Maar dat mag schijnbaar ook al niet meer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef -Lillith- het volgende:
neuh...ben gewoon mezelf....
Ik bedoel dus de muziek die hier wordt gezien als de muziek die gothics luisteren. Ik voel me verder geen gothic, al willen mensen dat wel zo zien omdat ik constant zwart draag.quote:Op maandag 12 september 2005 00:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nou kom maar weer op met dat lijstje dan...
Zeg dat dan, en sowieso moet je het er dan zelf niet ook nog eens mee gaan associeëren...quote:Op maandag 12 september 2005 07:21 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de muziek die hier wordt gezien als de muziek die gothics luisteren.
Misschien komt dat omdat er een groot verschil tussen breezers en gothics zit.quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef da_micha_man het volgende:
Het zal wel komen omdat het breezer bashen al niet meer 'in' is.
gothics doen aan anala en experimentele sex, zo breezah is er alleen bang voorquote:Op maandag 12 september 2005 11:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er een groot verschil tussen breezers en gothics zit.
Breezers:
[afbeelding]
Gothics:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef -Lillith- het volgende:
neuh...ben gewoon mezelf....
Als je de gemiddelde breezerchick neemt en Goth-chick, denk ik dat je een grote kans hebt op geslachtsziektes bij de breezerchicks, meeste breezerchicks hebben voor hun 16de al 10 sjonnies geneukt.quote:Op maandag 12 september 2005 13:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gothics doen aan anala en experimentele sex, zo breezah is er alleen bang voor![]()
iddquote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, als ik zou moeten kiezen tussen een meisje dat enigzins geromantiseerd is over de donkeren aspecten des levens en een meisje dat in de skihut op hersenloze nummers compleet uit haar(even hersenloze) bol gaat... Ga ik toch liever voor een lief gothje.
ik kots op beide.quote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, als ik zou moeten kiezen tussen een meisje dat enigzins geromantiseerd is over de donkeren aspecten des levens en een meisje dat in de skihut op hersenloze nummers compleet uit haar(even hersenloze) bol gaat... Ga ik toch liever voor een lief gothje.
Wat is dan jouw 'type' meisje?quote:
Eh....kweenie...draag altijd zwart (mooie 'kleur' en slankt afquote:
je moet er tegenwoordig ook als een blije homo bijlopen met een roze polo en een gebleekte spijkerbroek, anders ben je 'raar'quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef -Lillith- het volgende:
[..]
Eh....kweenie...draag altijd zwart (mooie 'kleur' en slankt af) eh, spaar doodskoppen en zwarte draken, ehm....zwart geverfd haar. En dat zijn dingen die ze onthouden.... tja ach....sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.....en aangezien ze me verder niet echt in een hokje kunnen douwen is het Goth geworden, of heks....komt ook steeds vaker voor
als je met doodskoppen en draken rondloopt ben je inderdaad raarquote:Op maandag 12 september 2005 23:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
je moet er tegenwoordig ook als een blije homo bijlopen met een roze polo en een gebleekte spijkerbroek, anders ben je 'raar'![]()
![]()
There can be miracles... if you belieeheeeeeeve...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef descendent1 het volgende:
Toch zijn die gothics minder irritant dan iemand die naast je woont en de hele tijd Whitney Houston en dergelijke herrie draait...
hier kan ik wel om lachen. het lijkt allemaal heel boeiend maar je doet het gewoon om interessant te doen. Alsof je er als een zwart gat uit moet zien om diepzinnig te zijn. Verder ben je waarschijnlijk aandachtsgeil en waanhopig op zoek naar een identiteit. En zo'n gothic identiteit is heel extreem maar daarom dus ook makkelijk aan te meten.quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef -Lillith- het volgende:
[..]
Eh....kweenie...draag altijd zwart (mooie 'kleur' en slankt af) eh, spaar doodskoppen en zwarte draken, ehm....zwart geverfd haar. En dat zijn dingen die ze onthouden.... tja ach....sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.....en aangezien ze me verder niet echt in een hokje kunnen douwen is het Goth geworden, of heks....komt ook steeds vaker voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |