dat flamen altijdquote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef Notorious het volgende:
[..]
Waar blijven Game Cube Turbo games?
Sony komt ook pas ergens volgend jaar met de PS3 en laat nu al genoeg zien.quote:vergeet niet dat de Revolution pas ergens volgend jaar uitkomt en Microsoft had 8 maanden vantevoren ook nog niks laten zien
alsof jij dat nooit gezegd hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als dat de 360 een Xbox 1.5 is? Zolang er niets bekend is zijn zulke opmerkingen gewoon dom. Begrijp je dat?
Op de vorige pagina nog, met die vierkante tietenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alsof jij dat nooit gezegd hebt
kheb van Sony nog niks ingame gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef Notorious het volgende:
[..]
Sony komt ook pas ergens volgend jaar met de PS3 en laat nu al genoeg zien.
Wat kom jij nou in godsnaam doen xDquote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de vorige pagina nog, met die vierkante tieten
Wat moet dit laten zien?! Ik vind het allebei even mooi, zeker als je je bedenkt dat het MGS plaatje slechts een scan uit een blad is.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:53 schreef Notorious het volgende:
Die Nintendo tactiek heeft ze van marktleider naar underdog gebracht... het wordt tijd voor een nieuwe tactiek...![]()
Inderdaad back to XBOX 360
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ja ik baal er ook echt van dat het er goed uit ziet, was het allemaal maar lelijk, dan waren de spellen duidelijk veel beter. Ga jezelf trekken op 2D loodgieters ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:57 schreef BMH het volgende:
OMG die graphics..! WOWOWWOOWOWOWOWOWOW! Check die graphics!!!!!
Humorloze graphicshoeren!![]()
Ik word enorm scheel als ik naar de xbox 360 screenshots kijk.. Lijkt net alsof ik dubbel Zie.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook echt van dat het er goed uit ziet, was het allemaal maar lelijk, dan waren de spellen duidelijk veel beter. Ga jezelf trekken op 2D loodgieters ofzo.
Misschien tijd voor een nieuwe bril?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik word enorm scheel als ik naar de xbox 360 screenshots kijk.. Lijkt net alsof ik dubbel Zie.
![]()
Alweer? Ik kocht al een nieuwe toen ik Pikmin 2 uitspeelde.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een nieuwe bril?
verdwijn dan lekker uit dit topicquote:Op donderdag 15 september 2005 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik word enorm scheel als ik naar de xbox 360 screenshots kijk.. Lijkt net alsof ik dubbel Zie.
![]()
Je oogjes zijn niet gewend aan realisitsche graphics... ga maar weer fijn Pikmin spelen...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Ja al die kleurtjes zijn ook niet goed voor je, of misschien heb je gewoon een niet herstelbare afwijking. Dat zou een hoop verklaren.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Alweer? Ik kocht al een nieuwe toen ik Pikmin 2 uitspeelde.
Nee, Pikmin is lelijk. Ziet er niet uit. Ik speel nu alleen nog maar HD games met bump-mapping.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef Notorious het volgende:
[..]
Je oogjes zijn niet gewend aan realisitsche graphics... ga maar weer fijn Pikmin spelen...![]()
Dit zijn geen grappen meer.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:17 schreef BMH het volgende:
Mijn Xbox 360 is al ge-preordered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |