überhaupt Addo opstellen is linke soepquote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Addo tegen Kuranyi, Sand en Larsen? Da's linke soep hoor..
Ik eet zelf mijn schoen op als dat goed gaatquote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik eet zelf mijn schoen op als dat goed gaat
Addo staat toch niet tegen 3 manquote:Op maandag 12 september 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
afgelopen jaar was k er elke keer tussen 19.45 en 20.00quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Crudus het volgende:
Hoe laat is iedereen morgen in het stadion?
Hiddink wil liever z'n middenveld laten staan, dus...quote:Op maandag 12 september 2005 22:04 schreef appelsientje het volgende:
hoe komen we opeens op addo?? waar lees ik dat?
Tot 19u00 zuupen, daarna eten en nog een fles bier, zal wel 20u15 wordenquote:Op maandag 12 september 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afgelopen jaar was k er elke keer tussen 19.45 en 20.00
Je middenveld is wel heel erg licht zo. Ik denk dat er zo te veel werk op Cocu komt. Farfan en Beasley zijn verdedigend nou niet echt sterk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef BillyBeflap het volgende:
----------Gomes--------------------
Lucius---Ooijer--Simons---Reiziger
----------------Cocu------------------
Farfan----------------------Beasley
---------------Affelay---------------
-----------Robert---VoH------------
Of misschien zo? Lekker aanvallend! Die Lincoln schijnt een bloedhekel aan verdedigen te hebben, dus als PSV in balbezit komt kunnen we er snel uitkomen. Als Farfan en Beasley naar voren gaan tijdens een aanval, kunnen Lucius en Reiziger doorschuiven naar het middenveld. Balverlies --> alles weer linietje terugzakken.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Een middenveld met Cocu en Simons lijkt me wel nodig, dus Addo zal wel gebracht worden. De slag op het middenveld wordt belangrijk.
quote:
Bij mij zijn de zenuwen ook al aanwezigquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef rubbereend het volgende:
k begin nu toch een beetje nerveus te worden
Lekker heyquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij zijn de zenuwen ook al aanwezig
* appelsientje flikkert van z'n stoel van verbazingquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:13 schreef Cart_man het volgende:
Schalke is te doen.
ik had ook niks anders verwachtquote:
quote:
Dat hoop ik ook....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]die grap heb k de afgelopen dagen al zo vaak gehoord, en k vind m niet leuk, hopelijk kan ik er na vanavond beter op lachen
Huh? Grap?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]die grap heb k de afgelopen dagen al zo vaak gehoord, en k vind m niet leuk, hopelijk kan ik er na vanavond beter op lachen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef Zwansen het volgende:
Wie gaan er heen? Ik heb besloten mijn geld te besparen voor de 2e ronde.
Kijk eens naar de OPquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef Zwansen het volgende:
Wie gaan er heen? Ik heb besloten mijn geld te besparen voor de 2e ronde.
of de post voor jouquote:
Veel Oostfront hoolies zeg...quote:
Bas... wat doe jequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef F1Bas het volgende:
PSV wint met 1-0!
Minder wannabe dan jij waarschijnlijk. Verwacht een pijnlijk gelijkspelquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Veel Oostfront hoolies zeg...
Heb een keer op G gezeten. Mooie wedstrijd was dat toen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:04 schreef Bobu het volgende:
[..]
Minder wannabe dan jij waarschijnlijk.
Ik merk dat hier de verwachting wel is, maar uit mijn omgeving hoor ik allemaal geluiden dat ze onderuit gaan, dus vandaar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
De verwachting van velen is toch wel dat PSV wint hoor. (Of bedoel je tegen de verhouding in)
[ïmg]http://www.psv.nl/upload/86016_296_1126619024549-PhilipsStadion130905-3853.jpg[/img]quote:Philips Stadion loopt warm voor vanavond
13 september 2005 15:45
Het Philips Stadion maakt zich op voor de eerste wedstrijd in de Champions League van het seizoen 2005-2006. Zoals vorig seizoen zes keer gebeurde, is alles weer aangekleed volgens de normen en wensen van de UEFA.
Jet balloons
Alle sponsorborden, bewegwijzering, televisieruimtes en technische faciliteiten zijn gereed. Op de stoeltjes ligt vanavond voor iedereen een zogeheten jet balloon, die de supporters vijf minuten voor de aftrap moeten opblazen via een ventiel. De ballon moet niet worden dichtgeknoopt, maar mag zodra de spelers het veld betreden worden losgelaten. Voor de wedstrijd zijn overigens zo’n 30.000 kaarten verkocht, waarvan 20.000 passe-partouts. De aftrap van PSV - FC Schalke 04 is om 20.45 uur, maar de live-uitzending van PSV.TV begint al om 19.30 uu.
Nee ik ook niet, mijn voorspelling is dus vooral op het gevoel gebasseerd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel weet van het huidige Schalke.
Stel je voor dat je eens realistisch naar een andere Nederlandse club gaat kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik merk dat hier de verwachting wel is, maar uit mijn omgeving hoor ik allemaal geluiden dat ze onderuit gaan, dus vandaar.
mijn gevoel belooft niet erg veel goeds....maar toch positief blijvenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, mijn voorspelling is dus vooral op het gevoel gebasseerd.
quote:Feyenoord 2 - 1 Schalke 04 schalke logo (Logo)
WEDSTRIJDDETAILS
Competitie: UEFA Cup
Datum: 01 / 12 / 2004
Lokatie: Stadion Feijenoord| Rotterdam| Ned
Aantal toeschouwers: 48000
Arbitrage: Messias
SCOREVERLOOP
0 - 1 7. Hanke (rebound)
32. Kalou (schot)
assist: Kuijt 1 - 1
41. Kalou (kopbal)
assist: Kuijt 2 - 1
Er zijn nog wel meer goede spelers, sowieso het hele middenveld.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef The_M het volgende:
[..]
De gevaarlijkste man is die Lincoln, laat Cocu zich daar maar mee bezig houden![]()
Frits?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
En de trouwste fan staat niet op dit plaatje?
Oh diequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Ik doel op de man die volgens mij al het langst een PSV-seizoenkaart heeft, maar misschien heb ik gemist dat die verhinderd is vanavond?
Lijkt me toch wel duidelijk? Hij schreeuwt nooit al te hard in het PSV-topic, maar ziet ondertussen vrijwel alles.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef DIJK het volgende:
Zeg nou gewoon wie je bedoelt. Dat gekwezel in raadsels.
idd, dacht eerst ook dat hij vergeten was maar toen elde hij dat hij één of twee keer niet kon en dus geen passe partous gekocht heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh die![]()
Hij heeft ergens gezegd dat hij 1 CL-wedstrijd verhinderd was, of dat deze is weet ik niet.
Jij ook he,quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
dadelijk naar het stadion, fijne wedstrijd allemaal
speciaal voor Dijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jet balloons
MM wie bedoel je nou eigenlijk
Ik had het al wel begrepen. Alleen jammer dat MM zelf ondertussen niet vrijwel alles ziet, want het stond gewoon eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
speciaal voor Dijk![]()
Denk aan Batigol en Toni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |