is wel zo eerlijk om toe te geven dat die in eerste instantie fout zatquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat overdrijft die commentator zeg,.
ah ja, maar hij heeft een hoofd, tsja, ik weet het nooit met hem, met voet aan de bal stelt hij nooit zo heel veel voor, maar hij scoort wel veel, ik weet niet wat ik er van moet denken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:09 schreef Stefkuh het volgende:
dennegeur of hesselink is ook weer lekker bezig... :x
hij heeft een hoofdquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ah ja, maar hij heeft een hoofd, tsja, ik weet het nooit met hem, met voet aan de bal stelt hij nooit zo heel veel voor, maar hij scoort wel veel, ik weet niet wat ik er van moet denken.
Ja idd, er is nog niemand verrot geslagen, nog geen treinen vernield. Belachelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Wat een kutpubliek trouwens.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja idd, er is nog niemand verrot geslagen, nog geen treinen vernield. Belachelijk.
Jawel hoor. Maar dat horen we pas een paar dagen later. Zwansen het is Brabant hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja idd, er is nog niemand verrot geslagen, nog geen treinen vernield. Belachelijk.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dat horen we pas een paar dagen later. Zwansen het is Brabant hoor.
Leuk, dat grapje had ik echt niet verwacht. Tis echt iets anders. Om de 10 seconden ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:16 schreef Zwansen het volgende:
De scheids noemen ze dat. PB.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:16 schreef Zwansen het volgende:
De scheids noemen ze dat. PB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |