Toen ze die kregen stond Tara erin. Maar dat was ook een lekker wijf met een super PB figuur.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Krijgen ze de Playboy weer als cadeautje, net als bij BB1. Daar stond... euh... Sabine in? Of Tara?
Ik heb werkelijk geen idee.. ik dacht Sabinequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Krijgen ze de Playboy weer als cadeautje, net als bij BB1. Daar stond... euh... Sabine in? Of Tara?
Beide dus volgens scanmanquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.. ik dacht Sabine![]()
Sabine was later, maar die liet wel vrij veel zienquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.. ik dacht Sabine![]()
Nu je het zegt. Toen plaatste onze Ruud nog een aantal opmerkingen in de trant van: "Jee man, da's mooi heee"quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Tara stond erin voordat de laatste 3 eruit waren. Die kregen toen die Playboy cadeau, en hebben ze ademloos zitten "lezen" met z'n 3en aan de keukentafel. Dat vond ik wel een mooi beeld.
Jaja, maar ondertussenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb het vast ergens gezien maar niet boeiend genoeg om te onthouden![]()
Effe knuffele met Taraquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Toen plaatste onze Ruud nog een aantal opmerkingen in de trant van: "Jee man, da's mooi heee"
Zie toch echt liever mannen..quote:
Volgens mij komt die duim er nu helemaal niet meer uitquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij komt die duim er nu helemaal niet meer uitAnders kon ze nog op/naast/onder Menno gaan liggen, maar dat wordt nu lastig als ze d'r eieren niet kwijt kan!
Ik volg het niet maar het verschilt toch gewoon per persoonquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef eborn het volgende:
Het gaat in het bad nu over lang of kort haar. Wat mooier staat bij mannen/vrouwen
Maar niemand in het bad heeft echt kort haar. Allemaal half lang tot lang.
Ik erger me er ook aan ja. Het is een kwestie van tijd voor de BB-bewoners zich ook gaan beginnen te ergeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef jalla het volgende:
geeft nattelie wel eens antwoord met een normale stem, ipv dit barbie gedoe?
edit: vind nattelie vel meer de stem dan linda, met lindas stem vind ik eigelijk weinig mis, gewoon brabants doorrookte wiskey stem)
Ik heb ze er echt nog geen enkele keer over gehoord, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet gaat spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:52 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik erger me er ook aan ja. Het is een kwestie van tijd voor de BB-bewoners zich ook gaan beginnen te ergeren.
Werd ook weinig gezegdquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik volg het niet maar het verschilt toch gewoon per persoon![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
BB Tara:
[afbeelding]
http://home.concepts.nl/~thebry/images/other/tara_pb.html
Roel heeft inderdaad geen kort haarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef eborn het volgende:
Het gaat in het bad nu over lang of kort haar. Wat mooier staat bij mannen/vrouwen
Maar niemand in het bad Big Brother heeft echt kort haar. Allemaal half lang tot lang.
* eborn denkt: beginnen de typo's nu alweer *zucht*
Die heeft inderdaad helemaal geen haarquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:54 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Roel heeft inderdaad geen kort haar![]()
Dat was me een potje gróf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er stond een heel verhaal over Tanja in de PB in de metro geloof ik. Dat was wel lachen
Et voila: Hoe gek is Playboy?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was me een potje gróf.![]()
Ik zal het even proberen te vinden, en het dan in het media-topic plaatsen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef jalla het volgende:
chantal is in werkelijkheid allang uit huis maar mag nog af en toe naar binnen omdrankjes rond te delen
Integendeel lijkt me.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef phileine het volgende:
zeg wat is dat nu weer voor een debiele opdracht? Ongetwijfeld bedoeld om Menno en Ingrid een beetje uit elkaar te houden die immers alleen nog maar met elkaar verstrengeld lagen te zijn?
Met als resultaat dat ze over 2 dagen meteen naar de slaapmaker rennen als die sokken uitmogen, om aldaar de vers gesmede band even heftig te consumerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef phileine het volgende:
zeg wat is dat nu weer voor een debiele opdracht? Ongetwijfeld bedoeld om Menno en Ingrid een beetje uit elkaar te houden die immers alleen nog maar met elkaar verstrengeld lagen te zijn?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met als resultaat dat ze over 2 dagen meteen naar de slaapmaker rennen als die sokken uitmogen, om aldaar de vers gesmede band even heftig te consumeren
Hopelijk wordt ze er gauw uitgeschopftquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef mijn23 het volgende:
Die Tanja,gewoon tegen beter weten in in die jacuzzi gaan zitten. ongelovelijk
Want?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef mijn23 het volgende:
Die Tanja,gewoon tegen beter weten in in die jacuzzi gaan zitten. ongelovelijk
Ze was al gewaarschuwd door Big brother dat ze beter niet in de jacuzzi kon gaan ivm bacteriegevaar.is algemeen bekend als je zwanger bent.quote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef Anitra het volgende:
Je mag niet in een bad gaan zitten als je vliezen gebroken zijn!!! Dan pas is er gevaar voor infectie!!!
Zo als het bad nu staat is het niet gevaarlijk of waty dn ook, pas als de jets aan gaan moet ze er uit. Zoals nu alleen het midden kan makkelijk!!!
Dan moeten ze ook per direct het zwangere zwemmen afschaffen in alle zwembaden in Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ze was al gewaarschuwd door Big brother dat ze beter niet in de jacuzzi kon gaan ivm bacteriegevaar.is algemeen bekend als je zwanger bent.
ja ja ik weet het nu welquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook per direct het zwangere zwemmen afschaffen in alle zwembaden in Nederland
ha ah, scherp gevondenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook per direct het zwangere zwemmen afschaffen in alle zwembaden in Nederland
Ja ik had het ook al vaker in mijn leven gehoord dat het niet zo goed was,in een jacuzzi dan. Niet dat het me verder wat interesseerd ,laat haar maar lekker zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef phileine het volgende:
ja maar in zwembaden zit chloor, en in die jacuzzi niet, maar volgens mij loopt het verder ook wel los met de risico's. Maar goed, als je rookt als een ketter verwacht ik niet dat je onder de indruk bent van andere risico's toch?
Waarom zouden ze elkaar zat zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef jalla het volgende:
zijn menno en ingrid elkaar nog niet zat![]()
rob aan koken in de keuken met nattelie
nou, hele dag zo tegenover elkaar en niks kunnen doen, dan proberen elkaar te vermaken, zou behoorlijk gek worden van diegene die steeds tegenover me zatquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze elkaar zat zijn?
Nouja ik zou het persoonlijk niet vervelend vinden de hele dag tegen Menno aan te moeten kijken hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:55 schreef jalla het volgende:
[..]
nou, hele dag zo tegenover elkaar en niks kunnen doen, dan proberen elkaar te vermaken, zou behoorlijk gek worden van diegene die steeds tegenover me zat
Buiten, vlak bij de buitendeur van het huis.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:55 schreef Marrije het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Ingrid en Menno precies zitten? Ik zie ze niet...
Ja, dat moeten ze volhouden tot donderdagavond 21:00. Ze moeten gedragen worden door hun medebewoners. Eieren moeten namelijk heel blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie dat ze de eieren nu aan de onderkant v/d sokken gedaan hebben. Heeft BB ze daar op gewezen?
Thanks, gevonden op stream 3. Zijn ze de jacuzi al in geweest met eieren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Buiten, vlak bij de buitendeur van het huis.
ha ha, begrijp dat wel van vrouwenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja ik zou het persoonlijk niet vervelend vinden de hele dag tegen Menno aan te moeten kijken hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks, gevonden op stream 3. Zijn ze de jacuzi al in geweest met eieren?
eerst hadden ze de eieren aan de bovenkant. dat vond ik al zo raar, zo heeft het natuurlijk geen nut. Dit lijkt er meer opquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef schatje het volgende:
Eieren moeten namelijk heel blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |