Ja vond ik ook, het was wat serieuzer. Ik vond ook dat Gerard wat flauw was toen hij op een gegeven moment met die promotour riep "kan iemand even een nieuwe pruik voor mij halen? ik heb er geen kracht meer voor mensen!" Ze moeten uitkijken dat het niet te automatisch en gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef mark_03 het volgende:
Breaky breaky.
Verder was het een van de mindere afleveringen tot nu toe... wel vermakelijk, maar de "grapdichtheid" was een stuk minder.
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef FuifDuif het volgende:
Prachtig HAHAHAHAHAHAHAHA. Hoe Gordon werd afgezeken door die vrouw..."LUI KRENG!"
Waarom is mijn TVP van eerder vandaag verwijderd?
Wat een armoe dit programmaquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef BVO het volgende:
Vanavond om 20:30 op Talpa, Gerard en Gordon in een parenclub..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor
omdat het net konijnen leken ?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat het net konijnen leken ?
jewel joh samen zijn ze grappig, ben blij dat rene froger er niet meer bij zit, ze deden eerst toch met z'n 3en een programma? nooit gezien zelfs, dit is vele malen beter, het zijn toch 2 homo's saampies die lopen te mekkerenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef stijgende_ster het volgende:
Gordon: kan echt heel grappig zijn!
Gerard:
Je bent een verwend pestjongquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef FuifDuif het volgende:
Prachtig HAHAHAHAHAHAHAHA. Hoe Gordon werd afgezeken door die vrouw..."LUI KRENG!"
Waarom is mijn TVP van eerder vandaag verwijderd?
Over de toppers was datquote:Op woensdag 7 september 2005 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel joh samen zijn ze grappig, ben blij dat rene froger er niet meer bij zit, ze deden eerst toch met z'n 3en een programma? nooit gezien zelfs, dit is vele malen beter, het zijn toch 2 homo's saampies die lopen te mekkeren
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat het net konijnen leken ?
zouden ze dat bedoelen ? zeekoeien eten slaquote:Op woensdag 7 september 2005 10:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeekoeien eten sla, en er lagen een paar nogal corpulente lijven in het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |