Integendeel lijkt me.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef phileine het volgende:
zeg wat is dat nu weer voor een debiele opdracht? Ongetwijfeld bedoeld om Menno en Ingrid een beetje uit elkaar te houden die immers alleen nog maar met elkaar verstrengeld lagen te zijn?
Met als resultaat dat ze over 2 dagen meteen naar de slaapmaker rennen als die sokken uitmogen, om aldaar de vers gesmede band even heftig te consumerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:26 schreef phileine het volgende:
zeg wat is dat nu weer voor een debiele opdracht? Ongetwijfeld bedoeld om Menno en Ingrid een beetje uit elkaar te houden die immers alleen nog maar met elkaar verstrengeld lagen te zijn?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met als resultaat dat ze over 2 dagen meteen naar de slaapmaker rennen als die sokken uitmogen, om aldaar de vers gesmede band even heftig te consumeren
Hopelijk wordt ze er gauw uitgeschopftquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef mijn23 het volgende:
Die Tanja,gewoon tegen beter weten in in die jacuzzi gaan zitten. ongelovelijk
Want?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef mijn23 het volgende:
Die Tanja,gewoon tegen beter weten in in die jacuzzi gaan zitten. ongelovelijk
Ze was al gewaarschuwd door Big brother dat ze beter niet in de jacuzzi kon gaan ivm bacteriegevaar.is algemeen bekend als je zwanger bent.quote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:45 schreef Anitra het volgende:
Je mag niet in een bad gaan zitten als je vliezen gebroken zijn!!! Dan pas is er gevaar voor infectie!!!
Zo als het bad nu staat is het niet gevaarlijk of waty dn ook, pas als de jets aan gaan moet ze er uit. Zoals nu alleen het midden kan makkelijk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |