quote:Op woensdag 7 september 2005 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kent eng veel details.
dat krijg je als je in het weekend afwezig bent SAJ, dan krijg je die info niet mee....quote:Op woensdag 7 september 2005 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kent eng veel details.
En een nieuwe Gordon Ramsay is geboren.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze hebben geen keus...
ze zien ook niet in dat ik stiekem de touwtjes in handen heb en dat ik iedereen manipuleer...
zo had ik al geregeld wie de klassenvertegenwoordiger zou worden, zonder dat daar nog over gesproken was. Ik zelf ligt te voor de hand, dus zorg ik ervoor dat iemand die ik aan kan sturen het wordt.
Hoe ziet ie eruit?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Weet iemand hier hoe je gipspluggen hanteert? Je weet wel, van die dingen die je in een gipsplatenplafond kunt doen om zo redelijk zware dingen aan gips op te hangen...
het ultieme moment om Thomas te bellen...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Weet iemand hier hoe je gipspluggen hanteert? Je weet wel, van die dingen die je in een gipsplatenplafond kunt doen om zo redelijk zware dingen aan gips op te hangen...
Ik heb het gezien. Het valt een beetje tegen.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
het ultieme moment om Thomas te bellen...
jij hebt een klusprobleem, en het is warm weer dus hij doet vast zijn shirt uit...
aan de andere kant is ie wel weer handig in huis...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Het valt een beetje tegen.
Maar als we de linkerhoek nemen is ie soms weer te jolig. dan staat het weer 1-0.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
aan de andere kant is ie wel weer handig in huis...
dus dat kan je dan 1-1 wegstrepen
Beetje goedkoop, Thomas vergelijken met een stofZUIGERquote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
gewoon in een kast zetten en eruit halen als je ém nodig hebt... net als de stofzuiger.
nou laat fhilip frekeriks op zn kruk gaan zitten en de leader voor een extra journaal instarten....quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peter van ChipZ was gister weer i/d Reguliers
Tot morgen!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef Cybart het volgende:
ik ga mezelf wegstrepen
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaatje maken, die 2 vleugels naar elkaar toeknijpen, in gat doen en dan een schroef erin draaien.quote:
Dat is de blonde ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
peter van chips is die blonde? is die homo?
Ja, lekker Mexicaans eten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dus toch.. ik vrees voor het plafondquote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaatje maken, die 2 vleugels naar elkaar toeknijpen, in gat doen en dan een schroef erin draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |