Er wordt vaak een parallel getrokken met de Venus van Milo, maar dat had je waarschijnlijk al wel gezien. Hoe dan ook, ik vind de kwatsbaarheid van dit meisje veel boeiender dan het zoveelste 'lekkere wijf'.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja geen slechte foto maar ook zeker niks bijzonders. Ik zou 'm beter hebben gevonden als er een mooie meid in bikini had gestaan. Maar ja dat ben ik dan weer..
Ik vind lekkere wijven juist veel kwatsbaarder.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Er wordt vaak een parallel getrokken met de Venus van Milo, maar dat had je waarschijnlijk al wel gezien. Hoe dan ook, ik vind de kwatsbaarheid van dit meisje veel boeiender dan het zoveelste 'lekkere wijf'.
jazeker. Dat kontje is van mijn handquote:
Hmm, lijkt me geen kanshebber. Sorry.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en dit idee is voor jou 9ik weet niet of je het gezien had)
Nee da's z'n kop.quote:
Je laat me schrikken Requote:
Je hebt dat bordje dat je omhoog houdt met die cijfertjes eraf gesoept he?quote:
Geen archieffoto, deze is afgelopen zondag gemaakt omdat ik al het gevoel had dat het zelfportret ging worden en ik al een tijdje met dit ideetje liepquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Puckzzz verrast me blij, wel jammer dat het met een archieffoto is
Ikzelf heb ook weer een ideetje ondanks dat ik het een fukonderwerp vind. Jammer dat mooie mensen een enorm voordeel hebben bij dit onderwerp. Een mooie foto maken van een 'lelijk' iemand is niet makkelijk.
Die eerste is wel origineel daaromquote:Op woensdag 7 september 2005 07:50 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er ook nog twee. Jammer dat die eerste niet scherp op mij stelt, maar goed, om nou nog eens naar de kapper te gaan voor de herhaling...
Je hebt helemaal gelijk; ik vind het ook geen porem. Ik moet er nog aan werken. Het idee is er, alleen moet ik mijn apparatuur nog zover krijgen dat het meewerkt...quote:Op woensdag 7 september 2005 07:51 schreef Puckzzz het volgende:
@Shark: ik vind het idee leuk gedaan, maar de felle lichtplek in je gezicht iets minder
hehehe raar is dat...ik heb echt nog minstens drie andere ideetjes over hoe je een zelfportret kunt maken zonder dat je er herkenbaar opstaat (en dan bedoel ik niet een zak over je hoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 07:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk; ik vind het ook geen porem. Ik moet er nog aan werken. Het idee is er, alleen moet ik mijn apparatuur nog zover krijgen dat het meewerkt...
Ik wilde eigenlijk ook aantonen aan de sceptici dat zoiets "saais" als een zelfportret toch nog zoveel mogelijkheden heeft.
(lees bij sceptici: de fantasielozen onder ons)
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ow b.t.w. Re: door dat witte randje lijkt je wel de Priest from Hell ofzo![]()
ik heb daar ook nog een ideetje die ik ff ga proberen...quote:Op woensdag 7 september 2005 08:08 schreef Puckzzz het volgende:
hehehe raar is dat...ik heb echt nog minstens drie andere ideetjes over hoe je een zelfportret kunt maken zonder dat je er herkenbaar opstaat (en dan bedoel ik niet een zak over je hoofd)
ja precies..heel leukquote:en de herkenbare moeten imo dan wel een beetje anders dan anders zijn, zoals bijv. die van Lu in die doos...heerlijke foto, ik schoot gelijk in de lach
Ja, daar moest ik ook aan denken...quote:Op woensdag 7 september 2005 08:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ow b.t.w. Re: door dat witte randje lijkt je wel de Priest from Hell ofzo![]()
Onder welke brug heb je hem gevonden, Re?quote:
Ik ken het, ben je er helemaal klaar voor, zegt zo'n model het op het laatste moment afquote:Op woensdag 7 september 2005 09:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Het idee is er, ik heb de props en een locatie. Zo, nu alleen nog een model de tijd vinden.![]()
Nee ik ben alleen maar te beroerd om in het onderwerpen stemtopic te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:37 schreef Vliegvrager het volgende:
We hebben je toch niet in de war gebracht Flesje?
Hihi Fles toch!! moet je nog wakker worden?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh? Nee maar wat is het nou? Portret of zelfportret?
Alsof iemand jouw zelfportret wil zien...quote:Op woensdag 7 september 2005 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben alleen maar te beroerd om in het onderwerpen stemtopic te kijken
Zeg nou.....
Ik heb er van jou nog wel eentje andersquote:Op woensdag 7 september 2005 09:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw zelfportret wil zien...
da's geen zelfportretquote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er van jou nog wel eentje anders![]()
Kom maar op.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er van jou nog wel eentje anders![]()
Ik moet zeggen dat ik PdH een betere fotograaf vindtquote:
Dit was dan ook niet echt een portret waar aandacht aan besteed isquote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik PdH een betere fotograaf vindt
Oooowwwww!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was dan ook niet echt een portret waar aandacht aan besteed is
Deze vind ik erg gaafquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik PdH een betere fotograaf vindt
Re gaat winnen, die is het allebeiquote:Op woensdag 7 september 2005 10:50 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit is echt zo'n onderwerp waar een lekker wijf per definitie meer kans maakt dan een goed fotograaf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |