Aan jouw foto's te zien, zou je inderdaad niet zeggen dat je al 48 bent.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
niet dat het mij wat uitmaakt, ik retoucheer alle foto's van mezelf zodat iedereen hier denkt dat ik 10 jaar jonger ben![]()
Dankje! Mijn oog kan misschien wat scherper trouwens ja, ik zal er eens naar kijken. Nee niks gebrushed.. mijn huid heeft zijn goede dagenquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij is mooiik vind de blik in je oog ook helemaal goed, maar het is al gezegd, heb je niet een heel klein beetje een digitale brush over je wangen gehaald?
niet dat het mij wat uitmaakt, ik retoucheer alle foto's van mezelf zodat iedereen hier denkt dat ik 10 jaar jonger ben![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Aan jouw foto's te zien, zou je inderdaad niet zeggen dat je al 48 bent.![]()
Hey, jij ook al?quote:
Ja, net toen ik daarmee wilde beginnen kwam hier iemand zich ermee bemoeien...dan doe ik niet meerquote:
suffe lui zegquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, net toen ik daarmee wilde beginnen kwam hier iemand zich ermee bemoeien...dan doe ik niet meer![]()
Kloptquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef Morgil het volgende:
Jammer genoeg ziet hij er niet helemaal scherp uit..
Vraag je je dat altijd af bij zelfportrettenquote:Op maandag 12 september 2005 10:18 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vraag me aleen af of je zelf op het knopje hebt gedrukt?
Als ik kijk naar de kringen in het water dan denk ik dat je veilig kunt aannemen dat hij er net een paar seconden ligt. Anders zou het water die kringen niet zo tonen. En de timer zetten reken ik als zelf indrukken.quote:Op maandag 12 september 2005 10:18 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vraag me aleen af of je zelf op het knopje hebt gedrukt?
tx Puckzzzquote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
@Shark: hele mooie foto die je hebt ingezonden
Dank je voor het verkapte compliment.quote:Op maandag 12 september 2005 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:met je kleren aan in het water liggen
Petje af
ik vind 3 en vier ook wel wat hebben. Maar toch denk ik dat jij met je fantasie wel meer kan hoor
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 12 september 2005 10:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de kringen in het water dan denk ik dat je veilig kunt aannemen dat hij er net een paar seconden ligt. Anders zou het water die kringen niet zo tonen. En de timer zetten reken ik als zelf indrukken.
Bijnaquote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Vette jas!!![]()
zijn je kleren alweer droog?
dank jequote:heel leuk idee, uitvoering is ook leuk gedaan. #2 past denk ik het beste in de wedstrijd
Daar wil ik me graag bij aansluiten.quote:@Shark: hele mooie foto die je hebt ingezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |