Idd Roel Rulez...zegt eindelijk wat hij ervan denkt maar had dit ook kunnen doen op het moment dat Tanja en Chantal haar zaten af te zeiken!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
roel heeft gelijk
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Idd Roel Rulez...zegt eindelijk wat hij ervan denkt maar had dit ook kunnen doen op het moment dat Tanja en Chantal haar zaten af te zeiken!
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
Posion-Ivy wat denk jij dat de geheime missie is van Roel? Denk zelf dat hij niet mag meehelpen met het verplaatsen van Ingrid en Menno! Maar we horen het morgen dus!
Die regel was ik even vergeten, het zou geen verplaatsen zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 00:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
nu zijn alle streams hetzelfde, jammer
maar zou het heel erg zijn als ze met een been slapend uit bed zou gaan hangen? denk het niet eigenlijk, aangezien het geen verplaatsen is. En ik denk dat ze zich wel zal melden als ze uit bed wil...
Ja Rob had ook al klachten over Roel bij het fietsen. Als hij nu weer niet goed meehelpt gaat Rob er vast weer over zeiken!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.
Wel leuk, zo proberen ze wat reacties uit te lokken![]()
![]()
Volgens mij was het van het begin al duidelijk dat niet iedereen kon helpen met deze opdracht, het lijkt me ook beter als dezelfde personen het doen, oefening baart kunstquote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.
Wel leuk, zo proberen ze wat reacties uit te lokken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn favo bewoners nu:
Roel Lieske Nathalie Ralph Dido & rob Joost
Zolang je geen Tanja erbij hebt vind ik het nog wel goedquote:
Gezelligheid en spelletjes is dodelijk voor BB. De regie moet ingrijpen ofzo. Het is ook lachwekkend hoe enorm weinig ze hebben laten zien van de afgelopen week. Dat hebben ze al met al in 2 uitzendingen van 20 minuten gestopt ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja mensen, het is allemaal wat gezellig daarzo![]()
![]()
Het wordt toch echt tijd voor bedrog & intriges![]()
![]()
Bij mij is Joost erg gestegen de laatste dagenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn favo bewoners nu:
Roel Lieske Nathalie Ralph Dido & rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |