rare is altijd al overrated geweest, conker heeft altijd al gezogen.quote:
Zelfs goldeneye was kut.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rare is altijd al overrated geweest, conker heeft altijd al gezogen.
alleen goldeneye was goed.
Killer Instinct.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
rare is altijd al overrated geweest, conker heeft altijd al gezogen.
alleen goldeneye was goed.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:55 schreef BMH het volgende:
Perfect Dark 1 is mijn absolute nummer 1 FPS.
PDZero heeft nog niets van de charme van deel 1 laten zien. Maar ik hoop dat het goed komt.quote:
ah niet op klikken dus, thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
The next gen developers tutorial part 1
Een totale afkraking van de nextgen consoles ala BMH
Kerel... waar heb jij last van de laatste tijd?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
Zeg gerust de laatste jaren, misschien ben je hem niet vaak genoeg tegengekomen, maar hij is gewoon strontvervelend.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Kerel... waar heb jij last van de laatste tijd?
Ja. Hij werkte mee aan een website samen met mij. We zijn uit de website gestapt toen die begon te zinken. www.gamer.nl.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:16 schreef truSteh het volgende:
BMH.. ken jij Big-Lmo? CS speler. Die had dezelfde avatar als jou.
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Sommige mensen blijven me verbazen....tenzij het sarcastisch was bedoeld...
ik ben altijd eerlijk. En dit ziet er echt mooi uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef twi het volgende:
Sommige mensen blijven me verbazen....tenzij het sarcastisch was bedoeld...
Wat een domme column.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
2 Decemberquote:Xbox 360 to Hit Store Shelves Nov. 22 in North America, Dec. 2 in Europe and Dec. 10 in Japan
Ze hebben de launch uitgesteld omdat Mario Kart DS midden november uitkomtquote:Op donderdag 15 september 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ze beginnen wel met alles terug te krabbelen. Launchgames die worden uitgesteld, releasedate die wordt verschoven.
Ja, dat zal het hem zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben de launch uitgesteld omdat Mario Kart DS midden november uitkomt
nee hoor, ze hebben altijd al gezegd dat de launch ongeveer binnen een week wereldwijd zou zijn. Nu is het binnen twee weken, ook goed. En in de USA komt hij nog steeds op 23 november uitquote:Op donderdag 15 september 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ze beginnen wel met alles terug te krabbelen. Launchgames die worden uitgesteld, releasedate die wordt verschoven.
Dat je daar naar kijktquote:Op donderdag 15 september 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Indrukwekkend hoorVierkante tieten
Mario heeft nieteens tietenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Indrukwekkend hoorVierkante tieten
Gijs doe nou eens niet zo raar manquote:Op donderdag 15 september 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, doe het maar weg als grapDe 360 is gewoon niet krachtig genoeg
Mijn Nintendo-fanboykant maakt overuren deze week (Mario jarig, GB Micro release, Revolution controller onthullingquote:Op donderdag 15 september 2005 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs doe nou eens niet zo raar man
Niggah pleasequote:Op donderdag 15 september 2005 11:58 schreef Notorious het volgende:
Ja als N-tard kan je niks anders omdat er geen games op de Game Cube te spelen zijn en er niks op de Nintendo Devolution is om over te praten.![]()
NDA'squote:Op donderdag 15 september 2005 12:03 schreef Notorious het volgende:
Waar blijven de 3rd party games aankondigingen?
Zelfs Sonic is alleen voor XBOX 360 en PS3 aangekondigt en dat terwijl N-fans nog aan het huilen zijn om RE5...
AUHAUAHUAH
Ja en jij bent niet de enige en daarom hebben 3rd party developers geen zin meer in Nintendo.quote:De Cube gebruik ik ook niet voor 3rd party games.
Wat heeft dat voor zin? De XBOX 360 launch is er bijna het publiek wordt gehyped enz. Wordt het geen tijd om wat te laten zien om geen potentiele klanten kwijt te raken aan Microsoft. Of is het gerucht waar dat Revolution niks meer is dan een Game Cube Turbo...quote:NDA's
Net als dat de 360 een Xbox 1.5 is? Zolang er niets bekend is zijn zulke opmerkingen gewoon dom. Begrijp je dat?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef Notorious het volgende:
Of is het gerucht waar dat Revolution niks meer is dan een Game Cube Turbo...
zulke opmerkingen komen altijd van de concurrentenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als dat de 360 een Xbox 1.5 is? Zolang er niets bekend is zijn zulke opmerkingen gewoon dom. Begrijp je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |