Sorry moest even weg,quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Champagne ?
een insectezoeker denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 13:29 schreef Chielus het volgende:
wtf is een entomologist?
De inkoppertjes waaien altijd ongemerkt voorbij.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Darn mis ik een Michael Ironside vraag!
Volgens Moviemeter heeft hij 'm iig. niet gezien.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Sokolsky ook geen idee?
Jij kunt op moviemeter zien wat Sokolsky aan films tot zich genomen heeft?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Moviemeter heeft hij 'm iig. niet gezien.
+ Corrina Corrinaquote:Op donderdag 8 september 2005 12:03 schreef ArtyShock het volgende:
Laat ik daar eens op verder gaan...
- Revolver
- Goodfellas
- Mystic River
- Identity
- Narc
- Cop Land
Blow
Operation Dumbo
Escape from Absolom
Turbulence
unforgettable
Ah nee! Niet elf!
Waagt stiekem nog een poging want Mystic river klopt volgens mij niet. Herinner me Sean Penn, Tim Robbins, Laurence Fishburne, Kevin Bacon en Eli Wallach maar geen Ray.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:03 schreef ArtyShock het volgende:
Laat ik daar eens op verder gaan...
- Revolver
- Goodfellas
- Identity
- Narc
- Cop Land
Blow
Operation Dumbo
Escape from Absolom
Turbulence
unforgettable
Ah nee! Niet elf!
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef RuneRose het volgende:
is dat Keira Knightley ofzo? :S
Geen idee wat die upcoming kneukfilm met Keira is Sokolsky?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:56 schreef Sokolsky het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat nu die film van EricusMaximus was.
Ranja +1quote:Op donderdag 8 september 2005 15:07 schreef ranja het volgende:
Domino?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |