ja en nog langere termijn gaatie toch wel weer naar beneden, we zijn gewoon net in de verkeerde tijd geborenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef McCarthy het volgende:
bekijk het eens over de langere termijn. Dan is de trend omhoog, meer welvaart & hogere levensverwachting.
what goes up, must come downquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef McCarthy het volgende:
bekijk het eens over de langere termijn. Dan is de trend omhoog, meer welvaart & hogere levensverwachting.
Mjah vooral die maximumsnelheden zorgen ervoor dat we binnen de kortste keren een bananrepubliek binnen Europa zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef amr_diab het volgende:
Geen paspoort bij je, dan ga je de cel in, een verbod voor scholieren in supermarkten, benzineprijzen die straks de 2 euro gaan halen, maximumsnelheden van 80 km per uur op de snelweg, de nieuwe dure ziektekostenverzekering. Moslimextremisten die vrij spel hebben vanwege de vrijheid van meningsuiting terwijl de foutparkeerder steevast een fikse bon krijgt. Nederland heeft de meeste verkeersboetes ter wereld. Ons land holt achteruit.
Het blijkt vaak dat de gewone burger de dupe is van het nieuwe beleid, de echte criminelen prikken toch wel door de wet en de controles heen. Maar, zou het in het buitenland nu werkelijk beter zijn? Want Nederland is nog steeds een van de rijkste landen ter wereld.
Nee, ik heb niet de mogelijkheid om te emigreren, daar is toch wel enige ambitie voor nodig.
Dude met 80 km kunnen we net zo goed de vijfde versnelling weglatenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mjah vooral die maximumsnelheden zorgen ervoor dat we binnen de kortste keren een bananrepubliek binnen Europa zijn.![]()
mwoahquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef amr_diab het volgende:
Geen paspoort bij je, dan ga je de cel in, een verbod voor scholieren in supermarkten, benzineprijzen die straks de 2 euro gaan halen, maximumsnelheden van 80 km per uur op de snelweg, de nieuwe dure ziektekostenverzekering. Moslimextremisten die vrij spel hebben vanwege de vrijheid van meningsuiting terwijl de foutparkeerder steevast een fikse bon krijgt. Nederland heeft de meeste verkeersboetes ter wereld. Ons land holt achteruit.
Het blijkt vaak dat de gewone burger de dupe is van het nieuwe beleid, de echte criminelen prikken toch wel door de wet en de controles heen. Maar, zou het in het buitenland nu werkelijk beter zijn? Want Nederland is nog steeds een van de rijkste landen ter wereld.
Nee, ik heb niet de mogelijkheid om te emigreren, daar is toch wel enige ambitie voor nodig.
Ja egwel, op naar de volgende hongerwinter in de vierde versnelling dan maar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude met 80 km kunnen we net zo goed de vijfde versnelling weglaten
Als je niet stilstaat bij oorzaken en consequenties ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef McCarthy het volgende:
We zijn niet het rijkst terwijl dat wel makkelijk gekunt had.
Mjah, ik vind ook dat die flitspalen boeven moeten gaan vangen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef longinus het volgende:
Overtredingen zijn nu eenmaal makkelijker aan te pakken dan een misdrijf.
Guernseyquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
mwoah
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2004rank.html
vd westerse landen zijn wij een aardige middenmoter. We zijn niet het rijkst terwijl dat wel makkelijk gekunt had.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
dat zeg ik, middenmoter in de westerse wereld terwijl we natuurlijk op 1 hadden moeten staan.
Zodra de economie weer goed aantrekt en ons handelsbloed weer gaat kriebelen zullen we wel weer stijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
dat zeg ik, middenmoter in de westerse wereld terwijl we natuurlijk op 1 hadden moeten staan.
Ofwel, mensen die niet trots op Nederland zijn, zijn verwende nesten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Monocultuur het volgende:
sommige lui beweren dat we niet mogen klagen omdat we zo'n rijk land zijn enzo. Waarom voelt het dan zo klote. Ik ben niet trots op Nederland. Ik zou eerder trots zijn op een derde wereld land waarbij iedereen de zeilen bij zet om er iets van te maken. Nee ik weet het zeker.
Nederland sucks!
Jij bent er zeker zo eentje die gaat emigreren en alleen maar kan zeiken in plaats van actie te ondernemen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Monocultuur het volgende:
sommige lui beweren dat we niet mogen klagen omdat we zo'n rijk land zijn enzo. Waarom voelt het dan zo klote. Ik ben niet trots op Nederland. Ik zou eerder trots zijn op een derde wereld land waarbij iedereen de zeilen bij zet om er iets van te maken. Nee ik weet het zeker.
Nederland sucks!
amenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:56 schreef Spleasure het volgende:
Geen paspoort bij je, dan ga je de cel in,
identificatieplicht is in andere landen heel normaal. Gewoon even aan wennen.
een verbod voor scholieren in supermarkten,
Ligt aan de scholieren, niet aan de supermarkten, maar is wel een negatief punt idd. Ook hier: volgens mij doet Nederland niet onder voor andere landen
benzineprijzen die straks de 2 euro gaan halen,
We zijn idd duurder dan andere landen, maar ook daar stijgen de benzineprijzen wanneer ze hier stijgen.
maximumsnelheden van 80 km per uur op de snelweg,
zeurpiet
de nieuwe dure ziektekostenverzekering.
geen idee hoe zich dat verhoudt met andere landen
Moslimextremisten die vrij spel hebben vanwege de vrijheid van meningsuiting terwijl de foutparkeerder steevast een fikse bon krijgt.
Appels en peren vergelijken? Let volgende keer op de parkeerbordjes....
Nederland heeft de meeste verkeersboetes ter wereld.
Nederland heeft echter ook zo weinig verkeersdoden dat we orgaandonoren te kort komen. Andere (vergelijkbare) landen hebben vanwege het hogere aantal verkeersdoden genoeg orgaandonoren. Wat wil je liever?
Gek dat je niet zeurt over de files. Volgens mij rijd ik liever met 80 km/uur over de snelweg dan dat ik met 8 km/uur in een file sta ...
Ons land holt achteruit.
overhaaste conclusie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |