Hallo! Emmen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week Joling&Gordon over de vloer in Emmerloord bij de dierenpark.
Maar week later komen ze ook op 'tv' vertelde GordonIk had straks naar ''THUIS'' gekeken op de video en daar vertelde Gordon dat ie 2 dagen opname's heeft gehad.
Ik zeg niet waar,hij heeft het klein beetje verteld
![]()
Mijn stiefzuster zegt Gordon over Gerard.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef Brightie het volgende:
Ik vind het gaaf...
Vooral die "scheldwoorden" die ze gebruiken...Valse slang...graftakkennest....draak....whehehe erg lachwekkend.
![]()
Ja Geer, die handtasjes komen aan.quote:Gerard Joling voor de rechter
AMSTERDAM - Heeft hij geslagen of niet? Zanger/presentator Gerard Joling moet volgende week voor de rechter verschijnen vanwege een schermutseling in een café.
Hij stond zo'n anderhalf jaar geleden gezellig te kletsen met een paar vrienden toen hij werd lastiggevallen door een andere bezoeker, die voortdurend tegen hem aanliep. "Ik heb hem daarop vastgepakt en gevraagd of hij wilde ophouden. Geslagen heb ik beslist niet", zegt de presentator, die momenteel samen met collega Gordon furore maakt in een real-life soap.
"De man heeft aangifte gedaan bij de politie. Ik zou zijn neus hebben gebroken en hij wil schadevergoeding. Het is een raar verhaal. Hij heeft na mijn duwtje nog de hele avond in het café gestaan. Dat doe je volgens mij niet met een gebroken neus." Gerard zit wel met de zaak in zijn maag. "Hier zit je als bekende Nederlander niet op te wachten."
zover als ik dat kan beoordelen lijkt hij me ook eerder iemand die er wat van zegt ipv te gaan slaan...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ja Geer, die handtasjes komen aan.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond weer opneemwerk wegens CL-voetbal.
tsssk, da's ajax maarquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond weer opneemwerk wegens CL-voetbal.
Gordon gaat zometeen op ziekenbezoek bij Gerard, weer hylarische beeldenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Opname's gingen gisteren en vandaag niet doorGerard is ziek zei Gordon op zijn weblog
![]()
Beterschap Gerard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |