50 posts per dag is makkelijk te doen, met nog geen 40 minuten FOK!quote:
goed gedaan johquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
gecorigeerd, gelukkig heb ik wel een leven
Kap eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:06 schreef Ablaze het volgende:
ja!
voor jou hier: Lionnequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:11 schreef Lionne het volgende:
hoe kun je dat zien?
Sorry, ik zal je niet meer pesten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Wees een vrolijk, jammerende nerdbasher.
Die ava van jouw is bagger ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
bagger
Als je nou nog ff doorpost hè dan zit je straks ook op de 27quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer pesten.
Niet zeuren, dit topic hoort helemaal niet in KLB thuis.quote:
Kortom, sluit dat topic eens en doe iets nuttigs.quote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Kutquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
Als je nou nog ff doorpost hè dan zit je straks ook op de 27
Voor jou laat ik hem dan nog speciaal eventjes openquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Niet zeuren, dit topic hoort helemaal niet in KLB thuis.
[..]
Kortom, sluit dat topic eens en doe iets nuttigs.
Dat is prima, wat jij wilquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Voor jou laat ik hem dan nog speciaal eventjes open.
Ik ben het er niet mee eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Dat is prima, wat jij wil
Zolang je het er maar mee eens bent dat dit hele topic eigenlijk geen bestaansrecht zou moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |