helaas. wel mooi nummer is dat overigens, maar het is hem niet. het nummer uit die reclame is "heavier". wel een vrouwenstem. iemand anders nog ideeen?quote:op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
ik denk dat het alanis morissette - "that particular time" is.
blof - zaterdag.. tekst komt niet exact overeen..quote:op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef keano het volgende:
ik zoek een nummer en het enige dat ik weet is dat het refrein begint met:
zaterdag!, zaterdag blijf ik...... huppeldepup.
ben benieuwd of jullie hem weten
paffendorf - where are you ??quote:op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer die dacht ik trance achtig was...je hoor dit erin: oe oe oe...oe oeeeee, oe oe oe.....oe oeeeeeee(dat hoor je ook op t begin van 'het feestteam - kon ik maar even bij je zijn')
wie weet hoet dit plaatje heet en van wie die is...?
bellini - samba de janeiro ??quote:op vrijdag 9 september 2005 19:18 schreef oi het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer dat een jaar of 7 oud is denk ik. er komen een paar woordjes in voor, ik denk in het spaans. het lijkt erg op brazil en op parada de tetta. meer weet ik helaas ook niet, maar misschien heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
take on me vannnn.....weet ik zo niet meerquote:op vrijdag 9 september 2005 21:28 schreef roooytjuh het volgende:
weet iemand welk nummer dit is? sorry voor de brakke opname maarja windows recorder he
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=31hb8jwe1hgcb3ehaf6pgrryrd
nee sorry, maar het is inderdaad zo'n nummer! in de tekst staat ongeveer zo: umbachoquote:op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef captain_redbeard het volgende:
[..]
bellini - samba de janeiro ??
soulvation - summer in the city...quote:op zaterdag 10 september 2005 12:25 schreef commeric het volgende:
weet iemand misschien hoe het nummer heet waarin een lage mannen stem zegt "the summer is in the city" of iets in die trent en dan hoor je een vrouw "aahyyeah ey yeah" zingen. het is een trance/dance/club nummer geloof ik.
dat umbacho (en baso?) komt ook in dat nummer voor (bellini - samba de janeiro).quote:op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef oi het volgende:
[..]
nee sorry, maar het is inderdaad zo'n nummer! in de tekst staat ongeveer zo: umbacho
nitty - nasty girlquote:op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef 2drix het volgende:
hoi
ik zoek de nieuwe versie van de archies - sugar sugar, van die head en shoulders reclame ja...
de tekst is wel helemaal anders. iets van:
honey
i got a lot of morney
would you be my nasty girl
and let me do durty dans with you
ik had hem een aantal keer gehoord op vakantie, maar ik kan hem niet vinden, dus weet iemand misschien hoe die heet?![]()
ja die, maar dat is een cover, maar aangezien hij hem op vakantie heeft gehoord is de kans klein dat dat het origineel wasquote:
dank jequote:op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef -marjo- het volgende:
[..]
soulvation - summer in the city...
akcent - kyliequote:op zaterdag 10 september 2005 14:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
hoe heet dat nummer met zo'n vervormd stemmetje die zingt: 'let's go out and dance', is een hit nu
dat is 'm, thanksquote:
zie je wel... toch gewoon goed gegoktquote:op zaterdag 10 september 2005 13:30 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
[..]
dat umbacho (en baso?) komt ook in dat nummer voor (bellini - samba de janeiro).
heb je misschien iets meer info, tekst bijvoorbeeld?quote:op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef duder het volgende:
laatst hoorde ik een nummer wat dezelfde riff had als het laaste gedeelte van give it away van de red hot chili peppers natuurlijk.
het was volgens mij een nummer wat al redelijk oud was, jaren '80 ofzo.
dus...![]()
gokje: alive van pearl jam?quote:op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef duder het volgende:
laatst hoorde ik een nummer wat dezelfde riff had als het laaste gedeelte van give it away van de red hot chili peppers natuurlijk.
het was volgens mij een nummer wat al redelijk oud was, jaren '80 ofzo.
dus...![]()
en je zag een aantal mensen meezingen...quote:op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef duder het volgende:
het is niet pearl jam
maar de stem had iets weg van ozzy osbourne, ik heb alleen het nummer gehoord dus niet gezien maar ik denk dat het een "normale" bandbezetting was. drummer, bas, gitaar en zanger
hij zag een aantal mensen het liedje meezingen (in de kroeg ofzo) waar hij was, daarom dacht hij dat het een bekend liedje was.quote:op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef thesilentenigma het volgende:
[..]
en je zag een aantal mensen meezingen...
als je de volgende keer nou onthoud hoe laat hij is geweest kun je dat hier terug vinden.quote:op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef m44rt3n het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer wat wel regelmatig op slam!fm voorbij komt, beetje trance achtig nummer met een soort van commedore 64 geluid als refreintje. wie kent em?
jah ken de playlist, maar kan hem er niet tussen vinden...quote:op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
[..]
als je de volgende keer nou onthoud hoe laat hij is geweest kun je dat hier terug vinden.
ik wil alleen maar zeggen dat als niemand het dadelijk weet en je hoort hem weer voorbij komen, hoef je alleen de tijd te onthouden en kun je daar kijken.quote:op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef m44rt3n het volgende:
[..]
jah ken de playlist, maar kan hem er niet tussen vinden...
volgens musicstore staat darkraver niet op die cd.quote:op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef redguy het volgende:
ik zoek een nummer.
hij staat op de megamix van sensation black 2005, het nummer voor alcoholic party van dj darkraver.
wie o wie kan me helpen?
ik heb die mix niet, ik moet het eigenlijk vragen voor een vriend.quote:op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
voor mij iig niet nee![]()
maar als je die mix helemaal hebt kun je toch wel uitzoeken welk liedje het moet zijn?
er zullen toch wel meer nummers opstaan die herkenbaar voor je zijn?
nee ik heb hem al, ster.nlquote:op zaterdag 10 september 2005 20:06 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
als het de reclame is van de cabrio dan is het 5th dimension - let the sunshine in (1969)
thnx.. das hem!quote:op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
roachford - cuddly toy
captain hollywood project - flying high [1995] was het origineel iig....quote:op zondag 11 september 2005 12:11 schreef sweex het volgende:
echt zo'n kermis nummer met steeds terugkomende tekst
i'my flying high, i'm flying high up trough the sky ofzo
* aaitquote:op zondag 11 september 2005 12:26 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
captain hollywood project - flying high [1995] was het origineel iig....
weet je misschien iets uit de tekst?quote:op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef cybpraetorian het volgende:
ik zoek een liedje , maar ik weet de naam niet meer:wie heeft de video al gezien.
het is een rock trio geloof ik. een gedeelte van de clip speelt af in een of andere hal waar ook schermen staan waar iets op geprojecteerd wordt. ik heb de titel gezien maar kan het me niet meer herinneren, echt een moddervet liedje vond ik. voor de kenners klinkt een beetje qua sound als lost prophets. ik dacht dat de naam met iets van "crimson..." was...
jazeker dat zijn starstylers ft michy - keep on moving.quote:op zondag 11 september 2005 13:40 schreef g-mart het volgende:
ik hoor af en toe een nummer tijdens het uitgaan en ik weet bij god niet welk nummer het nou is. op de achtergrond hoor je de melodie van equador, dat dance nummer uit euh .. 1996 van sash. ditmaal echter met vocals, en het gaat iets van 'come on and move your body".
iemand enig idee om welk nummer het hier gaat?
u welcome-tvpquote:op dinsdag 6 september 2005 18:08 schreef onze-ouwe-sint-jan het volgende:
met dank aan berkery voor de op![]()
zoals postman al zegt is dat de theme van de film de rock gecomponeerd door hans zimmer. maar die muziek zat niet in rainbow six, ookal lijkt het er erg op (ook mooie nummers trouwensquote:op zondag 11 september 2005 01:30 schreef onderbroek het volgende:
hoe heet dat nummer van expeditie robinson?..is een klassiek nummer
het wordt ook gebruikt in het spel 'rainbow six' (een oudere versie uit '99 ofzo)
whaa, je bent mijn heldquote:op zondag 11 september 2005 14:09 schreef masterm26 het volgende:
[..]
jazeker dat zijn starstylers ft michy - keep on moving.
nee, helemaal niks meer. tis best wel een standaard liedje wat dat betreft, maar wel stevig.quote:op zondag 11 september 2005 13:22 schreef m_frohike het volgende:
[..]
weet je misschien iets uit de tekst?
yes, das thicke met het nummer when i get you alone.quote:op zondag 11 september 2005 16:20 schreef xichico het volgende:
weet iemand welke artiest hoort, bij de clip waar je zo'n jongen met lang haar pakketjes aan het bezorgen is en allemaal trucjes op zijn fiets doet? het is een nieuw nummer volgens mij.
alkaline trio met time to waste. denk ik dan. hun album heet namelijk crimson, clip speelt zich af in een hal, bestaat uit 3 personen, alleen kan me geen scherm herrinderenquote:op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef cybpraetorian het volgende:
ik zoek een liedje , maar ik weet de naam niet meer:wie heeft de video al gezien.
het is een rock trio geloof ik. een gedeelte van de clip speelt af in een of andere hal waar ook schermen staan waar iets op geprojecteerd wordt. ik heb de titel gezien maar kan het me niet meer herinneren, echt een moddervet liedje vond ik. voor de kenners klinkt een beetje qua sound als lost prophets. ik dacht dat de naam met iets van "crimson..." was...
jaaaa dat is hum...quote:op zondag 11 september 2005 17:01 schreef psycha het volgende:
[..]
alkaline trio met time to waste. denk ik dan. hun album heet namelijk crimson, clip speelt zich af in een hal, bestaat uit 3 personen, alleen kan me geen scherm herrinderen
"nah neh nah" van vaya con dios.quote:op zondag 11 september 2005 19:24 schreef arco_corleone het volgende:
ik zoek een nummer, beetje latinachtig. en gaat iets van hey na na na, hey na na na. hij is al vrij oud.
heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
"the bomb" van love connection.quote:op zondag 11 september 2005 18:16 schreef ablaze het volgende:
oké, een moeilijke.
we zoeken een nummer dat door een vrouw gezongen wordt. engelstalig.
al wat ouder. het enige dat ze zongen was 'the bomb'. melodieus dancenummertje.
yep, die bedoel ik. dank jequote:op zondag 11 september 2005 19:36 schreef croupouque het volgende:
[..]
"nah neh nah" van vaya con dios.
quote:op zondag 11 september 2005 19:37 schreef croupouque het volgende:
[..]
"the bomb" van love connection.
ron moss speelde in 'player', en ik denk dat je het nummer "baby come back" bedoelt.quote:op zondag 11 september 2005 20:04 schreef ijsmuts het volgende:
ik ben op zoek naar bandje + hit van die gast (ridge) uit de bold![]()
dat is um!! jij bent echt goed croupouque, zat net wat door te lezen, maar ongeloofelijk, 2 lettergrepen, sexe en decennia is genoeg voor jequote:op zondag 11 september 2005 20:10 schreef croupouque het volgende:
[..]
ron moss speelde in 'player', en ik denk dat je het nummer "baby come back" bedoelt.
iemandquote:op zondag 11 september 2005 16:58 schreef slofsky het volgende:
iemand enig idee hoe het nummer heet van de hilfiger denim reclame? bvd.
adamski - killer.quote:op zondag 11 september 2005 21:46 schreef roooytjuh het volgende:
heb er weer 1tje voor julie: http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=3lx5tbtbz3ugc12ac9jxv4suyu
wel eens van google gehoord? de eerste hit als je die tekst googled.....quote:op maandag 12 september 2005 07:53 schreef madmarine het volgende:
anybody?
ik vond het ook al zo knap om wel de tekst te vinden, maar niet de titel.quote:op maandag 12 september 2005 10:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
wel eens van google gehoord? de eerste hit als je die tekst googled.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |