meer?
Met het knopje mag je wel de timer inschakelen. Maar verder: ja.quote:Op maandag 12 september 2005 13:07 schreef Re het volgende:
[..]
Een zelf portret doe je helemaal zelf.quote:Als ik iemand vraag even het knopje in te drukken is het dus geen zelfprotret meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |