maar als je het sport journaal kijkt heb ik er op één of andere manier het gevoel dat niet Alex én Afellay gaan spelenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:38 schreef vanBoeschoten het volgende:
Vanmorgen in het Eindhovens Dagblad stond dat Alex, Afellay en Gomez gewoon meedoen:
Gomez
Ooijer Addo Alex
Lucius Cocu Simons Beasley
Afellay
VoH Farfan
[..]
Niet zeuren. Kijk ik zou liegen als ik zeg dat ik liever een verdedigende instelling heb dan va banque alles op de aanval. Maar in een uitwedstrijd in de CL met de huidige selectie tegen Fenerbahce moet je gewoon wel een beetje realistisch gaan spelen.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV tekent voor punt in Istanbul
Wordt weer een boeiende uiterst vermakelijke wedstrijd met zo aanvallend ingesteld PSV
Wat ben je positief!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef Radegast het volgende:
En weer drie punten vanavond voor PSV, let maar op!
Lange Jan doet toch wel mee hé?
Ik denk dat weinig clubs in staat zijn met meer dan 2 doeplunten verschil van PSV te winnen, maar in dit soort wedstrijden is van alles mogelijk, van een 5-0 tot een 0-5.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ik ga met DD mee en zeg 5-0 voor Fener.
ik denk dat het resultaat inderdaad gigantisch afhankelijk is van het feit of Alex meedoet of niet..quote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef lookinforyou het volgende:
Tja, het zal erg moeilijk worden vanavond vrees ik, maar ik hoop dat PSV er vanavond een gelijkspel weet uit te slepen. Ik hoop wel dat Alex inderdaad mee kan doen vanavond, dat scheelt al enorm.
Het wordt weer een spannend avondje voor de buis.....
Ik verwacht eerder een puntendeling eigenlijk of een nipte zege voor één van beiden met maximaal twee goals verschil.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig clubs in staat zijn met meer dan 2 doeplunten verschil van PSV te winnen, maar in dit soort wedstrijden is van alles mogelijk, van een 5-0 tot een 0-5.
Ik gok erop dat Fener zichzelf voorbij loopt en dat PSv boven zichzelf uitstijgt en zodoende de 3 punten mee naar Eindhoven neemt.
Gewaagde voorspelling hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een puntendeling eigenlijk of een nipte zege voor één van beiden met maximaal twee goals verschil.
Nou dat is toch prima?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:58 schreef Goldboy het volgende:
Definitief:
Beasly - Vennegoor - Farfan
Simons - Cocu - Affelay
Lucius - Alex - Addo - Ooijer
Gomes
Ik niet, Addo achterin, dat zou een tegendoelpunt moeten betekenen. Op zich staat er natuurlijk wel een aardig team, maar PSV swingt ook nog niet echt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
ondanks dat Addo in de basis staat haal ik opgelucht adem
die was er tegen Schalke ook niet ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik niet, Addo achterin, dat zou een tegendoelpunt moeten betekenen. Op zich staat er natuurlijk wel een aardig team, maar PSV swingt ook nog niet echt.
Maar als PSV meer scoort dan Fenerbahce winnen ze.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik niet, Addo achterin, dat zou een tegendoelpunt moeten betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |