heb die ban nogquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je had toch een pub-ban, en dat is de reden dat je ons nu aan het vervelen bent?
Je haptquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb heel veel posts met veel woorden
allemaal stats
mijn gemiddelde ligt best hoog
ik wist wel dat er een reden was voor die vele posts.quote:
302 zeer waarschijnlijkquote:
en dan klagen over mij, ik doe er gemiddeld net 12 per dag over ruim 3 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist wel dat er een reden was voor die vele posts.
Zelfs op dagen dat niemand post zit d_h nog boven de 300
dat is ook om de reeks van fles te overtreffenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van mezelf?quote:
Ach, de volgende keer beter dan maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
302 zeer waarschijnlijk
tenzij t toch 301 wordt
ik had ff hoop op 300, maar zaterdag was te moeizaam
Hoe zit je met de 300+ inmiddels dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is ook om de reeks van fles te overtreffen
250+ en 300+ dan iig
breezah_mongolending.. wat een kut usernamequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mezelf?
twee_dertig
breezah_mongolending
LocalGod
en mijn favoriete, doch zelden gebruikte disguisekloon
Daarnaast heb ik zowel met nikky als met MutZ nog 2 gedeelde kloontjes
d8 geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zit je met de 300+ inmiddels dan?
Dat is een stuk aannemelijkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correctie dan: ik geef me snel gewonnen
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb met 1 iemand samen een kloon (zo ongeveer)quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
breezah_mongolending.. wat een kut username![]()
![]()
enne.. accountjes delen mag toch helemaal niet? ooh wacht.. dat zijn blauwen natuurlijk![]()
ik kan helaas niet zeggen dat ik eerder op Fok! was zie ik aan je userIDquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zat hier al, jullie kwamen mij vervelen
oh mag dat niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
breezah_mongolending.. wat een kut username![]()
![]()
enne.. accountjes delen mag toch helemaal niet? ooh wacht.. dat zijn blauwen natuurlijk![]()
lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch knap dan, want voor flink doortrappen heb je wel het nodige weerwoord nodig. Eigenlijk zijn alleen topics als WLJN "autonoom"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |