quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef Gargoylesla het volgende:
Normaal gesproken houd ik me niet zo heel erg bezig met de politiek heb druk leven werk meer als 40 uur in de week tijd dat ik over heb besteed ik aan me vriendin en vrienden.
Argumenten op ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:01 schreef harrie1 het volgende:
[..]
jaaa duiden lijk
de vorige kabinetten waren zo slecht
deze ruimen het op
maar er komen nog veel meer hangmatters bij
erg duidenlijk
de hele wereld heeft respect voor het polder model van paars !
het ligt nooit aan de minister
ich habbe es nicht bla bla bla
![]()
![]()
![]()
sorry voor de onduidenlijkheidquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef Labtech het volgende:
[..]
Weleens van de Trias Politca gehoord ?[
[..]
De bouwfraude speelde zich ook onder andere kabinetten af. Bovendien, leg de hele bouwsector maar eens een forse boete op. Wie gaat uiteindelijk de boete betalen:
1) De klant van de bouwondernemingen: Woningbouwcorporaties, andere bedrijven, de overheid. Wie betaald hun rekeningen ? De burger.
2) Door de boetes kan dat geld door de ondernemingen niet geinvesteerd worden in mensen en machines, kan de concurrentie met buitenlandse bedriijven niet aan, gaat failliet, en Jan-met-de-Bouwvakkerspet staat op straat...
Moet ik nog even doorgaan waarom het soms beter is om te schikken ?
[..]
wat vindt je van:
wie jat gaat in het gevang?
ze hebben miljarden gevangen dus die moeten terug komen
of mag ik jou knip jatten en omdat ik geen werk heb hoef ik maar 1:100 terug betalen?
wie denk je dat er nu betaald heeft?
DE BURGER JAN MET DE PET
Tja dat kun je roepen, maar geef jij maar eens wat sluitende bewijzen die voor een RECHTER ook aantonen dat Balkenende CS zich aan landverraad hebben schuldig gemaakt. Of wil je een volksgerecht ?
[..]
dat volksrecht is er al
WIJ HET VOLK REGEREN
ik ben het met ts eens oprotten met zakkenvullers die niet weten waar ze mee bezig zijn
Tuurlijk willen de mensen geen gekloot, maarik voorspel je dat ze met de, voor dat vakgebied, onkundige mensen uit de praktijk, die niet veel verder kunnen kijken dan hun eigen bouwput.(met alle respect overigens voor mensen in bouw...Maar een uitvoerder maakt GEEN kans als minister, uitzonderingen daargelaten)
(overigens komen er meer ministers uit de praktijk dan je denkt, maar goed, niemand doet meer enig onderzoek voordat hij/zij begint te blaten)
en die uitzonderingen moet je zoeken een aanstellen (mits ze willen)
ik weet dat er ook een hoop uit de praktijk komen
maar hoeveel komen r uit de praktijk en hebben het daar ook verprutst?
Kom dan eens met voorbeelden inplaats van dat loze "zakkenvullers die niet weten waar ze mee bezig zijn' Namen wil ik horen, en acties, en een verband waarom dan juist DEZE minster moet aftreden...Zeg maar datgene wat ze in de kamer doen als er een motie van wantrouwen op tafel komt.. En hoe defineer je "niet weten waar ze mee bezig zijn?"quote:ik ben het met ts eens oprotten met zakkenvullers die niet weten waar ze mee bezig zij
Prima zaakquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef Labtech het volgende:
[..]
En niet te vergeten, om 4 uur 's middags naar huis. Je denkt toch niet dat ik langer dan 36 uur per week ga werken?
Jiji gelooft nog dat "werk" het probleem is over 5 a 10 jaar ? LOL, "mensen" zijn dan het probleem, beter gezegd het gebrek eraan.quote:Prima zaak
zo creeer je weer meer werk voor anderen!
Wie neemt er nu nog kinderen in deze tijd?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:29 schreef Labtech het volgende:
[..]
Jiji gelooft nog dat "werk" het probleem is over 5 a 10 jaar ? LOL, "mensen" zijn dan het probleem, beter gezegd het gebrek eraan.
Maar ik doelde dus op de 36 uur per week die voor een normale werknemer heilig is, maar in het woordenboek van een minister niet voorkomt. Dat ben je nl 24/7.
om even snel te reageren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:29 schreef Labtech het volgende:
[..]
Jiji gelooft nog dat "werk" het probleem is over 5 a 10 jaar ? LOL, "mensen" zijn dan het probleem, beter gezegd het gebrek eraan.
Maar ik doelde dus op de 36 uur per week die voor een normale werknemer heilig is, maar in het woordenboek van een minister niet voorkomt. Dat ben je nl 24/7.
Eerste verhoging in, ik dacht 7, jaar..quote:
Zolang dat bedrijfsleven niet beslist over onze levens moeten ze het lekker zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Labtech het volgende:
De verhoging gaat pas de volgende kabinetsperiode in, omdat het huidige kabinet niet zijn eigen salaris wil verhogen.
FF voor de duidelijkheid..
Ok, en vind je 122.00 euro bruto een erg hoog salaris als je het vergelijkt met salarissen in het bedrijfsleven ?
Nee, maar de linkervleugel is van mening dat een land ook wel bestuurd kan worden door goedbedoelende idealisten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Labtech het volgende:
De verhoging gaat pas de volgende kabinetsperiode in, omdat het huidige kabinet niet zijn eigen salaris wil verhogen.
Ok, en vind je 122.00 euro bruto een erg hoog salaris als je het vergelijkt met salarissen in het bedrijfsleven ?
Dit is zonder toekomingen en onkosten vergoeding he...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Labtech het volgende:
Goh, hoe rijm je dat dan met een spoeddebat wat tot 4 uur 's nachts duurt ? En de afspraak om 8 uur de volgende dag met de ambassadeur van Zweden kan echt niet verzet worden...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
om even snel te reageren.
Een minister gaat ook uit van een 36 urige werk week.
Dan is hij slecht voorgelicht. In de praktijk gaat hij dat toch echt niet redden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Gargoylesla het volgende:
GElukkig doen ze dat niet "zomaar'. Weleens een debat gevolgd ? Laat maarr, ik weet het antwoord denk ik wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zolang dat bedrijfsleven niet beslist over onze levens moeten ze het lekker zelf uitzoeken
Maar ministers die zelf niet weten hoe hun inkomen uit te geven, mogen van mij niet alles zomaar verlagen voor de bevolking.
Om boodschappen mee te doen niet. Voor de verantwoordelijkheid die gedragen wordt wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Dit is zonder toekomingen en onkosten vergoeding he...
Dus jij vindt dit weinig ???
Ik zeg toch ze gaan uit van een 36 urige werkweek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef Labtech het volgende:
[..]
Goh, hoe rijm je dat dan met een spoeddebat wat tot 4 uur 's nachts duurt ? En de afspraak om 8 uur de volgende dag met de ambassadeur van Zweden kan echt niet verzet worden...
Het is zeker niet "weinig geld", maar ik vind dit ook zeker geen vorstelijk salaris zoals jij het in je OP stelde. Bovendien plaatste je je stelling zonder maar een flauw benul van het exacte bedrag te hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Dit is zonder toekomingen en onkosten vergoeding he...
Dus jij vindt dit weinig ???
Nee Balkenende dat kijk ik niet meer want ik val er in slaap!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Labtech het volgende:
[..]
GElukkig doen ze dat niet "zomaar'. Weleens een debat gevolgd ? Laat maarr, ik weet het antwoord denk ik wel.
Verantwoordelijkheid die gedragen wordt.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om boodschappen mee te doen niet. Voor de verantwoordelijkheid die gedragen wordt wel.
Nou, bij deze is de discussie wat mij betreft wel afgelopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
om even snel te reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |