SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Christmas InvasionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.01 New Earth:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.02 Tooth and Claw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.03 School Reunion:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.04 The Girl in the Fireplace:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.05 ???? 1/2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.06 ???? 2/2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.07 ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.08 The Satan Pit 1/2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.09 ???2/2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.10 ????
2.11 ???? (geschreven door Stephen Fry)
2.12 Army of Ghosts 1/2
2.13 ???? 2/2
De Tardis DVD Box
Releasedate: 21 November 2005
De extra's zijn o.a.:quote:Commentary on each episode
Russell T. Davies' video diary of the first week of filming"
"Billie Piper's own camcorder footage".
"Episode-specific featurettes" :
"Deconstructing Big Ben"
"Destroying the Lair",
"Blitzing London",
"Designing Doctor Who"
"Building the Emperor Dalek".
highlights of the first series of Confidential.
DVD-exclusive episode of Doctor Who Confidential
a "sneak preview" of Series TwoYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Persbericht BBCquote:Captain Jack gets his own show.
Torchwood will debut on BBC Three late next year. Created by Russell T Davies it stars John Barrowman as Captain Jack.
"Torchwood will be a dark, clever, wild, sexy, British crime/sci-fi paranoid thriller cop show with a sense of humour - the X Files meets This Life," says Russell T Davies.
"It's a renegade bunch of investigators charged by the British government to find alien technology that has fallen to Earth," BBC Three controller Stuart Murphy told The Independent.
The show will be set in Cardiff, and will be 13 45-minute episodes, transmitting between series of Doctor Who. Confirmed writers include Sapphire and Steel creator PJ Hammond.
OMG..geweldig dit
You know when you close your eyes and wish for something?
![]()
![]()
Oh, ik lees net ditDat zal ik dus nooit te zien krijgen.quote:Torchwood is a BBC Wales commission for BBC THREE.![]()
![]()
downloadquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:23 schreef Thomper het volgende:![]()
Oh, ik lees net dit
[..]
Dat zal ik dus nooit te zien krijgen.![]()
of ik laat t opnemen door vrienden
morgen tussen 22.00 en 22.30 op BBC1 tijdens Children in Need.
Een mini-episode met de Doctor en Rose direct na de regeneration!!
Niet vergeten dus
Eerste foto v/d Cybermen:
Children in Need episode
Het is maar 5 minuten maar godverdomme wat goed!
Ik mis Christopher wel maar ben ZO benieuwd naar deze doctor!You know when you close your eyes and wish for something?
Een wat late reactie, maar heb hem inderdaad ook gezien. David Tennant is een meer dan waardige nieuwe Doctor.![]()
Overigens is gisteren op de Belgische zender Één de eerste aflevering van The New Series ook uitgezonden; iedere zaterdag daar nu om 15:55![]()
Ik heb slecht nieuws. De ontwerper van de nieuwe Cyberman is Brian Hitch.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerste foto v/d Cybermen:
[afbeelding]
Brian Hitch werkt voor een bedrijf genaamd Marvel.
Marvel publiceert stripboeken.
Stripboeken zoals The Hulk, Spiderman, X-men, maar ook Iron Man.
Brian Hitch is een tekenaar voor Marvel en tekent The Ultimates.
The Ultimates hebben een versie van Iron Man, door Brian Hitch ontworpen en gebaseerd op een ander ontwerp van Iron Man.
Brian Hitch is niet een van de meest originele figuren zo blijkt...
Ultimate Iron man: http://www.comicbookresou(...)ateironman_hitch.jpg
Iron Man klassiek: http://www.marveldatabase.com/wiki/images/2/25/Iron_Man_002.jpg
en een gecombineerde versie van Cyberman en Iron Man: http://www.comicbookresou(...)itg/ironcyberman.jpgHunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!![]()
en belgie zendt sinds gisteren het eerste seizoen uitHunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!![]()
Achja..Ik vind m dr stoer uitzien en daar gaat t om..quote:Op zondag 27 november 2005 16:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws. De ontwerper van de nieuwe Cyberman is Brian Hitch.
Brian Hitch werkt voor een bedrijf genaamd Marvel.
Marvel publiceert stripboeken.
Stripboeken zoals The Hulk, Spiderman, X-men, maar ook Iron Man.
Brian Hitch is een tekenaar voor Marvel en tekent The Ultimates.
The Ultimates hebben een versie van Iron Man, door Brian Hitch ontworpen en gebaseerd op een ander ontwerp van Iron Man.
Brian Hitch is niet een van de meest originele figuren zo blijkt...
Ultimate Iron man: http://www.comicbookresou(...)ateironman_hitch.jpg
Iron Man klassiek: http://www.marveldatabase.com/wiki/images/2/25/Iron_Man_002.jpg
en een gecombineerde versie van Cyberman en Iron Man: http://www.comicbookresou(...)itg/ironcyberman.jpg
En (yay) dat Één het nu uitzend.. kan ik weer genieten t/m kerst
Nog een klein weekje, en dan is het tijd voor The Christmas Invasion
Nu al twee teasers van niks en een heel erg toffe trailer, te zien op http://www.bbc.co.uk/doctorwho![]()
![]()
Geweldig ze hebben een countdown op de site....quote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef Thomper het volgende:
Nog een klein weekje, en dan is het tijd voor The Christmas Invasion
Nu al twee teasers van niks en een heel erg toffe trailer, te zien op http://www.bbc.co.uk/doctorwho
Het ziet er weer leuk uit....![]()
Iemand de Radio Times gekocht?You know when you close your eyes and wish for something?
Ik zie wel weer uit naar de nieuwe afleveringen."I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme![]()
Ja, abonnee zelfs.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand de Radio Times gekocht?¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ![]()
Nog 3 dagen
Er zou weer een nieuwe trailer te zien zijn op de BBC, ik kijk regelmatig om hem op te pikken, maar nog niks.
Stomme BBC heeft hem ook nog niet online gezet.![]()
![]()
Ik moet de Radio Times nog kopenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:02 schreef Thomper het volgende:
Er zou weer een nieuwe trailer te zien zijn op de BBC, ik kijk regelmatig om hem op te pikken, maar nog niks.
Stomme BBC heeft hem ook nog niet online gezet.
Vandaag is t zover
Yay!
Hebben jullie het interview van David Tennant door Jonathan Ross gezien? Tennant zou graag voor twee seizoenen blijven.![]()
Whoei!![]()
3 seizoenen zelfs werd er bedoeldquote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Yay!
Hebben jullie het interview van David Tennant door Jonathan Ross gezien? Tennant zou graag voor twee seizoenen blijven.![]()
Whoei!
Hij heeft een contract voor 2 seizoenen sowieso en doelde dus op een eventueel 3e seizoen.You know when you close your eyes and wish for something?
yay
DOCTOR WHO?
Fucking bloody geniaal!
Jesus...morgen weer kijken
Heel erg tof, zeker toen Tennant 'wakker' werd. De humor.quote:Op zondag 25 december 2005 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fucking bloody geniaal!
Jesus...morgen weer kijken![]()
![]()
![]()
I ..want you..to shut op
Oh hold on..that's the Lion King
geweldige afl weer, super lijkt ook die volgende. ik sta bijna te janken als de openingstune begint :-)ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago![]()
het was een compilatie van het hele nieuwe seizoen hequote:Op zondag 25 december 2005 21:07 schreef Fidelio het volgende:
geweldige afl weer, super lijkt ook die volgende. ik sta bijna te janken als de openingstune begint :-)
kutquote:Op zondag 25 december 2005 11:50 schreef cptmarco het volgende:
*video ingeprogrameerd heeft.....![]()
kut
kut
![]()
![]()
video met m'n slaperige kop vanochtend verkeerd ingeprogrameerd.... BBC2 ipv BBC1![]()
![]()
Nu moet ik tot 1 januari wachten tot dat BBC3 deze aflevering uitzendt.....![]()
*kuch*downloaden*kuch*quote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kut![]()
kut
kut
![]()
![]()
video met m'n slaperige kop vanochtend verkeerd ingeprogrameerd.... BBC2 ipv BBC1![]()
![]()
Nu moet ik tot 1 januari wachten tot dat BBC3 deze aflevering uitzendt.....
Ik moet nog wel erg wennen aan David Tennant als de nieuwe Doctor, maar hij lijkt me wel grappig![]()
![]()
Wauw, Torchwood. Damn.![]()
Ik vind David Tennant nu al fantastisch.
Die sjaal die hij om had tijdens de garderobescene! Helemaal old skool.![]()
![]()
Zo, net ook even gedownload, gelukkig heb ik een snelle bron.
Maar wat me meteen al bij de beginscene opvalt als de Tardis landt je meteen alweer een hoop grafitti te zien krijgt, zelfs Bad wolf is weer aanwezig.![]()
Vanavond de Christmas Invasion gezien, was een goeie aflevering. Shit alleen dat het nieuwe seizoen pas ergens in het voorjaar uitgezonden wordt . . .![]()
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
Maar liefst 9.8 miljoen kijkers die naar Doctor Who hebben gekeken.
bronquote:BBC wins Christmas TV ratings war
Christmas Day marked Shane Richie's EastEnders exit
The BBC has topped the Christmas Day TV ratings with EastEnders being the most watched show, just ahead of Doctor Who.
EastEnders attracted a peak audience of 11m, compared to 9.8m for Doctor Who. Around 9.8m also tuned in for ITV1's top-rated show, Coronation Street.![]()
Wow!You know when you close your eyes and wish for something?
Wat is nou precies het verschil tussen The Christmas episode en The attack of the Graskes? Of is dat dezelfde aflevering?..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer![]()
Volgens mij zijn dat twee, op zichzelf staande afleveringen . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen The Christmas episode en The attack of the Graskes? Of is dat dezelfde aflevering?Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
de 2e was een heel stom minispelletje wat niet veel meer was dan een spelletje op een Disney DVDquote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen The Christmas episode en The attack of the Graskes? Of is dat dezelfde aflevering?
Attack of the Graske is best grappig om naar te kijken...... Je moet The Doctor helpen om de aarde te redden....![]()
en beetje off topic maar is er ondertussen al meer informatie over doctor who op nederlandse televisie? er waren wat geruchten over maart 2006 op nederland 3, is dat nog steeds zo en bij welke omroep?![]()
VPRO toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:14 schreef boneyard het volgende:
en beetje off topic maar is er ondertussen al meer informatie over doctor who op nederlandse televisie? er waren wat geruchten over maart 2006 op nederland 3, is dat nog steeds zo en bij welke omroep?You know when you close your eyes and wish for something?
heb de vpro maar even gemaild en die zeiden dit:
Er zal inderdaad een hele nieuwe serie van Dr.WHO uitgezonden worden op Nederland 3.
De exacte uitzenddatum is nog niet bekend. Het zou kunnen dat dit eind mei is, maar dat is nog helemaal niet zeker.![]()
Nah..da's lekker..misschien beginnen ze wel in oktober ofzo,en dan de Xmas invasion en seizoen 2 erachter aan in 1x?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef boneyard het volgende:
heb de vpro maar even gemaild en die zeiden dit:
Er zal inderdaad een hele nieuwe serie van Dr.WHO uitgezonden worden op Nederland 3.
De exacte uitzenddatum is nog niet bekend. Het zou kunnen dat dit eind mei is, maar dat is nog helemaal niet zeker.
Hoop wel dat ze t een beetje goed progammeren..
Zaterdagavond om 19 uur ofzo
Ik wil wel dat het goed scoort en denk dat het voor Paul de Leeuw best goed kan scoren..zondagavond is meestal te laat en het is wel echt een "familieserie"quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef cptmarco het volgende:
doe maar op de zondagavond.....You know when you close your eyes and wish for something?
Ben ik de enige, die em maar matig vond? Meer dan de helft van de ep slaapt de doctor en als ie wakker wordt moet je nog wennen aan die nieuwe kop en voor je het wist was et afgelopen. Vond het ook erg flauw, dat de aliens aan het bluffen waren.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik vond m erg sterkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef Slayage het volgende:
Ben ik de enige, die em maar matig vond? Meer dan de helft van de ep slaapt de doctor en als ie wakker wordt moet je nog wennen aan die nieuwe kop en voor je het wist was et afgelopen. Vond het ook erg flauw, dat de aliens aan het bluffen waren.
Watcha sayin dude?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Da's de DVD cover, maar er is nog steeds geen definitieve uitzenddatum
Van serie 2? Werd wel tijd zeg!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Da's de DVD cover, maar er is nog steeds geen definitieve uitzenddatumIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Eind April schijnt nu de datum te zijn, maar nix definitiefs nog van de BBC uitquote:
Op BBC site staat dit,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eind April schijnt nu de datum te zijn, maar nix definitiefs nog van de BBC uit
Doctor Who returns to BBC ONE in the Spring, and comes to the SCI FI Channel in the US from March.
Zou wel gek zijn als ie in de VS eerder draait als op de BBC, dus wie weet misschien nog een paar weekjes
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
de US krijgt nu serie 1 met Christopher Eccleston pas he?You know when you close your eyes and wish for something?
Dan klinkt het wel logischer ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de US krijgt nu serie 1 met Christopher Eccleston pas he?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik ga Eccleston missen, maar de nieuwe dokter was ook wel aardig.
Toen hij eenmaal wakker was dan...![]()
![]()
quote:Two Top Names Join the Team
Highly acclaimed actors Marc Warren and Shirley Henderson have joined the cast of episode 10 of the new series of Doctor Who, working alongside the previously-announced Peter Kay.
Marc Warren is currently back on our screens every Friday night on BBC One as conman Danny Blue in the hit series Hustle. Marc's long and varied career includes TV series Clocking Off, Band of Brothers and State of Play (for which he won a Royal Television Society award for Best Actor).
Also appearing in this superb episode is Shirley Henderson, a renowned Scottish actress who's appeared in TV shows as diverse as Hamish Macbeth and the recent adaptation of Shakespeare's The Taming of the Shrew.
Shirley's also appeared in some of the biggest movie hits of recent years, including the Bridget Jones films (as Bridget's emotional friend Jude) and as the toilet-bound ghost Moaning Myrtle in the Harry Potter series.
Previously announced guest stars for the forthcoming second series of Doctor Who include Pauline Collins, Maureen Lipman, Anthony Head, Sophia Myles, Roger Lloyd-Pack, Andrew Hayden-Smith, Will Thorp and Tracy-Ann Obermanquote:Peter Kay, one of Britain's best-loved comedians is the latest star to be cast in the eagerly awaited series two of Doctor Who.
However, Peter will be swapping his trade mark gags for more serious acting, when he steps into the role of the cold and powerful Victor Kennedy later this month.
Russell T Davies says on the casting: "We are delighted to welcome Peter onboard the TARDIS! Casting of Peter came about after he wrote me the most brilliant letter to say how much he'd enjoyed Series One of Doctor Who. From, that point on, we started talking about a guest appearance. However, this is not a comedy turn. Peter is a versatile actor who has appeared in Paul Abbott's Butterfly Collectors and The Secret Life of Michael Fry."You know when you close your eyes and wish for something?
30 maart word de datum bekend wanneer de nieuwe serie begint!You know when you close your eyes and wish for something?
Dat is goed nieuws!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
30 maart word de datum bekend wanneer de nieuwe serie begint!![]()
15 April begint de serie!!!You know when you close your eyes and wish for something?
Nog 3 weekjes wachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
15 April begint de serie!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
15 April begint de serie!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
15 April begint de serie!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Je kinderserie is anders behoorlijk volwassen geworden.
Ben wel blij dat ze eindelijk weer verder gaan, ik hou nooit zo van lange pauzes tussen series.
Bij the 4400 is dat ook zo irritant, heb je beide seizoenen gedownload zoadat je ze snel allemaal kan kijken, moet je tot ergens in september wachten tot seizoen 3
Ik ben geloof ik te ongeduldig.![]()
ja het is zo stom dat ze niet gewoon alle aflevering van een serie van meerdere seizoen in een keer opnemen en allemaal downloadbaar maken.
ik wacht nog steeds tot de vpro eindelijk seizoen 1 van die nieuwe doctor who een keertje uitgaat zenden.![]()
Mwah volwassen? Zag ik llaatst nou een killer Kerstboom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:27 schreef SiGNe het volgende:
Je kinderserie is anders behoorlijk volwassen geworden.
-Rabia Al-Basri![]()
http://www.bbc.co.uk/doctorwho/classic/webcasts/
tekenfilm versie
[ Bericht 5% gewijzigd door dvdfreak op 29-03-2006 23:16:35 ]![]()
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:24 schreef Slayage het volgende:
Derde seizoen komt er ook aan voor The Doctor![]()
http://news.bbc.co.uk/1/hi/wales/4858010.stm![]()
![]()
The Doctor weer in de problemen![]()
-Rabia Al-Basri![]()
![]()
Nog iets meer dan 2 uurtjes
Gelijk Confidential er achter aan
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nog iets meer dan 2 uurtjes
Gelijk Confidential er achter aan![]()
![]()
Ben echt blij dat ik bij een vriend BBC 3 kan zien
BBC1 bedoel je?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben echt blij dat ik bij een vriend BBC 3 kan zien
Ik heb in elk geval m'n wekker alvast gezet om 20:15![]()
nee BBC 3 voor Doctor Who Confidentialquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
BBC1 bedoel je?
Ik heb in elk geval m'n wekker alvast gezet om 20:15
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: