Talpa wil nieuwe reeks 'Joling & Gordon'
Gerard Joling en
Gordon, die op Talpa succes hebben met het programma Joling & Gordon over de vloer, zijn door Talpa gevraagd om een nieuwe reeks van het programma te maken. "Laat ik zeggen dat we wel gevraagd zijn om een nieuwe serie te maken", aldus Joling in RTL Boulevard. "Ik moet daar gewoon over denken en ik denk Gordon zelf ook, want die agenda's puilen uit."
Het programma lijkt sterk op The simple life met
Paris Hilton en
Nicole Richie, eerder op Yorin. "Ik vind wel dat je Paris Hilton kunt vergelijken met Gordon, maar je kunt mij niet met Nicole Richie vergelijken. Want wij zijn eigenlijk de enige die nog een beetje werken, want Gordon doet echt niets. Gordon heeft het grootste divagedrag. Ik geloof niet dat ik zo'n divagedrag heb."
"Op die Rijn-reis was Gerard het ergst", zegt Gordon. "Ik heb gewoon op hem in moeten praten. Ik heb uit moeten rekenen per minuut wat we verdienden. Toen is 'ie uiteindelijk gebleven." Gerard: "Het is uit met het vriendje van 'm. Dat is elke week huilen gewoon. Elke week heeft 'ie weer een ander, één of ander jong ding van 22 en dan jankt hij weer. Dan moet ome Gerard weer komen 's avonds om hem te troosten. Dat vind ik ook niet erg."
Bron Mediakrant