abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30325184
Geen paspoort bij je, dan ga je de cel in, een verbod voor scholieren in supermarkten, benzineprijzen die straks de 2 euro gaan halen, maximumsnelheden van 80 km per uur op de snelweg, de nieuwe dure ziektekostenverzekering. Moslimextremisten die vrij spel hebben vanwege de vrijheid van meningsuiting terwijl de foutparkeerder steevast een fikse bon krijgt. Nederland heeft de meeste verkeersboetes ter wereld. Ons land holt achteruit.

Het blijkt vaak dat de gewone burger de dupe is van het nieuwe beleid, de echte criminelen prikken toch wel door de wet en de controles heen. Maar, zou het in het buitenland nu werkelijk beter zijn? Want Nederland is nog steeds een van de rijkste landen ter wereld.

Nee, ik heb niet de mogelijkheid om te emigreren, daar is toch wel enige ambitie voor nodig.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:59:53 #2
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30325315
bekijk het eens over de langere termijn. Dan is de trend omhoog, meer welvaart & hogere levensverwachting.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30325625
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef McCarthy het volgende:
bekijk het eens over de langere termijn. Dan is de trend omhoog, meer welvaart & hogere levensverwachting.
ja en nog langere termijn gaatie toch wel weer naar beneden, we zijn gewoon net in de verkeerde tijd geboren
Gewoon, omdat het kan.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:10:28 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_30325668
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef McCarthy het volgende:
what goes up, must come down
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:10:32 #5
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_30325671
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef amr_diab het volgende:
Geen paspoort bij je, dan ga je de cel in, een verbod voor scholieren in supermarkten, benzineprijzen die straks de 2 euro gaan halen, maximumsnelheden van 80 km per uur op de snelweg, de nieuwe dure ziektekostenverzekering. Moslimextremisten die vrij spel hebben vanwege de vrijheid van meningsuiting terwijl de foutparkeerder steevast een fikse bon krijgt. Nederland heeft de meeste verkeersboetes ter wereld. Ons land holt achteruit.

Het blijkt vaak dat de gewone burger de dupe is van het nieuwe beleid, de echte criminelen prikken toch wel door de wet en de controles heen. Maar, zou het in het buitenland nu werkelijk beter zijn? Want Nederland is nog steeds een van de rijkste landen ter wereld.

Nee, ik heb niet de mogelijkheid om te emigreren, daar is toch wel enige ambitie voor nodig.
Mjah vooral die maximumsnelheden zorgen ervoor dat we binnen de kortste keren een bananrepubliek binnen Europa zijn.
Say your prayers
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:12:48 #6
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_30325747
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Sickie het volgende:

[..]

Mjah vooral die maximumsnelheden zorgen ervoor dat we binnen de kortste keren een bananrepubliek binnen Europa zijn.
Dude met 80 km kunnen we net zo goed de vijfde versnelling weglaten
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_30325783
Wat hebben we het toch slecht hier!
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:15:32 #8
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30325819
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef amr_diab het volgende:

mwoah
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2004rank.html
vd westerse landen zijn wij een aardige middenmoter. We zijn niet het rijkst terwijl dat wel makkelijk gekunt had.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:16:10 #9
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_30325845
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef stukovich het volgende:

[..]

Dude met 80 km kunnen we net zo goed de vijfde versnelling weglaten
Ja egwel, op naar de volgende hongerwinter in de vierde versnelling dan maar.
Say your prayers
pi_30325848
Overtredingen zijn nu eenmaal makkelijker aan te pakken dan een misdrijf.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:17:04 #11
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30325872
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef McCarthy het volgende:

We zijn niet het rijkst terwijl dat wel makkelijk gekunt had.
Als je niet stilstaat bij oorzaken en consequenties ja.

Misschien hadden we dan wel hele hoge eisen van de EU gehad of zo etc. etc.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:17:17 #12
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_30325876
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:16 schreef longinus het volgende:
Overtredingen zijn nu eenmaal makkelijker aan te pakken dan een misdrijf.
Mjah, ik vind ook dat die flitspalen boeven moeten gaan vangen!
Say your prayers
pi_30325948
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef McCarthy het volgende:

[..]

mwoah
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2004rank.html
vd westerse landen zijn wij een aardige middenmoter. We zijn niet het rijkst terwijl dat wel makkelijk gekunt had.
Guernsey
Jersey
British Virgin Islands
Bermuda
San Marino
Cayman Islands

Als we deze "landen" voor het gemak even weglaten, staan we op 14
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:31:20 #14
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30326283
dat zeg ik, middenmoter in de westerse wereld terwijl we natuurlijk op 1 hadden moeten staan.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:35:28 #15
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30326398
Maak er een nummer van, zoiets als '15 miljoen mensen'. Maar dan 17 miljoen mensen, nu gaat het toch echt achteruihuit, allochtonen bij de vleet en het scheelt ze allemaal geen fluihuitt.
etc.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_30326410
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
dat zeg ik, middenmoter in de westerse wereld terwijl we natuurlijk op 1 hadden moeten staan.
Waarom?
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:43:48 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30326651
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef McCarthy het volgende:
Zodra de economie weer goed aantrekt en ons handelsbloed weer gaat kriebelen zullen we wel weer stijgen.

Heck, desnoods steken we in de USA nóg een paar dijkjes door, misschien slepen we nog een aantal contracten binnen.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:44:27 #18
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_30326674
sommige lui beweren dat we niet mogen klagen omdat we zo'n rijk land zijn enzo. Waarom voelt het dan zo klote. Ik ben niet trots op Nederland. Ik zou eerder trots zijn op een derde wereld land waarbij iedereen de zeilen bij zet om er iets van te maken. Nee ik weet het zeker.
Nederland sucks!
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:48:52 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30326788
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Monocultuur het volgende:
sommige lui beweren dat we niet mogen klagen omdat we zo'n rijk land zijn enzo. Waarom voelt het dan zo klote. Ik ben niet trots op Nederland. Ik zou eerder trots zijn op een derde wereld land waarbij iedereen de zeilen bij zet om er iets van te maken. Nee ik weet het zeker.
Nederland sucks!
Ofwel, mensen die niet trots op Nederland zijn, zijn verwende nesten?

Ik moet zeggen dat ik het toch wel tof vind dat het weer 'onze' mensen van Smit zijn die op het moment de boorplatformen van de US weer bijelkaar moeten rapen.
Ik ga naar huis.
pi_30326802
Maar Nederland is toch ook behoorlijk afhankelijk van de import/export...
dus zodra de import/export weer goed op gang komt zal het vanzelf wel beter gaan, wat het ook wel zal gaan....(zie FiPo)
Gewoon, omdat het kan.
pi_30326808
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Monocultuur het volgende:
Nederland sucks!
Jij bent er zeker zo eentje die gaat emigreren en alleen maar kan zeiken in plaats van actie te ondernemen?
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:51:51 #22
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_30326851
actie nemen heeft weinig nut als er een groep is die het verpest.
pi_30326964
Geen paspoort bij je, dan ga je de cel in,
identificatieplicht is in andere landen heel normaal. Gewoon even aan wennen.

een verbod voor scholieren in supermarkten,
Ligt aan de scholieren, niet aan de supermarkten, maar is wel een negatief punt idd. Ook hier: volgens mij doet Nederland niet onder voor andere landen

benzineprijzen die straks de 2 euro gaan halen,
We zijn idd duurder dan andere landen, maar ook daar stijgen de benzineprijzen wanneer ze hier stijgen.

maximumsnelheden van 80 km per uur op de snelweg,
zeurpiet

de nieuwe dure ziektekostenverzekering.
geen idee hoe zich dat verhoudt met andere landen

Moslimextremisten die vrij spel hebben vanwege de vrijheid van meningsuiting terwijl de foutparkeerder steevast een fikse bon krijgt.
Appels en peren vergelijken? Let volgende keer op de parkeerbordjes....

Nederland heeft de meeste verkeersboetes ter wereld.
Nederland heeft echter ook zo weinig verkeersdoden dat we orgaandonoren te kort komen. Andere (vergelijkbare) landen hebben vanwege het hogere aantal verkeersdoden genoeg orgaandonoren. Wat wil je liever?

Gek dat je niet zeurt over de files. Volgens mij rijd ik liever met 80 km/uur over de snelweg dan dat ik met 8 km/uur in een file sta ...

Ons land holt achteruit.
overhaaste conclusie
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:57:53 #24
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_30326994
yep, dus wat je wil zeggen is dat het altijd slechter kan.... het kan dus ook beter!
pi_30327010
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:56 schreef Spleasure het volgende:
Geen paspoort bij je, dan ga je de cel in,
identificatieplicht is in andere landen heel normaal. Gewoon even aan wennen.

een verbod voor scholieren in supermarkten,
Ligt aan de scholieren, niet aan de supermarkten, maar is wel een negatief punt idd. Ook hier: volgens mij doet Nederland niet onder voor andere landen

benzineprijzen die straks de 2 euro gaan halen,
We zijn idd duurder dan andere landen, maar ook daar stijgen de benzineprijzen wanneer ze hier stijgen.

maximumsnelheden van 80 km per uur op de snelweg,
zeurpiet

de nieuwe dure ziektekostenverzekering.
geen idee hoe zich dat verhoudt met andere landen

Moslimextremisten die vrij spel hebben vanwege de vrijheid van meningsuiting terwijl de foutparkeerder steevast een fikse bon krijgt.
Appels en peren vergelijken? Let volgende keer op de parkeerbordjes....

Nederland heeft de meeste verkeersboetes ter wereld.
Nederland heeft echter ook zo weinig verkeersdoden dat we orgaandonoren te kort komen. Andere (vergelijkbare) landen hebben vanwege het hogere aantal verkeersdoden genoeg orgaandonoren. Wat wil je liever?

Gek dat je niet zeurt over de files. Volgens mij rijd ik liever met 80 km/uur over de snelweg dan dat ik met 8 km/uur in een file sta ...

Ons land holt achteruit.
overhaaste conclusie
amen
Gewoon, omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')