Dat niet; maar de politiek zat wel aan hen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:06 schreef Tokay het volgende:
Een getrouwde meneer en mevrouw, dus.
Zaten ze in de politiek?
quote:Waren ze Amerikaans?
Een stofzuiger en een schakelklok ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Z het volgende:
Ik heb ook een ingenieus wekkersysteem, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.
Toe, vertel!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:07 schreef Z het volgende:
Ik heb ook een ingenieus wekkersysteem, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.
Waterdicht ja. Totdat de batterij van je telefoon leeg is, en de deur naar de keuken dicht is gewaaid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Z het volgende:
Het is een systeem met m'n telefoon die 19 minuten voor staat, en de klok in de keuken die 5 minuten voor staat, en dan nog met een 1/2 uur snoozen. Waterdicht systeem!
Julius en Ethel Rosenberg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef Treinhomo het volgende:
Dat niet; maar de politiek zat wel aan hen.
Ha! Ik heb heel geen keukendeur!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Waterdicht ja. Totdat de batterij van je telefoon leeg is, en de deur naar de keuken dicht is gewaaid.![]()
'k dacht al; waar blééf je nou...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:25 schreef pyl het volgende:
Julius en Ethel Rosenberg.
Kijk; en da's nou 't verschil tussen geniaal en goedbedoeld wat aanmodderen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef Z het volgende:
Ha! Ik heb heel geen keukendeur!
Rondje met de hondquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k dacht al; waar blééf je nou...
Hmmmmmm............altijd hetzelfde, TH: het hondje.........quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
'k dacht al; waar blééf je nou...
Een hondenriem is weer 's wat anders dan 'n hulplijn...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:35 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm............altijd hetzelfde, TH: het hondje.........![]()
Nee. Mevrouw zingt niet. Ze is wel Nederlands.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef pyl het volgende:
Ilse de Lange?
Behoort zij tot de gelederen der clitlit? (Of hoe heette dat ook alweer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:38 schreef Tokay het volgende:
Nee. Mevrouw zingt niet. Ze is wel Nederlands.
Help! Ik lig onder mijn bureau!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:40 schreef pyl het volgende:
Behoort zij tot de gelederen der clitlit? (Of hoe heette dat ook alweer?)
Clitlit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Behoort zij tot de gelederen der clitlit? (Of hoe heette dat ook alweer?)
Oeps!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef Tokay het volgende:
Help! Ik lig onder mijn bureau!![]()
Chicklit, pyl! Chicklit!
Die houden we erin, Bolko!quote:
Neequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:43 schreef Bolkonsky het volgende:
Bauke Prins?
Aai over je bol voor je heldenmoed:quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef pyl het volgende:
Is het die mevrouw Van Brederode?
Ik durf bijna niets meer te vragen........
![]()
Echt TH, je moet copywriter worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef Treinhomo het volgende:
'k vind 'Clitlit' anders een hele mooie parafrasering van het verschijnsel 'Vaginamonologen'...
Heel puntig met taal omgaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef Treinhomo het volgende:
Wat doet zo iemand ?
Mooi weer spelen met teksten van anderen ?
Dat kan ik wel...![]()
Kaa ?!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef Tokay het volgende:
Heel puntig met taal omgaan.
Als je echt denkt dat je het kunt, moet je eens een open sollicitatie sturen naar een reklamebureau.
Dank je; maar wat véél belangrijker is:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:18 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat Tokay gelijk heeft. TH, je bent heel precies met taal, en je doet het leuk.
100 % goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dank je; maar wat véél belangrijker is:
Was 'Alan Rickman' goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |