Het is ook netjes, maar ik ben dan denk ik toch iets meer rancuneus. Hoewel het in dat huis misschien wel zou meevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Wat moet ze dan? Ik vind dat juist weer erg volwassen van Lieske (en ook van Lieske ben ik geen fan).
Zooo'n belachelijke en respectloze reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
"Hierrrrrrrrr KUT Kanker Tanja.... "kick"...
klopt, hoor, je kan dat ook voelen als je zo ver zwanger bent, je rechte buikspierhelften gaat dan wijken naar links en rechts, soms scheurt het zelfs in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske: Je buikspieren zijn toch naar de zijkant geklapt??![]()
euh jah....
Net als haar oudersquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef jalla het volgende:
wordt serieus nu, gesprek lieske/ chantal, (niet tanja?)
lieske: zou je kind houden als je weet dat gehandicapt wordt
chantal: twijfelt, vind het lastig
lieske weet het ook niet, heeft iig wel respect voor mensen die het kind wel nemen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, hoor, je kan dat ook voelen als je zo ver zwanger bent, je rechte buikspierhelften gaat dan wijken naar links en rechts, soms scheurt het zelfs in.
Maar zoooooooooo romantischquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef TRiXeS het volgende:
Is het bij jullie al opgevallen dat die sokken + eieren er best wel dom uit zien?![]()
Je wilt dus dat Lieske Tanja in haar maag schopt, zodat haar kindje dood geboren wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
"Hierrrrrrrrr KUT Kanker Tanja.... "kick"...
Zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid tegen Menno, dreigende met een flesje waarvan ze net heeft gelezen dat het absoluut niet met ogen in aanraking mag komen :
"He doe je ogen 's open, je wordt toch al blind"
Menno heeft een oogziekte waardoor hij zeker blind word.
ja, dit verhaal kwam bij mij ook wat vreemd /ingestudeerd over, maar zal wel langzaam paranoide aan het worden zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:36 schreef pc-reactive het volgende:
Tanja en haar dromen, volgens mij loopt ze dit keihard uit haar zwangere duim te zuigen!
Rob heeft gisteren bij de sirene (van 12 uur eerste maandag van de maand) op het klokje in de jacuzi gekeken en ze kunnen nu de tijd daaraan afleiden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef jalla het volgende:
ze weten exact de tijd
menno half elf
zal wel ergens een klok zijn
Als het aan hem ligt gaat hij 9 uur lag iemand sjouwen. Net als bij dat fietsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Waarom moet Ralph eigenlijk altijd sjouwen???? Is hij oppersjouwer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |