Is dat een uitnodiging?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef Ryan_R het volgende:
Goede morgen, het gourmetten gister was erg gezellig en lekker. Heb nu alleen wat vlees over. Ik kan gewoon niet inkopen![]()
Neem maar mee naar de houswarmingbarbecuemetvruchtenyoghurt van Petre!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef Ryan_R het volgende:
Goede morgen, het gourmetten gister was erg gezellig en lekker. Heb nu alleen wat vlees over. Ik kan gewoon niet inkopen![]()
ik ben niet de maker van het nummer....quote:
Ik weet nog wel dat je altijd aan het kloten was met muziek, maar wel grappig dat iemand jouw versie als favoriet heeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben niet de maker van het nummer....
maar heb er wel iets mee te maken
Het zijn geen gooikakkers?quote:en waarom kijken klasgenoten je raar aan als je aan een klasgenote vraagt of ze zich al flink heeft laten palen door haar nieuwe vriendje??????
rare lui..... dat zijn het !quote:Op woensdag 7 september 2005 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zijn geen gooikakkers?
Ben je nog steeds het slimste oudste jongetje van de klas?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
rare lui..... dat zijn het !
ajaj schipper....
volle kracht naar bakboord nu!
Goed dusquote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Net zoals met het sexleven van de gemiddelde HOMO poster.
ik ben nog steeds geen leraarquote:Op woensdag 7 september 2005 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je nog steeds het slimste oudste jongetje van de klas?
met zn jockstrapquote:Op woensdag 7 september 2005 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schreef ik zoals het sexleven van Ryan_R?
En kon diegene dat staaltje van cybartisme waarderen?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen leraar
alhoewel ik het corrigeren van de volgende uitspraak niet kon laten:
"een natuurlijk persoon is iemand die hier is geboren en rechten heeft, een rechtspersoon is een buitenlander die hier komt zonder papieren en rechten"
wat natuurlijk moet zijn
"een natuurlijk persoon is een mens van vlees en bloed, een rechtspersoon is een akte met dezelfde rechten als een mens"
ze hebben geen keus...quote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En kon diegene dat staaltje van cybartisme waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |