Ik weet het wel bijna zekerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zouden ze dat bedoelen ? zeekoeien eten slakan me niet voor stellen
Ik vind het een van de leukste programma's van Talpa, wat een helden zijn het ook he. Schitterendquote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
774.000 kijkers voor Gerard en Gordon![]()
![]()
Geweldig toch, best bekeken programma van Talpa gisteravond![]()
![]()
Mee eens, geweldige programma...John mag dit programma niet weg laten in zijn zenderquote:Ik vind het een van de leukste programma's van Talpa, wat een helden zijn het ook he. Schitterend
Ja, maar weet iemand al hoe lang de serie gaat lopen? Ik denk niet dat je dit oneindig lang vol kunt houden, dit concept.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, geweldige programma...John mag dit programma niet weg laten in zijn zender![]()
Mooi dan past het op 1 dvd.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef DarcMarc het volgende:
Nog twee afleveringen en dan stopt het
13 sep20:30
Aflevering 5
20 sep20:30
Aflevering 6
mwa, ik vind 5 afl. wel goed... het is bijna iedere uitzending hetzelfdequote:Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, ik snap het ook nietJoling&Gordon over de vloer loopt heel goed.
![]()
![]()
waarom moet er dan iets veranderen?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef keijz het volgende:
[..]
mwa, ik vind 5 afl. wel goed... het is bijna iedere uitzending hetzelfde
Van mij had dat langer mogen durenquote:mwa, ik vind 5 afl. wel goed... het is bijna iedere uitzending hetzelfde![]()
dat was anders ook heel grappig hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel joh samen zijn ze grappig, ben blij dat rene froger er niet meer bij zit, ze deden eerst toch met z'n 3en een programma? nooit gezien zelfs, dit is vele malen beter, het zijn toch 2 homo's saampies die lopen te mekkeren
Ja oke, maar dat is meer leedvermaak!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel joh samen zijn ze grappig, ben blij dat rene froger er niet meer bij zit, ze deden eerst toch met z'n 3en een programma? nooit gezien zelfs, dit is vele malen beter, het zijn toch 2 homo's saampies die lopen te mekkeren
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:26 schreef Ole het volgende:
Het is tot nu toe het enige programma van Talpa dat ik meer dan één keer heb gekeken. En dan ook helemaal heb gekeken.
jep, de toppers live.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:22 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is meer leedvermaak!Ook leuk om te zien, vooral omdat het eigenlijk allebei net kleine meisjes zijn.
Ja ze traden toch met z'n drieën op ofzo?
Ja, ik baal er ook van, bahhquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
de aflevering op internet staat er niet helemaal op
sterker nog, die aflevering duurt maar 10 minuten
GVD![]()
Dat baal ik ookquote:
Een "voorstukje" van Aflevering 6 zat al in Over de Toppers... dat was ook al hilarischquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Aflevering 5: Vinkenslag.
Afelvering 6: Boottocht op de Rijn met bejaarden.
Nee, de laatste is een bootreisje met bejaarden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:46 schreef Repeat het volgende:
volgende week dus vinkenslag en dat is dan gelijk de laatste?
Nijlpaardenbassin ookquote:Op woensdag 7 september 2005 11:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet het wel bijna zeker
Nooit in de dierentuin naar het zeekoeienbasin geweest? Zag er ongeveer net zo uit als dat bubbelbad, behalve dat het bij de zeekoeien vol sla ligt
Hahahahaquote:Op zondag 11 september 2005 03:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik had wel veel meer balkjes over de ogen verwacht en dat viel me toch nog mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |