Ik begrijp niet waarom mensen daar aan meedoen: lijkt mij nogal een vreemde binnenkomer op je werk de volgende dag. Iedereen weet meteen wat er mankeert aan je sexleven, wat je fout doet en wat je dus voortaan gaat doen om je partner te bevredigen.quote:Ingeslapen seksleven?
Beter in Bed is een serieus programma over seks waar iedereen iets aan heeft. Want met seks ben je nooit uitgeleerd.
Na het succes van de Engelse serie, komen ‘The Sex Inspectors’ het Nederlandse liefdesleven onderzoeken. Per aflevering wordt één stel gevolgd. Twee Sekskundigen volgen hun handel en wandel en analyseren hun seksuele gedrag. Via gesprekken, praktische tips en oefeningen bereiken de stellen het einddoel: een mooier seksleven.
Zie je nou wel!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
Tsja, zo gemakkelijk ligt het nu ook weer niet hoor. Bij Yaght-vision (hoe schrijf je dat) zijn er ook altijd mensen die een boot uitzoeken in het programma en laat ik nu net twee mensen kennen die in dat programma zaten en die hun boot al lang hadden gekocht voordat ze met dat programma meededen (was trouwens wel dezelfde)...
jou onthoofden ze dan welquote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef Sjowhan het volgende:
Niet echt nodig, vind het goed genoeg, daarnaast hoef ik met me kop echt niet op tv
Nou ze mogen je er echt niet om ontslaan...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:27 schreef Bas028 het volgende:
Heb het niet nodig, zou bovendien gelijk mijn baan kwijt zijn.... Heb me wel suf gelachen![]()
Ben het visitekaartje van het bedrijf. Wat denk je zelf van een verstoorde arbeidsrelatie ?!?quote:Op donderdag 8 september 2005 07:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou ze mogen je er echt niet om ontslaan...
Het is toch ook niet zo dat als je vriendin graag naar de bevalling kijkt ze gelijk een kind wil? Iemand kan het toch ook gewoon interessant vinden?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij mag je jezelf wel iets gaan afvragen als je vriendin begint te zeuren dat ze dat programma zo graag wil zien.
ik ook - vanaf de bankquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Nickthedick het volgende:
Meedoen? Ik ben adviseur bij die serie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |