abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31069461
Ik heb geeneens kledingpunten meer, ingewisseld voor 30 paar sokken
Dat worden dus heel weinig polo's voor mij
Wat is het budget wat een zaterdagpb erbij krijgt in januari?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31069512
Ik vind het ook behoorlijk flauw dat, omdat zij van klleding willen wisselen, wij budgetpunten moeten inleveren...

Eigenlijk is het sowieso belachelijk omdat men eerst hoog en laag springt om de kosten maar te verlagen, door middel van het masterplan en dan vervolgens steekt men wel miljoenen in een gezichsverandering van het bedrijf... Stel dat dan even uit...
pi_31069804
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk flauw dat, omdat zij van klleding willen wisselen, wij budgetpunten moeten inleveren...

Eigenlijk is het sowieso belachelijk omdat men eerst hoog en laag springt om de kosten maar te verlagen, door middel van het masterplan en dan vervolgens steekt men wel miljoenen in een gezichsverandering van het bedrijf... Stel dat dan even uit...
Ik ben iig dan al klaar voor het WK van 2006 met mn nieuwe kleren
pi_31069900
je krijgt toch standaard een jas, een cap en twee polo's?

Heb je alleen nog 'n trui en regenpak nodig, dunkt me...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31069915
Broek ik ga echt niet mn eigen broeken verslijten
pi_31071034
Zijn het weer wortelmodellen of van die cargogevallen?

Ik slijt meestal mijn oude broeken / jeans daar.
pi_31075128
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Broek ik ga echt niet mn eigen broeken verslijten
dan kan je wachten tot 2007.

'k weet niet wat jij doet, maar ik ga dus echt niet tot die tijd in m'n boxershortje wandelen, hoor.

('k heb sowieso altijd eigen broeken aan, want bij de ptt-broek was in no-time het kruis uitgescheurd. )
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31075970
Ik loop ook nog in m'n eigen kleren, die zijn veel mooier namelijk
Al vind ik mijn grijsrode shirt met lange mouwen wel cool staan.
En dat is dan ook het enige wat ik in een goed emaat heb, de rest zit als vuilniszakken.

Komt er bij die TNTlijn ook een vrouwenversie? Dat zou wel leuk zijn!

Ik heb trouwens mijn nieuwe contractje!
Ik word een gewone zaterdagmedewerker.
Mijn uurloon gaat ongeveer 2, 50 omhoog! Schrok ik wel ff van.
pi_31076078
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:06 schreef Troeta het volgende:
En dat is dan ook het enige wat ik in een goed emaat heb, de rest zit als vuilniszakken.

wat was je goedkoop, hè...

Voel je je nu gebruikt?
pi_31077552
ja behoorlijk!!!

maar ja, ik ben wel afgevallen, haha
pi_31078710
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:06 schreef Troeta het volgende:

Nou Troeta, gefeliciteerd met je nieuwe betrekking!
De TPG heeft toch ook een vrouwenkledinglijn? In elk geval de broeken en de overhemden zijn er in een apart vrouwenmodel.

Ik ben ook benieuwd naar de pasvorm van de nieuwe kleding. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat als ik een nieuw kledingstuk bestelde ter vervanging van het oude, dat íe dan ineens van grootte was veranderd. Mijn oude spijkerbroek maat 31/32 zat als gegoten, maar de nieuwe die ik bestelde (zelfde maat) slobberde om mijn reet. Zelfde verhaal voor de pullover, maat M. Ik heb hem op mijn oude M pullover gelegd, en die was een stuk kleiner!

Ik draag meestal een polo (of WIT overhemd, niet die stugge gordijnenvariant), icm met de zomer- of winterpantalon, of mijn eigen broeken.

Die cap mogen ze van mij houden! Bij de introductie van de nieuwe zomerkleding kreeg ik ook al een TPG baseballcap bij die baggy afritsbroek en oversized overhemd. (Beiden geruild voor een S-je). Ik leek wel een mislukte wannabe-rapper in die outfit!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_31087133
Lekker zo'n zaterdag waarop je niet hoeft te werken.

Even een vraagje, hoe lang doet een aangetekende brief er normaal gesproken over?
Iemand heeft donderdag een paar concertkaartje aangetekend naar mij op post gedaan, maar ik heb ze nog steeds niet. En het concert waarvoor de kaartjes zijn is op maandagavond.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_31087897
Lekker weinig post Aardig wat pakjes weer, maarja, je went eraan
† The 3 Kings †
pi_31088654
En trouwens maar 1 spinnenweb gehapt Wel full frontal in mn gezicht
† The 3 Kings †
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:00:09 #165
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_31089219
Vandaag lekker vrij
Morgen alleen bijna net zo vroeg op als ik anders vandaag had gemoeten, om Schipholtaxi te spelen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_31089517
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker weinig post Aardig wat pakjes weer, maarja, je went eraan
Weinig?!

D'r was onwijs veel grove post, man! De tweede wijk kon in niet eens in één keer houden...

Hele dikke makro-gidsen...

Maar niets onverwachts, aangezien het vandaag de eerste van de nieuwe maand is en het ook nog zo-goed-als de laatste zaterdag van de maand is. De laatste zaterdag van de maand is doorgaans de drukste.
pi_31090486
Hier was t echt chill... maar 1 bak rode post, terwijl ik er ALTIJD 2 heb... en iets van 4 x mn schoudertas moeten gebruiken in beide wijken totaal..dus hier was t chillend
† The 3 Kings †
pi_31090535
ging kut vandaag weer iemand anders die mijn post had gesorteerd en slecht niet normaal ik heb heel de meuk wat te ver weg was weer mee terug genomen.

en troela wat was je eerst dan?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_31110998
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef OMG het volgende:
Lekker zo'n zaterdag waarop je niet hoeft te werken.

Even een vraagje, hoe lang doet een aangetekende brief er normaal gesproken over?
Iemand heeft donderdag een paar concertkaartje aangetekend naar mij op post gedaan, maar ik heb ze nog steeds niet. En het concert waarvoor de kaartjes zijn is op maandagavond.
Standaardaangetekenden worden op maandag t/m vrijdag besteld en komen in principe binnen één dag aan. Mogelijk is er wat mis gegaan bij jou, maar vraag voor de zekerheid de traceercode even aan de verzender. Op die manier kan je zien waar de zending is.

Wat mij overigens wel opviel is dat er in allerlei portieken partijen Gouden Gidsen liggen. In elk pak zat een briefje: "Beste bewoner, u kunt hier een Gouden Gids meenemen. Vriendelijke groeten, de bezorger".
Tjah, volgens mij mochten wij dat echt niet zo doen...

Die wagen zit trouwens lekker in elkaar Gelukkig had die man zelf niks.
Bij ons had er vorige week ook eentje een aanrijding. Collega kwam van rechts, maar die andere bestuurder vond dat verder niet boeiend. Gevolg: een mooie deuk in de deur.
pi_31114830
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
Hier was t echt chill... maar 1 bak rode post, terwijl ik er ALTIJD 2 heb... en iets van 4 x mn schoudertas moeten gebruiken in beide wijken totaal..dus hier was t chillend
die fijne post kost je nauwelijks werk, want dat heeft de machine voor je gedaan. (hier, iig)...

Het gaat qua hoeveelheid werk alleen maar om de hoeveelheid ongesorteerde (doorgaans grote) post...
pi_31117799
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:03 schreef Carport het volgende:

[..]

Standaardaangetekenden worden op maandag t/m vrijdag besteld en komen in principe binnen één dag aan. Mogelijk is er wat mis gegaan bij jou, maar vraag voor de zekerheid de traceercode even aan de verzender. Op die manier kan je zien waar de zending is.
Ik heb dus de 3S-code van de zender gekregen en hiermee kon ik zien dat op vrijdag het aangetekende stuk het volgende traject afgelegd:

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post
30-09-2005
Arnhem , sorteren aangetekenden

Zending in distributieroute
30-09-2005
Hardinxveld Giessendam , bestelling

Zending gesorteerd op sorteercentrum
30-09-2005
Arnhem , sorteren aangetekenden

Een beetje merkwaardige route voor een aangetekend stuk dat van Amsterdam naar Dordrecht moet. Hopelijk dat het morgen dan bezorgd wordt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_31125707
Alle aangetekenden gaan naar Arnhem, daar zit namelijk dat sorteercentrum. Vervolgens is de brief (om wat voor reden dan ook) naar de vestiging Hardinxveld gegaan. Gezien je in Dordrecht woont lijkt me dat niet helemaal goed. De medewerkers daar hebben de brief waarschijnlijk opnieuw in het distributieproces gegooid. Morgen zou de brief dan wel (goed) besteld moeten worden.

Bij de buslichting vandaag viel trouwens erg veel post! Een aantal brievenbussen zaten echt helemaal vol M'n collega die de andere zondagrit reed, had ook al meer dan normaal.
Succes morgen!
pi_31151973
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Jordy-B het volgende:
je krijgt toch standaard een jas, een cap en twee polo's?

Heb je alleen nog 'n trui en regenpak nodig, dunkt me...
Ja, maar die polo's die je krijgt (2 of 3) gaan WEL van je budget af, itt de jas plus pet. Daarnaast merk je dat als je op de kledingsite (www.tpgpost.id-cf.nl) inlogt en je wil gaan bestellen, dat je sommige dingen VERPLICHT moet bestellen. Zo MOET je uit groep 2 (polo's en overhemden) tenminste 3 stuks bestellen. Daar zitten die polo's die je in mei "krijgt" volgens mij nog geeneens bij, want die krijg je automatisch en hoef je niet te bestellen. Dus ik zit straks met 5 polo's, lijkt me wat veel voor een zaterdagkracht. En dan heb ik nog geeneens de polo's voor mijn doordeweekse contract meegeteld. Ik ga straks maar originele TNT-polo's verkopen op Ebay. Leuk voor de TNT-fans. Zal wel weer niet mogen, maar ik heb ook wel eens van die rode TPG tassen te koop gezien op Ebay: "handig voor de boodschappen."
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_31155611
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, maar die polo's die je krijgt (2 of 3) gaan WEL van je budget af, itt de jas plus pet. Daarnaast merk je dat als je op de kledingsite (www.tpgpost.id-cf.nl) inlogt en je wil gaan bestellen, dat je sommige dingen VERPLICHT moet bestellen. Zo MOET je uit groep 2 (polo's en overhemden) tenminste 3 stuks bestellen. Daar zitten die polo's die je in mei "krijgt" volgens mij nog geeneens bij, want die krijg je automatisch en hoef je niet te bestellen. Dus ik zit straks met 5 polo's, lijkt me wat veel voor een zaterdagkracht. En dan heb ik nog geeneens de polo's voor mijn doordeweekse contract meegeteld. Ik ga straks maar originele TNT-polo's verkopen op Ebay. Leuk voor de TNT-fans. Zal wel weer niet mogen, maar ik heb ook wel eens van die rode TPG tassen te koop gezien op Ebay: "handig voor de boodschappen."
Het bestellen van de nieuwe kleren vind ik inderdaad ook een beetje raar gaan.
Iedereen krijgt polo's, die notabene nog eens van je budget af gaan ook, terwijl daar niet om gevraagd is. Die gestreepte polo's van nu heb ik ook vrijwel nooit aan. Komt misschien omdat het nu nog warm is, maar ik draag momenteel alleen maar die ruitjesshirts. Toch staan er 2 polo's bij m'n orders. Wil ik die ruitjesshirts erbij hebben, waarvan ik er minstens 3 moet bestellen, zit ik al aan vijf shirts. M'n puntenaantal is dan al zover gezakt dat ik geen broeken, regenjas of weet-ik-veel-wat meer kan bestellen... Dingen die ik toch nodig heb.
Als men dan gaat zeuren dat ik geen TNT-kleding draag is het jammer, moeten ze maar meer punten geven. Zij willen zo graag van naam veranderen, dan moeten ze ook maar álle consequenties erbij betrekken en het niet op deze manier gaan oplossen.

Overigens lees ik de tekst op de site op een iets andere manier:
Je bent verplicht om een bepaald aantal stuks van een groep te bestellen, maar alleen als je daar iets van wilt bestellen. Wil je dus geen bovenkleding meer bestellen, krijg je er dus geen (afgezien van die paar die iedereen krijgt). Wil je echter ook maar één artikel uit die groep, moet je er gelijk drie bestellen.
Iets andere interpretatie, maar scheelt wel in het aantal shirts.
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:33:47 #175
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_31156985
Ik ben het met je eens hoor, Carport. Er worden wederom weer dingen voor je beslist, die volgens mij niet eens in de 'groep' gegooid zijn. Ik vind dat het wel wat vrijer mag gaan, dat kleding bestellen. Of geen iedereen een standaardpakket met mogelijkheid tot bestellen van meer, waar dan wel budgetpunten voor in rekening worden gebracht of iets dergelijks...

Kun je trouwens ergens op die kledingsite je maten aanpassen? Met name de polo's vallen erg groot bij mij...
pi_31157613
Je kan je maten wel ergens aanpassen, maar ik geloof dat ze daar met 8 verschillende rekeneenheden rekenen. Ik heb een keer al m'n gegevens laten opmeten en dit doorgegeven zoals ze wilden hebben. Kreeg ik m'n kledingpakket: jas veeels te klein, polo's te krap, broek 4 maten te groot

Ach, tegenwoordig bestel ik gewoon wat ik leuk vind, pas het thuis en stuur het vervolgens weer terug met een invulling dat het 2 maten groter moet ofzo. Werkt ook!
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:04:34 #177
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_31160284
Ja dat idee had ik dus ook. Ik dacht dat ik het fout deed, maar het ligt dus gewoon aan die klote-site...

Haha, misschien moet ik ook maar de Wehkamp methode gaan toepassen...
pi_31162382
Uhm...die regenpakken kan je toch gewoon uit de materialenkast pakken?
Net als de polo's..
Of hoort het zo niet te gaan? haha
Ik kon zelfs broeken meenemen, maar die zijn niet echt mijn kleur
Alleen een jas moeten ze nog voor me bestellen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:51:53 #179
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_31167395
Nee, dat geldt meer voor postbezorgers. Ik vind het overigens ook fijn om gewoon een eigen regenpak te hebben.
pi_31179822
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:55 schreef Carport het volgende:

[..]

Overigens lees ik de tekst op de site op een iets andere manier:
Je bent verplicht om een bepaald aantal stuks van een groep te bestellen, maar alleen als je daar iets van wilt bestellen. Wil je dus geen bovenkleding meer bestellen, krijg je er dus geen (afgezien van die paar die iedereen krijgt). Wil je echter ook maar één artikel uit die groep, moet je er gelijk drie bestellen.
Iets andere interpretatie, maar scheelt wel in het aantal shirts.
Ja, zo had ik het aanvankelijk ook geinterpreteerd. Maar wat is dan het verschil tussen artikelen waarvan je er minimaal 1 moet bestellen, en (komt ook voor) artikelen waar je er minimaal 0 van moet bestellen?
pi_31183997
Ik ga zaterdag eens een ontslagbrief inleveren. Per 1 december ga ik aan de slag bij het bedrijf waar ik aan het afstuderen ben.
pi_31226055
Ik ga zo eens even naar TPG alhier om verhaal te halen over het feit dat ik niet terug mag komen en de rest wel.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:54:09 #183
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_31235056
volgende week begin ik bij de TPG in Apeldoorn (ben verhuist) nog fokkers daaro?
[edit]
vandaag wezen kijken, wel veel mooie vrouwtjes
pi_31236040
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga zo eens even naar TPG alhier om verhaal te halen over het feit dat ik niet terug mag komen en de rest wel.
Huh, hoe zit dat?
pi_31236272
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Huh, hoe zit dat?
Het is standaard dat de zaterdagwerkers na hun derde contract geen verlenging meer krijgen (het is òf niet verlengen, òf een contract voor onbepaalde tijd aanbieden). Er moeten dan nieuwe mensen gezocht worden, maar het gebeurt regelmatig dat de oude medewerkers weer worden aangenomen tegen oude voorwaarden (Dit mag na drie maanden al).

Da's in ieder geval een scenario wat van toepassing kan zijn.
pi_31249070
Even over dat kledingpakket. Probeer mezelf net in te loggen, moet ik een registernummer invoeren.
Ik kan me niet herinneren dat ik deze ooit gehad heb. Kan ik deze ergens terugvinden (loonstrookjes, contract of misschien via het spaarprogramma ?).
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_31249117
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:10 schreef mark_03 het volgende:
Even over dat kledingpakket. Probeer mezelf net in te loggen, moet ik een registernummer invoeren.
Ik kan me niet herinneren dat ik deze ooit gehad heb. Kan ik deze ergens terugvinden (loonstrookjes, contract of misschien via het spaarprogramma ?).
Laat maar Al gevonden .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:11:41 #188
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_31255101
waar? ik weet mijn user/pass ook niet
pi_31255476
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef Elusive het volgende:
waar? ik weet mijn user/pass ook niet
Het wachtwoord is voor iedereen gelijk... staat in de brief die je gehad hebt (gehad zou moeten hebben)...

je registratienummer staat op je TPGPost legitimatiebewijs (dat pasje van pinpasformaat wat je altijd bij je moet hebben als je aan het werk bent, om aan te kunnen tonen dat je daadwerkelijk een postbode bent))
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:26:09 #190
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_31255553
Gister dus geweest. Bleek dat de mensen die er nu werken voor hun 4e / 5e contract, een contract hebben van 10-12 weken tot eind van het jaar. De mensen waarvan ik weet die terug zijn waren op willekeurige basis benaderd.
pi_31256050
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het wachtwoord is voor iedereen gelijk... staat in de brief die je gehad hebt (gehad zou moeten hebben)...

je registratienummer staat op je TPGPost legitimatiebewijs (dat pasje van pinpasformaat wat je altijd bij je moet hebben als je aan het werk bent, om aan te kunnen tonen dat je daadwerkelijk een postbode bent))
Staat ook op je loonstrook. Bovenin bij je adresgegevens .

Trouwens, zo'n TPG Legitimatiebewijs heb ik nog helemaal niet .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:49:27 #192
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_31256197
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nooit bij me gehad. Toen ik het kreeg ging het in de lade en het kwam er pas uit toen ik uit dienst trad.
pi_31256349
Ik moest het bij me hebben in de periode dat we naar de euro gingen en er een deel van de gelddistributie door TPG werd verzorgd. Werd op het kantoor op gecontroleerd en je mocht ivm de strengere bewaking eigenlijk helemaal het kantoor niet in zonder je legitimatie.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:46:34 #194
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_31263591
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is standaard dat de zaterdagwerkers na hun derde contract geen verlenging meer krijgen (het is òf niet verlengen, òf een contract voor onbepaalde tijd aanbieden). Er moeten dan nieuwe mensen gezocht worden, maar het gebeurt regelmatig dat de oude medewerkers weer worden aangenomen tegen oude voorwaarden (Dit mag na drie maanden al).

Da's in ieder geval een scenario wat van toepassing kan zijn.
Oh aha. Ik stam nog uit de tijd dat iedere zaterdagpostbode nog een contract voor onbepaalde tijd kreeg...
pi_31264191
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:46 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Oh aha. Ik stam nog uit de tijd dat iedere zaterdagpostbode nog een contract voor onbepaalde tijd kreeg...
Zo, een oudgediende Ik stam nog uit de tijd dat de regenpakken nog oranje waren. Nu weer actueel! Ik kreeg trouwens aanvankelijk ook een contract voor bepaalde tijd (looptijd twee jaar) in het kader van Briefpost 2000, de vorige reorganisatie, die niet zo ingrijpend was als het masterplan. Een half jaar voor het aflopen van dat contract werd het omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. En die contracten zijn ze heel lang nog blijven verstrekken, pas sinds een jaar of 1,5 krijgen zaterdagkrachten bij ons geen vast contract meer. Overigens en ik op mijn vestiging niet eens de langstdienende zaterdagbesteller (7 jaar en 8 maanden), die zit er nml al ruim 10 jaar! Geen getallen waar de gemiddelde fulltimer erg van onder de indruk is overigens, de meesten bij ons lopen al minstens 25-35 jaar rond.
pi_31265001
Inmiddels heb ik er 3 dienstjaren op zitten

Wil ik net nieuwe kleding gaan bestellen, komt het volgende:

Ik bestel 3 stuks:
Checkshirt light korte mouw heren
Groep 2 Minimaal aantal: 3 Maximaal aantal: 6

Moet kloppen toch?
"Het bestelde aantal voor Groep 3 is foutief. Dit moet tussen de 1 en 2 liggen."

Edit:
Ow, wacht, uit groep 3 moet ik een product kiezen.
Groep 3 zijn de V-hals sweatshirts en pullovers.

Die kan ik er niet eens bij bestellen, zoveel punten heb ik niet meer
Hoe moet ik nou ooit nieuwe kleding bestellen

Stelletje koeien

Komt gelijk boven water dat de minimale hoeveelheid kleding ook echt besteld moet worden. Er zit dus wel degelijk verschil tussen minimale bestelhoeveelheid 0 en 1.

[ Bericht 7% gewijzigd door Carport op 07-10-2005 20:37:36 ]
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:54:24 #197
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31269323
Ik kon niet op die nieuwe kledingsite komen, kreeg een of andere wazige foutmelding. Niet dat het voor mij relevant is, ik moet per 1 januari weg. Als ik drie maanden later weer terug kom jat ik wel weer wat uit het magazijn hier... Ik geloof het wel met al die kledingpakketten waar je zelf de hele tijd achteraan mag. Zíj willen toch dat je er netjes bij loopt?
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_31274916
Kunnen jullie op dat intranet dan? Wij mogen dat niet, ook zaterdagmedewerkers niet en we hebben ook geen password gekregen.

Ik heb wel zo'n suf pasje wat ik ook nooit bij me heb, maar voor een andere vestiging heb je dat pasje nodig om de deur open te maken.
pi_31275466
Het is niet op het intranet, maar op de site van ID Company Fashion...

Ben ik de enige die de brief gehad heeft, joh?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:02:40 #200
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31278133
Nope, ik ook dus. Maar hij deed het niet...
Nicht ärgern, nur wundern!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')