Pfaf moet Mary toch nog uit de titel halen, kan hij er gelijk deel 3 van maken...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:50 schreef Riert het volgende:
hmmm....had #3 moeten zijn geloof ik
Jammer dat het niet voor 3.00 NL-tijd begint, waarschijnlijk de beste vrouwenpartij van het toernooi.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef Norrage het volgende:
Ben wel benieuwd naar Clijsters - Williams vanavond, denk toch dat Clijsters er niet aan te pas zal komen,...
Ik kijk geen vrouwentennis.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:08 schreef Riert het volgende:
Klinkt ook alsof het goed diep zit.
Jammer dat we niet samen Pierce - Henin gekeken hebben![]()
En Dementievaquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kijk geen vrouwentennis.
Alleen Hantuchova![]()
Dat je de bal beter kan zien op de nieuwe kleur banen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En Dementieva
Ik lees net de OP door, ik begrijp de woorden, maar wat staat er eigenlijk![]()
Ja, dat is de essentie, maar die zinnen lopen voor geen meterquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef XL het volgende:
[..]
Dat je de bal beter kan zien op de nieuwe kleur banen.
Ik heb het verder ook niet gezien, maar altijd leuk als je met iemand kijkt die zwaar voor de ander is (als de goede wint)quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef XL het volgende:
Ik kijk geen vrouwentennis.
Zelf niet gelezen eigenlijk. Copy-pastjequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik lees net de OP door, ik begrijp de woorden, maar wat staat er eigenlijk![]()
Orgineel even bekeken, maar daar staat het ook zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, dat is de essentie, maar die zinnen lopen voor geen meter
google translator waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, dat is de essentie, maar die zinnen lopen voor geen meter
Volgens mij was het een gebaar dat Henin maakte tijdens de opslag van Williams, waardoor Williams dacht dat er probleem was bij Henin en ook veronderstelde dat ze wel opnieuw mocht opslaan. Waarna Henin beweerde dat ze geen gebaar had gemaakt. Zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Riert het volgende:
irritante is dat ik niet meer weet wat er nou precies gebeurde....iets met een let geloof ik
Het is een vertaling van een vertaalmachine. Niet helemaal optimaal blijkt welquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef Riert het volgende:
[..]
Orgineel even bekeken, maar daar staat het ook zo
O ja, i remember. Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gebaar dat Henin maakte tijdens de opslag van Williams, waardoor Williams dacht dat er probleem was bij Henin en ook veronderstelde dat ze wel opnieuw mocht opslaan. Waarna Henin beweerde dat ze geen gebaar had gemaakt. Zoiets.
Kinderachtig van Henin, maar ik vind het niet echt veel onsportiever dan al dat gekreun. Beiden hebben als hoofddoel het irriteren van de tegenstander, het ging 'm minder om dat puntje.
Ik bedoel het eigenlijk in het algemeen. Dat veel gezeik vooral dient om de tegenstander te ontregelen, minder omdat iemand zich echt bestolen voelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Riert het volgende:
[..]
O ja, i remember. Thanks
het ging 'm minder om dat puntje.
hem? Henin bedoel je?
Ach so.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel het eigenlijk in het algemeen. Dat veel gezeik vooral dient om de tegenstander te ontregelen, minder omdat iemand zich echt bestolen voelt.
Toch vind ik het wel mooi dat Ginepri heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet zeggen, Gasquet vs. Ginepri nu op Eurosport, Gasquet speelt erg indrukwekkend, ook al heeft ie verloren
Idd, nu eens kijken wat ze kunnen in de kwartfinalesquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel mooi dat Ginepri heeft gewonnen.
Zie je niet veel, dat twee spelers van het niveau Blake, Ginepri (tussen de 20 en 80 in) het ook daadwerkelijk waarmaken op een Grand Slam na een goede voorbereiding.
Gasquet is al weken geblesseerd...Hij slaat zich er een beetje doorheen, en doet dat heel goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet zeggen, Gasquet vs. Ginepri nu op Eurosport, Gasquet speelt erg indrukwekkend, ook al heeft ie verloren
hehe, ik vrees dat venus er niet aan te pas zal komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef Norrage het volgende:
Ben wel benieuwd naar Clijsters - Williams vanavond, denk toch dat Clijsters er niet aan te pas zal komen,...
Zonde dat er niet meer spelers zien die een vlakke enkelhandige backhand slaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind vooral de backhand van Gasquet zo ontzettend bruut. Heerlijk om te zien
Nieminen hoefde er niets voor te doen. Een totale off day van Verdasco.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Nieminen tikt Verdasco van de baan in drie setjes.
erg knap van hem! maakt zijn wildcard zeker waarquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
James Blake voor het eerst in een kwartfinale Grand Slam. Heeft ie zeker de kwaliteiten voor ...... ben benieuwd hoe goed ie het nu gaat doen
dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hehe, ik vrees dat venus er niet aan te pas zal komen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
James Blake voor het eerst in een kwartfinale Grand Slam. Heeft ie zeker de kwaliteiten voor ...... ben benieuwd hoe goed ie het nu gaat doen
Daar kan ik mij beide goed in vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef XL het volgende:
De afkeer voor Pierce komt in mijn geval voor uit het feit dat ze met haar aanstelliger gedrag het steeds voor elkaar krijgt dat vrouwentennis veel langer is beeld is dan nodig. Met haar onnozel gejank tijdens de prijsuitrijking van RG... ze had niet eens gewonnen... om nog maar te zwijgen over haar eindeloze service-rituelen.
Morgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef Klingon het volgende:
Wanneer is Blake vs. Agassi eigenlijk?
daar kan Kiefer ook wat van hoor..quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef XL het volgende:
Hoe demotiverend moet het zijn om tegen iemand te spelen die het op zo'n manier doet voorkomen dat hij op halve kracht speelt.
De gezichtsuitdrukking (lach) van Kiefer daarnet op het bankje vertelde mij dat hij helemaal geen hoop heeft op een goede afloop. Het was de zie-je-wel-hij-breekt-me-toch-wel-lach van al Federer zijn tegenstanders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef mitt het volgende:
[..]
daar kan Kiefer ook wat van hoor..
Tactiek van Kiefer bevalt me wel, veel op de backhand van Federer.
Dat van Federer is mooier inderdaad!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef XL het volgende:
Ik vind het shirt van Hrbaty "niet zo mooi".
Zit je nou tegen jezelf te antwoorden?quote:
Cutkookies!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef mitt het volgende:
[..]
Zit je nou tegen jezelf te antwoorden?
Bij 30-0 zie je hem denken... ach Tie-break...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:31 schreef erikh het volgende:
Federer gaat ook gewoon die 2e set pakken hoor, straks schakelt hij even een tandje bij en staat Kiefer raar te kijken.
Het lijkt wel of Federer een beetje aan het oefenen is. Komt niet super geconcentreed over maar wint nog steeds de belangrijke punten.
Heb het idee dat Kiefer nog hoger opgooit dan hij al deed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:44 schreef XL het volgende:
Kiefer slaat meer dubbele fouten dan ik...
Normaal gesproken halen Dementieva en ik alleen dergelijke aantallen.
toen verloor ie jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Zulke partijen zitten er helaas bij hem gewoon af en toe tussen. Lijkt een beetje op die halve finale tegen Nadal op Roland Garros. Toen stond 'ie ook zo te prutsen.
Da's het laatste wat ik me kan herinneren dat 'ie gewoon echt slecht aan het spelen was.En ik zie 'm dit ook wel verliezen, wanneer 'ie deze set niet pakt. Hij is een hele goeie frontrunner, maar zodra 'ie achter komt te staan gaat het alleen maar slechter.quote:
Jantje Siemerink.quote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef XL het volgende:
Ik vind die Nalbandian altijd de meest overschatte speler van de tour.
Om die reden kijk ik dan ook vrijwel nooit naar hem
Heeft hij echt vaker van Federer gewonnen dan Federer van hem?
Zijn er meer spelers met die statistieken?
Daaraan kun je wel de toppers van de rest onderscheidenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef twi het volgende:
En het zal weer eens niet zo zijn dat Kiefer weer problemen krijgt met blessures, wanneer 'ie een mentale klap krijgt...
Dat zal fysiek niet zo'n probleem zijn. Al m'n wedstrijden die ik heb gezien van Kiefer waar 'ie achterkomt, speelt 'ie vrij vaak gewoon probleemloos uit. Maar of 'ie er mentaal bij kan blijven is een andere. Coria is er nog zo eentje die daar last van heeftquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Flink rekverbandje toch, hopelijk kan hij nog net zo goed spelen als de vorige drie sets.
niet alleen jij hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef twi het volgende:
Zo, verkijk ik me daar even stevig op. Gewoon binnenkantje
wat stuurt dat ibm scoreboard aan, hoe reconstrueren ze dat punt zo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef erikh het volgende:
volgens ibm scoreboard was ie inderdaad in en in de herhaling blijkt dat inderdaad zo te zijn
Oh wacht het is een duitser hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef twi het volgende:
Heb toch wel te doen met die arme Duitser nu hoor...
Haha, sowieso go Federer hoor, prachtige tennisser, maar wanneer je eigenlijk minstens gelijkwaardig bent, maar jeelf zo om zeep helpt met 12 DF's en 42 UE's, tsja, dan is dat best triest.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef erikh het volgende:
[..]
Oh wacht het is een duitser he
GO FEDERER
'een snoepie van een bal'quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef erikh het volgende:
prachtige volley van Kiefer
Dat was ook geen verkeerde bal van Kiefer.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
Dat was ook geen verkeerde bal van Federer.
Ach ja, ik zie het Federer tegen beide niet echt moelijk krijgen. En tegen Hewitt ook niet... Dus de finale is redelijk binnen handbereik.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Klingon het volgende:
Ik vind die Nalbandian toch zo'n droge en saaie speler. Denk dat het toernooi leuker is als Sanguinetti doorgaat. Ik ben aan het kijken in ieder geval.
hoe laat spelen ze?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:18 schreef Norrage het volgende:
Echt, ik heb het hele jaar nog nooit zo vooruitgekeken naar een wedstrijd zoals nu naar Nalbandian - Federer...moet het nog ff kwijt
Morgenquote:
De keuze is:quote:Op woensdag 7 september 2005 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vannacht. Zal tegen 3-en pas zijn schat ik.
Dankje! Heb gister ontzettend veel moeite gedaan om dat met iemand te delen en ik werd alleen uitgelachen omdat ik mezelf quotte. Ben blij dat jij er ook om kon lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef zjroentje het volgende:
Dat shirt van Hrbaty was echt belachelijk.
Je zou maar moeten kiezen tussen die tweequote:Op woensdag 7 september 2005 19:40 schreef Airelle het volgende:
Clijsters - Sharapova, dat moet een leuke wedstrijd worden.
Ik wel hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Je zou maar moeten kiezen tussen die twee
Ik kan gewoon niet kijken naar Sharapova met der gejank.
Sharapova is de Hewitt bij de vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wel hoorWel met geluid uit
Ik vind het een beetje irritant ook inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Sharapova is de Hewitt bij de vrouwen![]()
Sowieso haar hele doen en laten stoort mij ontzettend.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje irritant ook inderdaad.
Als het nou ergens voor diende.
Ja soms wel ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Sowieso haar hele doen en laten stoort mij ontzettend.
Ik irriteer me aan die enorme vreugde uitbarstingen bij zwijnen als netballen of mishitsquote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja soms wel ja.
Wat doel jij precies op eigenlijk?
Voor Mary wil ik zo nu en dan ook nog wel eens een belediging uit de kast trekken....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
Ik vind die Mary Pierce nou helemaal niets.
Je zit wel in het Lang Leve Mary topicquote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
Ik vind die Mary Pierce nou helemaal niets.
Het valt mij op dat ze altijd heel veel tijd neemt.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan die enorme vreugde uitbarstingen bij zwijnen als netballen of mishits
Zo snel mogelijk doorposten voor een Clijsters-topic :-).quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Riert het volgende:
[..]
Je zit wel in het Lang Leve Mary topic![]()
Als ze tegen elkaar moeten ben ik ook voor Kimmetjequote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk doorposten voor een Clijsters-topic :-).
Mitt, kun je de titel even aanpassen...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Riert het volgende:
[..]
Je zit wel in het Lang Leve Mary topic![]()
Doe voor mijn part iets met Nalbandianquote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef XL het volgende:
[..]
Mitt, kun je de titel even aanpassen...
Beetje a la huppelkutje zegmaar dusquote:Op woensdag 7 september 2005 20:15 schreef Riert het volgende:
Leuke aan Pierce vnd ik dat ze alles behalve een (top)sporters uitstraling heeft, met dat rare loopje, rare bewegingen na een punt, (oprecht!) lacherige gedoe, en enge hoofd
Grappig mens
Zit ie weer zichzelf te quotenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef XL het volgende:
[..]
Doe voor mijn part iets met Nalbandian
Of Nieminen, die nu Hewitt uit het toernooi gaat slaan om Veli Paloheimo te overtreffenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:14 schreef XL het volgende:
[..]
Doe voor mijn part iets met Nalbandian
genietenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef XL het volgende:
[..]
Mitt, kun je de titel even aanpassen...
ik heb dan weer een alles behalve huppelkutje gevoel bij Maryquote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje a la huppelkutje zegmaar dus.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh, die is eng.
Wel goed aan het net.
3-0 nuquote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef Riert het volgende:
Wow! Mooie stand
6-4 2-0
Zit eigenlijk niet te kijken, maar dat lijkt alleraardigst
zo gaan die dingen bij vrouwentennisquote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef Riert het volgende:
..al ga ik ervan uit dat het ook zoiets maar omgekeerd tegen Davenport zal worden
Toppertjequote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Come on Ginepri!
Tennisvolger zekerquote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef Norrage het volgende:
Tegen een Irakees zou al helemaal geweldig zijn, maar ik weet niet of die nog in het toernooi zitten!
Genietmomentjequote:
En de derdequote:
dquote:Op donderdag 8 september 2005 00:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Weer een matchpoint voor Ginepri, COME ON
Er zal er nog maar een winnen ookquote:Op donderdag 8 september 2005 00:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We hebben een Amerikaan in de finale op 9/11
Federer is geen Amerikaan, dus dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zal er nog maar een winnen ook
Hehe.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer is geen Amerikaan, dus dat gebeurt niet.
Pfff... dat die 2 eens lekker opschieten... zo gaat het wel erg laat worden vannacht.quote:Op donderdag 8 september 2005 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lekker is dat, ik dacht dat Agassi - Blake om een uur of 1 zou beginnen, krijgen we eerst nog een 3 setter![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:24 schreef Ambrosius het volgende:
Clijsters wint van Sharapova en pakt haar eerste Grand-Slam,
Dames: Clijsters - Dementievaquote:Op donderdag 8 september 2005 08:19 schreef superhero87 het volgende:
Dames Finale: Sharapova - Pierce
Sharapova wint
Heren Finale: Federer-Agassi
Federer wint
? Snap ik niet, Eorpsport had die pot volgens mij gewoon live.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef MarkG het volgende:
godver, wat is eurosport kut.. op
Gewoon even kijken op teletekst van Europsport, dan had je gezien dat de herhaling van de kwartfinales om 11 uur vanochtend begon (dacht ik). Ik heb de eerste set 's nachts live gekeken, en ben in de herhaling weer in de derde set binnengekomen 's middags.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef MarkG het volgende:
godver, wat is eurosport kut.. op USopen.org staat dat Blake - Agassi om 7 p.m. uitgezonden zou worden dat is dus 6 uur later hier: 1 uur 's nachts.. nou helemaal niks te zien.. en om 3 uur nog niks. Weet iemand of het nóg een keer herhaald gaat worden!? Het móet!
Waarschijnlijk heb je Eurosport 2? Want ik heb de wedstrijd, en de herhaling ervan, beiden gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef MarkG het volgende:
godver, wat is eurosport kut.. op USopen.org staat dat Blake - Agassi om 7 p.m. uitgezonden zou worden dat is dus 6 uur later hier: 1 uur 's nachts.. nou helemaal niks te zien.. en om 3 uur nog niks. Weet iemand of het nóg een keer herhaald gaat worden!? Het móet!
nee man. Dementieva is echt 10x lekkerder!!!!quote:
Nee, ik heb gewoon Eurosportquote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je Eurosport 2? Want ik heb de wedstrijd, en de herhaling ervan, beiden gezien
En jij kan het wetenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee man. Dementieva is echt 10x lekkerder!!!!
En daar kijk je vrouwentennis toch wel voor
De wedstrijd begint om 1.30, dus dan zal Eurosport ook wel overschakelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef MarkG het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon Eurosport![]()
Weet iemand hoe laat op Eurosport vanavond Federer - Nalbandian wordt uitgezonden?
Kijk ik een keer niet naar billen en tieten is het weer niet goedquote:Op donderdag 8 september 2005 16:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee man. Dementieva is echt 10x lekkerder!!!!
En daar kijk je vrouwentennis toch wel voor
Het doet denken aan de wereld halve finales van Melbourne dit jaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef mitt het volgende:
Federer verloor 2 jaar geleden in de vierde ronde van Nalbandian in New York.
prachtige wedstrijden trouwens afgelopen nacht. Zo mooi heb ik ze het afgelopen toch nog niet veel gezien.
Pas als ze kan serveren mag ze terugkomenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En jij kan het weten![]()
Dementieva
Blake - Agassi deed hij wel goed omdat dat een goede wedstrijd was. Maar bij 9 van de 10 wedstrijden is hij altijd zo chagrijnig en ligt hij echt werkelijk alleen de slechte punten van de spelers op. Hij komt zo ontzettend negatief, en emotieloos, over...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef tong80 het volgende:
Trouwens geweldige commentator bij eurosport, Bakker heet ie geloof ik. Vond hem op de radio al goed. Goede zet om hem naar Eurosport te halen.
Kom net thuis en Eurosport zendt het nu uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef MarkG het volgende:
Hij zegt gewoon wat ie er van vindt. Als het slecht is is het bij hem slecht en geen gelul. Hij is altijd goed ingevoerd en een echte liefhebber. Dat is juist het mooie als ie enthousiast is is het heerlijk omk naar te luisteren, als het niks is kan ik om z'n kritiek lachen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Blake - Agassi deed hij wel goed omdat dat een goede wedstrijd was. Maar bij 9 van de 10 wedstrijden is hij altijd zo chagrijnig en ligt hij echt werkelijk alleen de slechte punten van de spelers op. Hij komt zo ontzettend negatief, en emotieloos, over...
Ja doodzonde ik vind New York ook veel leuker dan die dooie lullen bij Wimbledon. Haarhuis was er dol op die hield echt van die heksenketel.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Echt irritant dat tijdsverschil, heb geen behoefte om elke dag vet moe te zijn om die wedstrijden live te kunnen volgen 's avonds/'s nachts.
Tuurlijk is ook genieten. Maar de sfeer in New York is meer hoe ik sport beleef.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef Airelle het volgende:
Wimbledon vind ik juist het leukst. Lekker kijken op de BBC.
Ik ben het trouwens meestal wel sterk met hem eens hoor...je moest hem eens horen bij vrouwenwedstrijdenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat ie er van vindt. Als het slecht is is het bij hem slecht en geen gelul. Hij is altijd goed ingevoerd en een echte liefhebber. Dat is juist het mooie als ie enthousiast is is het heerlijk omk naar te luisteren, als het niks is kan ik om z'n kritiek lachen.
Gaat een beetje sneller hequote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens meestal wel sterk met hem eens hoor...je moest hem eens horen bij vrouwenwedstrijden...Volledig terecht.
Ik vind het ook wel een goede verslaggever hoor, maar hij mag wel iets levendiger spreken
En Wimbledon en Roland Garros zijn natuurlijk heel leuk omdat je er tenminste naar kan kijken, maar AO en UO zijn qua tennis veel indrukwekkender, en dat elk jaar! (niet alleen dit jaar...gewoon een veel boeiendere baansoort)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |