3 seizoenen zelfs werd er bedoeldquote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Yay!
Hebben jullie het interview van David Tennant door Jonathan Ross gezien? Tennant zou graag voor twee seizoenen blijven.![]()
Whoei!
Heel erg tof, zeker toen Tennant 'wakker' werd. De humor.quote:Op zondag 25 december 2005 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fucking bloody geniaal!
Jesus...morgen weer kijken
het was een compilatie van het hele nieuwe seizoen hequote:Op zondag 25 december 2005 21:07 schreef Fidelio het volgende:
geweldige afl weer, super lijkt ook die volgende. ik sta bijna te janken als de openingstune begint :-)
kutquote:Op zondag 25 december 2005 11:50 schreef cptmarco het volgende:
*video ingeprogrameerd heeft.....
*kuch*downloaden*kuch*quote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kut![]()
kut
kut
![]()
![]()
video met m'n slaperige kop vanochtend verkeerd ingeprogrameerd.... BBC2 ipv BBC1![]()
![]()
Nu moet ik tot 1 januari wachten tot dat BBC3 deze aflevering uitzendt.....
bronquote:BBC wins Christmas TV ratings war
Christmas Day marked Shane Richie's EastEnders exit
The BBC has topped the Christmas Day TV ratings with EastEnders being the most watched show, just ahead of Doctor Who.
EastEnders attracted a peak audience of 11m, compared to 9.8m for Doctor Who. Around 9.8m also tuned in for ITV1's top-rated show, Coronation Street.
Volgens mij zijn dat twee, op zichzelf staande afleveringen . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen The Christmas episode en The attack of the Graskes? Of is dat dezelfde aflevering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |