Ik ben iig dan al klaar voor het WK van 2006quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk flauw dat, omdat zij van klleding willen wisselen, wij budgetpunten moeten inleveren...
Eigenlijk is het sowieso belachelijk omdat men eerst hoog en laag springt om de kosten maar te verlagen, door middel van het masterplan en dan vervolgens steekt men wel miljoenen in een gezichsverandering van het bedrijf... Stel dat dan even uit...
dan kan je wachten tot 2007.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef Beach het volgende:
Broekik ga echt niet mn eigen broeken verslijten
wat was je goedkoop, hè...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:06 schreef Troeta het volgende:
Ik loop ook nog in m'n eigen kleren, die zijn veel mooier namelijk
Al vind ik mijn grijsrode shirt met lange mouwen wel cool staan.
En dat is dan ook het enige wat ik in een goed emaat heb, de rest zit als vuilniszakken.
Komt er bij die TNTlijn ook een vrouwenversie? Dat zou wel leuk zijn!
Ik heb trouwens mijn nieuwe contractje!
Ik word een gewone zaterdagmedewerker.
Mijn uurloon gaat ongeveer 2, 50 omhoog! Schrok ik wel ff van.
Nou Troeta, gefeliciteerd met je nieuwe betrekking!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:06 schreef Troeta het volgende:
Ik loop ook nog in m'n eigen kleren, die zijn veel mooier namelijk
Al vind ik mijn grijsrode shirt met lange mouwen wel cool staan.
En dat is dan ook het enige wat ik in een goed emaat heb, de rest zit als vuilniszakken.
Komt er bij die TNTlijn ook een vrouwenversie? Dat zou wel leuk zijn!
Ik heb trouwens mijn nieuwe contractje!
Ik word een gewone zaterdagmedewerker.
Mijn uurloon gaat ongeveer 2, 50 omhoog! Schrok ik wel ff van.
Weinig?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker weinig postAardig wat pakjes weer, maarja, je went eraan
Standaardaangetekenden worden op maandag t/m vrijdag besteld en komen in principe binnen één dag aan. Mogelijk is er wat mis gegaan bij jou, maar vraag voor de zekerheid de traceercode even aan de verzender. Op die manier kan je zien waar de zending is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef OMG het volgende:
Lekker zo'n zaterdag waarop je niet hoeft te werken.
Even een vraagje, hoe lang doet een aangetekende brief er normaal gesproken over?
Iemand heeft donderdag een paar concertkaartje aangetekend naar mij op post gedaan, maar ik heb ze nog steeds niet. En het concert waarvoor de kaartjes zijn is op maandagavond.
die fijne post kost je nauwelijks werk, want dat heeft de machine voor je gedaan. (hier, iig)...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
Hier was t echt chill... maar 1 bak rode post, terwijl ik er ALTIJD 2 heb... en iets van 4 x mn schoudertas moeten gebruiken in beide wijken totaal..dus hier was t chillend
Ik heb dus de 3S-code van de zender gekregen en hiermee kon ik zien dat op vrijdag het aangetekende stuk het volgende traject afgelegd:quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:03 schreef Carport het volgende:
[..]
Standaardaangetekenden worden op maandag t/m vrijdag besteld en komen in principe binnen één dag aan. Mogelijk is er wat mis gegaan bij jou, maar vraag voor de zekerheid de traceercode even aan de verzender. Op die manier kan je zien waar de zending is.
Ja, maar die polo's die je krijgt (2 of 3) gaan WEL van je budget af, itt de jas plus pet. Daarnaast merk je dat als je op de kledingsite (www.tpgpost.id-cf.nl) inlogt en je wil gaan bestellen, dat je sommige dingen VERPLICHT moet bestellen. Zo MOET je uit groep 2 (polo's en overhemden) tenminste 3 stuks bestellen. Daar zitten die polo's die je in mei "krijgt" volgens mij nog geeneens bij, want die krijg je automatisch en hoef je niet te bestellen. Dus ik zit straks met 5 polo's, lijkt me wat veel voor een zaterdagkracht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Jordy-B het volgende:
je krijgt toch standaard een jas, een cap en twee polo's?
Heb je alleen nog 'n trui en regenpak nodig, dunkt me...
Het bestellen van de nieuwe kleren vind ik inderdaad ook een beetje raar gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar die polo's die je krijgt (2 of 3) gaan WEL van je budget af, itt de jas plus pet. Daarnaast merk je dat als je op de kledingsite (www.tpgpost.id-cf.nl) inlogt en je wil gaan bestellen, dat je sommige dingen VERPLICHT moet bestellen. Zo MOET je uit groep 2 (polo's en overhemden) tenminste 3 stuks bestellen. Daar zitten die polo's die je in mei "krijgt" volgens mij nog geeneens bij, want die krijg je automatisch en hoef je niet te bestellen. Dus ik zit straks met 5 polo's, lijkt me wat veel voor een zaterdagkracht.En dan heb ik nog geeneens de polo's voor mijn doordeweekse contract meegeteld. Ik ga straks maar originele TNT-polo's verkopen op Ebay.
Leuk voor de TNT-fans. Zal wel weer niet mogen, maar ik heb ook wel eens van die rode TPG tassen te koop gezien op Ebay: "handig voor de boodschappen."
Ja, zo had ik het aanvankelijk ook geinterpreteerd. Maar wat is dan het verschil tussen artikelen waarvan je er minimaal 1 moet bestellen, en (komt ook voor) artikelen waar je er minimaal 0 van moet bestellen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:55 schreef Carport het volgende:
[..]
Overigens lees ik de tekst op de site op een iets andere manier:
Je bent verplicht om een bepaald aantal stuks van een groep te bestellen, maar alleen als je daar iets van wilt bestellen. Wil je dus geen bovenkleding meer bestellen, krijg je er dus geen (afgezien van die paar die iedereen krijgt). Wil je echter ook maar één artikel uit die groep, moet je er gelijk drie bestellen.
Iets andere interpretatie, maar scheelt wel in het aantal shirts.
Huh, hoe zit dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga zo eens even naar TPG alhier om verhaal te halen over het feit dat ik niet terug mag komen en de rest wel.
Het is standaard dat de zaterdagwerkers na hun derde contract geen verlenging meer krijgen (het is òf niet verlengen, òf een contract voor onbepaalde tijd aanbieden). Er moeten dan nieuwe mensen gezocht worden, maar het gebeurt regelmatig dat de oude medewerkers weer worden aangenomen tegen oude voorwaarden (Dit mag na drie maanden al).quote:
Laat maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:10 schreef mark_03 het volgende:
Even over dat kledingpakket. Probeer mezelf net in te loggen, moet ik een registernummer invoeren.
Ik kan me niet herinneren dat ik deze ooit gehad heb. Kan ik deze ergens terugvinden (loonstrookjes, contract of misschien via het spaarprogramma ?).
Het wachtwoord is voor iedereen gelijk... staat in de brief die je gehad hebt (gehad zou moeten hebben)...quote:
Staat ook op je loonstrook. Bovenin bij je adresgegevensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het wachtwoord is voor iedereen gelijk... staat in de brief die je gehad hebt (gehad zou moeten hebben)...
je registratienummer staat op je TPGPost legitimatiebewijs (dat pasje van pinpasformaat wat je altijd bij je moet hebben als je aan het werk bent, om aan te kunnen tonen dat je daadwerkelijk een postbode bent))
Dat heb ik echt nooit bij me gehad. Toen ik het kreeg ging het in de lade en het kwam er pas uit toen ik uit dienst trad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het wachtwoord is voor iedereen gelijk... staat in de brief die je gehad hebt (gehad zou moeten hebben)...
je registratienummer staat op je TPGPost legitimatiebewijs (dat pasje van pinpasformaat wat je altijd bij je moet hebben als je aan het werk bent, om aan te kunnen tonen dat je daadwerkelijk een postbode bent))
Oh aha. Ik stam nog uit de tijd dat iedere zaterdagpostbode nog een contract voor onbepaalde tijd kreeg...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is standaard dat de zaterdagwerkers na hun derde contract geen verlenging meer krijgen (het is òf niet verlengen, òf een contract voor onbepaalde tijd aanbieden). Er moeten dan nieuwe mensen gezocht worden, maar het gebeurt regelmatig dat de oude medewerkers weer worden aangenomen tegen oude voorwaarden (Dit mag na drie maanden al).
Da's in ieder geval een scenario wat van toepassing kan zijn.
Zo, een oudgediendequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:46 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oh aha. Ik stam nog uit de tijd dat iedere zaterdagpostbode nog een contract voor onbepaalde tijd kreeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |